Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #101 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Flere brukere har skrevet det samme, i forskjellige ordlag. Men det sier deg ingenting tydeligvis, det er kun andre det er noe galt med? Anonymkode: 3e4c3...d2b De "flere" brukerne kan helt fint blokkere meg, kan de ikke?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #102 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): De "flere" brukerne kan helt fint blokkere meg, kan de ikke? Hvorfor svarer du ikke på det jeg spør om? Anonymkode: 3e4c3...d2b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #103 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (5 minutter siden): Ja. Miss Markle svarte ikke på ett enkelt spørsmål. Hun gikk derimot rett i en offerrolle som " det er derfor jeg ikke er her så mye lengre" Sannheten er at hun er her mye, og en annen ting er at ingen vet hvem som skriver anonymt.Så..Det var en påstand ingen kan verifisere. Helt unødvendig å gå i sånn offerrolle. Du påstår bastant at sannheten er at Miss Marple er her ofte. Hvordan vet du det? Du må nesten komme med et eller annet bevis, for hvis ikke faller hele poenget med å anklage henne for å innta en offerrolle, bort. Det er en stor del av problemet med disse trådene dine - det er utrolig vanskelig å ta deg på alvor når du er så bombastisk om ting det logisk sett ikke er mulig å være bombastisk om. Anonymkode: b8e3c...14e
Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #104 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Du påstår bastant at sannheten er at Miss Marple er her ofte. Hvordan vet du det? Du må nesten komme med et eller annet bevis, for hvis ikke faller hele poenget med å anklage henne for å innta en offerrolle, bort. Det er en stor del av problemet med disse trådene dine - det er utrolig vanskelig å ta deg på alvor når du er så bombastisk om ting det logisk sett ikke er mulig å være bombastisk om. Anonymkode: b8e3c...14e Øh Hun skriver da under nick, og jeg kan lese.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #105 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (33 minutter siden): jeg kan lese. Det virker ikke sånn. Anonymkode: 3e4c3...d2b
Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #106 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det virker ikke sånn. Anonymkode: 3e4c3...d2b Oki. Nå er jeg mett og spiser lakrisbåter etter nattmaten. Så er helt ute av diskusjonsmodus....
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #107 Skrevet 20. august 2022 Du opplever nok dette fordi du er den brukeren her som fremstår som svært lite reflektert, uvettig og som egentlig er vanskelig å like. Ingen av trådene du starter henger på greip. Anonymkode: 73ed1...a5b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 20. august 2022 #108 Skrevet 20. august 2022 NotNaomi skrev (7 timer siden): Ja. Miss Markle svarte ikke på ett enkelt spørsmål. Hun gikk derimot rett i en offerrolle som " det er derfor jeg ikke er her så mye lengre" Sannheten er at hun er her mye, og en annen ting er at ingen vet hvem som skriver anonymt. Så..Det var en påstand ingen kan verifisere. Helt unødvendig å gå i sånn offerrolle. En annen ting er at det var hakking og tull her lenge før jeg skrev noe her inne. Det var to, tre brukeren som alltid fikk gjennomgå. Nå har jeg vurdert at de driter i hetsen, er sterke personer som kan svare for seg, eller rett og slett gir helt faen i mobben her. Forskjellen på dem og meg er at jeg utfordrer mye mer. Jeg gidder. Jeg ser en mening med det. Det var ei som skrev tidligere i tråden om en Facebookgruppe hun lagde for brukere her inne. Den måtte hun avslutte på grunn av trusler. Ikke én her har kommentert det innlegget. Så den kosen og hyggen dere savner så fælt har ikke eksistert mer før. Og hvis dere vil ha kos og hygge, så må dere jo ta ansvar da, og lage så hyggelige tråder folk engasjerer seg i ?? Jeg har dessuten lagd flere tråder med hyggelig innhold mange deltok i. Jeg gjør det fremdeles under anonym. Logikken din du viser til her går i retning «mor Nille» , du hevder det ikke var koseligere her før du kom. Du baserer det på at noen skriver de måtte stenge en fb gruppe pga hets og ergo så har du rett i at det ikke var koseligere før. Jeg opplever at du ikke ser nyansene og at du ofte sitter på svarene uten å greie vurdere hvorvidt det kan finnes andre svar. JEG har vært her lenge og kan si min opplevelse av hvor vidt det var hyggeligere før, men hvor mye jeg enn sier at det var det så er det fortsatt min opplevelse.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #109 Skrevet 20. august 2022 NotNaomi skrev (9 timer siden): De "flere" brukerne kan helt fint blokkere meg, kan de ikke? Jeg har forsøkt, men fikk fortsatt opp innleggene dine på forsiden. Tips meg gjerne om hvordan jeg helt kan unngå å se innleggene dine, for dette begynner å bli for mye. Jeg hører av det du skriver at du har en idé om at du tilfører noe viktig med din innsikt og dine kritiske tanker, men selv om du ikke ser det selv holder ikke logikken din mål. Det er litt gøy, men etter noen dager blir det mest kjedelig og gnålete. Så ja, jeg skal jobbe med å forstå ignoreringsmodusen. Anonymkode: 29e53...fb0
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #110 Skrevet 20. august 2022 NotNaomi skrev (10 timer siden): Så..Det var en påstand ingen kan verifisere. Helt unødvendig å gå i sånn offerrolle. Jeg kan verifisere den. Jeg har vært fast bruker av forumet omtrent daglig siden 2006. Og det er riktig at jeg så miss Marple mye oftere før. Men om hun er her mye eller lite, det er uansett ikke noen grunn til at du skal vri deg unna det hun spør deg om. Anonymkode: 59283...8ee
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #111 Skrevet 20. august 2022 NotNaomi skrev (10 timer siden): Øh Hun skriver da under nick, og jeg kan lese. Og du kan sammenligne med hvor mye hun var her før…? Vås. Anonymkode: 59283...8ee
Gjest NotNaomi Skrevet 20. august 2022 #112 Skrevet 20. august 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (4 timer siden): Logikken din du viser til her går i retning «mor Nille» , du hevder det ikke var koseligere her før du kom. Du baserer det på at noen skriver de måtte stenge en fb gruppe pga hets og ergo så har du rett i at det ikke var koseligere før. Jeg opplever at du ikke ser nyansene og at du ofte sitter på svarene uten å greie vurdere hvorvidt det kan finnes andre svar. JEG har vært her lenge og kan si min opplevelse av hvor vidt det var hyggeligere før, men hvor mye jeg enn sier at det var det så er det fortsatt min opplevelse. Hvem eller hva er "mor Nille"?? Og nei, jeg baserer det ikke kun på det du sier nei.
Gjest NotNaomi Skrevet 20. august 2022 #113 Skrevet 20. august 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har forsøkt, men fikk fortsatt opp innleggene dine på forsiden. Tips meg gjerne om hvordan jeg helt kan unngå å se innleggene dine, for dette begynner å bli for mye. Jeg hører av det du skriver at du har en idé om at du tilfører noe viktig med din innsikt og dine kritiske tanker, men selv om du ikke ser det selv holder ikke logikken din mål. Det er litt gøy, men etter noen dager blir det mest kjedelig og gnålete. Så ja, jeg skal jobbe med å forstå ignoreringsmodusen. Anonymkode: 29e53...fb0 Hvis du går inn på Ris og Ros, så la Admin ut en forklaring for noen dager siden 😊
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #114 Skrevet 20. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Hvem eller hva er "mor Nille"?? Og nei, jeg baserer det ikke kun på det du sier nei. Hahahaha 🤣🤣🤣 Dette var dagens 😆 Rett på mtp HI's intelligens Anonymkode: 73ed1...a5b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #115 Skrevet 20. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Hvis du går inn på Ris og Ros, så la Admin ut en forklaring for noen dager siden 😊 Ikke meg du siterer, jeg gjorde det, men det hjalp ikke. Man blir ikke kvitt de man blokkerer. Anonymkode: 7141b...237
Gjest NotNaomi Skrevet 20. august 2022 #116 Skrevet 20. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ikke meg du siterer, jeg gjorde det, men det hjalp ikke. Man blir ikke kvitt de man blokkerer. Anonymkode: 7141b...237 Nei, men da får løsningen bli å unngå tråder laget av vedkommende og overse kommentarer også. Jeg gjør det veldig lett, så hvorfor har dere problem med det? Det er jo litt fjas her i mitt syn, men da gidder jeg jo bare ikke engasjere meg. Det er null problem?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #117 Skrevet 20. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Nei, men da får løsningen bli å unngå tråder laget av vedkommende og overse kommentarer også. Jeg gjør det veldig lett, så hvorfor har dere problem med det? Det er jo litt fjas her i mitt syn, men da gidder jeg jo bare ikke engasjere meg. Det er null problem? Jeg regner med at du er ironisk nå? Anonymkode: 3e4c3...d2b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #118 Skrevet 20. august 2022 NotNaomi skrev (23 minutter siden): Hvem eller hva er "mor Nille"?? Og nei, jeg baserer det ikke kun på det du sier nei. Mor Nille er moren til Erasmus Montanus i stykket med samme navn. Stykket handler blant annet om feilslått bruk av logikk. Montanus overbeviser mor Nille om at hun er en sten fordi "mor Nille kan ikke fly, og en sten kan ikke fly. Ergo er mor Nille en sten." Anonymkode: b8e3c...14e
Gjest NotNaomi Skrevet 20. august 2022 #119 Skrevet 20. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Mor Nille er moren til Erasmus Montanus i stykket med samme navn. Stykket handler blant annet om feilslått bruk av logikk. Montanus overbeviser mor Nille om at hun er en sten fordi "mor Nille kan ikke fly, og en sten kan ikke fly. Ergo er mor Nille en sten." Anonymkode: b8e3c...14e Okay. Takk for forklaring! 🙂
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #120 Skrevet 20. august 2022 NotNaomi skrev (1 time siden): Hvem eller hva er "mor Nille"?? Og nei, jeg baserer det ikke kun på det du sier nei. Du fikk en forklaring på "mor Nille" av en over. Følgen av dette er det du driver med, nemlig: https://snl.no/feilslutning Og når du dessverre stadig gjør slike feilslutninger, så må selvfølgelig folk korrigere dine logisk urikitige slutninger. Dette synes du dessverre ikke å forstå selv, men fortsetter å hevde egen uovertruffenhet, tross at du gang på gang får bevis for faktafeil og misforståelser du presenterer. Anonymkode: 73bcd...491
Gjest NotNaomi Skrevet 20. august 2022 #121 Skrevet 20. august 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Du fikk en forklaring på "mor Nille" av en over. Følgen av dette er det du driver med, nemlig: https://snl.no/feilslutning Og når du dessverre stadig gjør slike feilslutninger, så må selvfølgelig folk korrigere dine logisk urikitige slutninger. Dette synes du dessverre ikke å forstå selv, men fortsetter å hevde egen uovertruffenhet, tross at du gang på gang får bevis for faktafeil og misforståelser du presenterer. Anonymkode: 73bcd...491 Vel, nå må jeg få korrigere deg siden jeg aldri har hevdet min uovertruffenhet. Aldri. Og det er også en påstand som faktisk er helt ulogisk ettersom jeg har latt meg korrigere angående skriftlige feil, bedt om unnskyldning og flere ganger har skrevet at jeg tar selvkritikk. 😊
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #122 Skrevet 20. august 2022 NotNaomi skrev (3 minutter siden): Vel, nå må jeg få korrigere deg siden jeg aldri har hevdet min uovertruffenhet. Aldri. Og det er også en påstand som faktisk er helt ulogisk ettersom jeg har latt meg korrigere angående skriftlige feil, bedt om unnskyldning og flere ganger har skrevet at jeg tar selvkritikk. 😊 Du har sagt at du tar selvkritikk , men ikke endret noe som helst. Klarer du ikke å se på noe som helst plan at din virkelighetsoppfatning avviker fra mange andres og at du ikke har en annen fasit enn din egen? Anonymkode: 22cdf...4a6
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #123 Skrevet 20. august 2022 NotNaomi skrev (20 minutter siden): Vel, nå må jeg få korrigere deg siden jeg aldri har hevdet min uovertruffenhet. Aldri. Og det er også en påstand som faktisk er helt ulogisk ettersom jeg har latt meg korrigere angående skriftlige feil, bedt om unnskyldning og flere ganger har skrevet at jeg tar selvkritikk. 😊 Jo, det gjør du stadig vekk, selv om du ikke bruker ordet uovertruffenhet. Du gjør det i mer eller mindre hver eneste tråd, hvor du nekter å ta til deg bevis for at påstander du kommer med er feil, at du har rett, det er bare alle andre som tar feil. Ditt svar #65 i tråden viser storhetstanker om deg selv som, sett i sammenheng med alle de andre gangene du hevder å vite bedre enn alle andre (selv når det du påstår er beviselig feil), det er å hevde din egen uovertruffenhet: NotNaomi skrev (15 timer siden): Jeg snakker overhodet ikke om provokasjon! Å utfordre er noe helt annet! Å provosere betyr å ville gjøre folk opprørte, og det har veldig sjelden noen hensikt med unntak av visse tilfeller. Gjerne innen kunst kan det være et godt virkemiddel med viktig hensikt. Ja, jeg tror mye av det jeg kommer med har tyngde. Ellers hadde jeg ikke giddet være her. Jeg kan godt fjase og være overfladisk også, og skrive og kommentere helt random ting. Men mange av innleggene jeg skriver har helt klart til hensikt å få folk til å tenke. At jeg har en reell påvirkning på folk er bevist gang på gang her. Folk trenger ikke engang kommentere det jeg skriver, antall visninger er ofte nok. Jeg kaller det ikke å være høy på seg selv hvis det innebærer lite selvinnsikt. Jeg tror at gjennom det livet jeg hittil har levd og alle miljøer jeg har god kjennskap til, pluss jobb og utdannelse har mye kunnskap OG kjennskap til mennesker. Når det er sagt, så ser jeg også flere nyttige brukere i så måte her. Jeg er ikke den eneste som bør få folk til å gå i seg selv her! Jeg aner ikke hvorfor du mener jeg bør ta selvkritikk her?! Det er jo tydelig at du ikke forstår hvordan du selv presenterer deg i tråd etter tråd, men svaret over her er helt klart grandiose tanker om deg selv. Anonymkode: 73bcd...491
Gjest NotNaomi Skrevet 20. august 2022 #124 Skrevet 20. august 2022 (endret) Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jo, det gjør du stadig vekk, selv om du ikke bruker ordet uovertruffenhet. Du gjør det i mer eller mindre hver eneste tråd, hvor du nekter å ta til deg bevis for at påstander du kommer med er feil, at du har rett, det er bare alle andre som tar feil. Ditt svar #65 i tråden viser storhetstanker om deg selv som, sett i sammenheng med alle de andre gangene du hevder å vite bedre enn alle andre (selv når det du påstår er beviselig feil), det er å hevde din egen uovertruffenhet: Det er jo tydelig at du ikke forstår hvordan du selv presenterer deg i tråd etter tråd, men svaret over her er helt klart grandiose tanker om deg selv. Anonymkode: 73bcd...491 Så hvis folk sier at de mener det de skriver og snakker om har tyngde, så har de grandiose tanker om seg selv? Når jeg samtidig sier at jeg ikke er den eneste her inne som bør få folk til å tenke, så gir jeg inntrykk av å føle meg uovertruffen? Endret 20. august 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #125 Skrevet 20. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Så hvis folk sier at de mener det de skriver og snakker om har tyngde, så har de grandiose tanker om seg selv? Når jeg samtidig sier at jeg ikke er den eneste her inne som bør få folk til å tenke, så gir jeg inntrykk av å være uovertruffen? Du tar ikke til deg tilbakemeldinger og forventer svar av andre du ikke selv vil svare på. Det synes å være egne regler for deg basert på din opplevde tyngde. Føler du at andre her inne opplever at du har tyngde? Anonymkode: 22cdf...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå