Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #76 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det har selvsagt ikke noe med din påvirkningskraft å gjøre. Det har ikke noe med at du får folk til å tenke. Din påvirkningskraft har ingenting med antall visninger å gjøre. Det er vel ingen som har hyllet deg og sagt at du har kommet inn og forandret dib? Det hender jeg går inn på tråder fordi jeg ser hvem hi er. Fordi jeg har syntes hi har vært en bruker jeg ikke har syntes noe om eller fordi jeg vet at hi har en historie med rare eller useriøse problemstillinger. Forskjellen på de innleggene, og de brukerne, og deg, er at de brukerne aldri har opphøyd seg selv på den måten du gjør. Aldri. De tror ikke de forandrer brukere her og får de til å tenke. Andre ganger går jeg inn på tråder fordi de har mange visninger. Da må det jo være interessant vel. Og så er det bare useriøst. Sånn som denne tråden. Useriøs fra start. Anonymkode: 7141b...237 Hva folk tror vet du ingenting om 🙂 jeg sier ting direkte, det er forskjellen.
*Miss Marple* Skrevet 19. august 2022 #77 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (20 minutter siden): Nå skriver jeg med nick. Som oftest har innleggene mine minst en visning pr minutt de første 20 minuttene. På tider det mest sannsynlig er færrest brukere her. Hvorfor leser folk her innleggene mine? Hvorfor er trådene veldig lange? Har du en god forklaring? Jeg kan forklare for meg selv, og de gangene jeg orker å klikke meg inn på trådene dine er det med en blanding av humor, fascinasjon og irritasjon. Du ødelegger mye av kosen ved å være på forumet og jeg er her mye mindre etter at du begynte med raidene dine. Du lager mye støy, og etter mitt syn bidrar du med svært lite positivt. Trådene du selv starter er enkel å unngå, men du overtar andre tråder og det er bare til plage.
Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #78 Skrevet 19. august 2022 *Miss Marple* skrev (Akkurat nå): Jeg kan forklare for meg selv, og de gangene jeg orker å klikke meg inn på trådene dine er det med en blanding av humor, fascinasjon og irritasjon. Du ødelegger mye av kosen ved å være på forumet og jeg er her mye mindre etter at du begynte med raidene dine. Du lager mye støy, og etter mitt syn bidrar du med svært lite positivt. Trådene du selv starter er enkel å unngå, men du overtar andre tråder og det er bare til plage. Kosen? Hva er kosen da?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #79 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Hva folk tror vet du ingenting om 🙂 jeg sier ting direkte, det er forskjellen. Det var det du fikk ut av innlegget mitt? Det var det du ønsket å kommentere? Fruktbar diskusjon ass 👍 Anonymkode: 7141b...237
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #80 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Kosen? Hva er kosen da? Det skal være hyggelig å være her. Det er det ikke når du holder på. Anonymkode: 7141b...237
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #81 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Dette er dessverre riktig. Anonymkode: 0429a...fd1 Dessverre også enig. Også enig med Miss Marple. Anonymkode: 73bcd...491
Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #82 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det var det du fikk ut av innlegget mitt? Det var det du ønsket å kommentere? Fruktbar diskusjon ass 👍 Anonymkode: 7141b...237 Ikke skriv noe som ikke skal kommenteres? I såfall får du la være å skrive det?
Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #83 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Det skal være hyggelig å være her. Det er det ikke når du holder på. Anonymkode: 7141b...237 Ok. Kan vi ha en dialog her nå?
Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #84 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Dessverre også enig. Også enig med Miss Marple. Anonymkode: 73bcd...491 Vil du ta en dialog her nå?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #85 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Ok. Kan vi ha en dialog her nå? Det har vi jo. Du må da takle det jeg skriver og mener uten at du beskylder meg for at vi ikke har en dialog. Er det noe vi har, er det det. Eller? Anonymkode: 7141b...237
Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #86 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det har vi jo. Du må da takle det jeg skriver og mener uten at du beskylder meg for at vi ikke har en dialog. Er det noe vi har, er det det. Eller? Anonymkode: 7141b...237 Selvfølgelig. Vi kan stille hverandre spørsmål. Jeg skal svare på det du spør om, og så svarer du meg?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #87 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (3 minutter siden): Vil du ta en dialog her nå? Gud forby om du faktisk tok til deg noe av det som ble sagt. Anonymkode: 3e4c3...d2b
Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #88 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Gud forby om du faktisk tok til deg noe av det som ble sagt. Anonymkode: 3e4c3...d2b Nå vil jeg ha en dialog med en som faktisk sa seg villig til det. Kan du tre litt tilside så lenge?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #89 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Nå vil jeg ha en dialog med en som faktisk sa seg villig til det. Kan du tre litt tilside så lenge? Nei. Anonymkode: 3e4c3...d2b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #90 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Nå vil jeg ha en dialog med en som faktisk sa seg villig til det. Kan du tre litt tilside så lenge? Hvorfor responderer du ikke på dialogen til Miss Marple da? Anonymkode: 3e4c3...d2b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #91 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (22 minutter siden): Vil du ta en dialog her nå? Jeg har forsøkt å ha en dialog med deg, men du nekter å svare på spørsmål. Hvorfor gjør du det, når du, som tidligere har vært så negative til andre forumbrukere som ikke har svart deg? Det jeg skrev til et par andre brukere, som du har svarer meg på, det var en dialog med andre brukere. Du vet, det er ofte vanlig i en debatt, si seg enig med eller uenig med andre debattanter. Anonymkode: 73bcd...491
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #92 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig. Vi kan stille hverandre spørsmål. Jeg skal svare på det du spør om, og så svarer du meg? Jeg har svart deg. Men jeg synes det blir slitsomt og dumt å ha en dialog med en som trekker ut én ting i et langt innlegg, og svarer på det. Resten gir du beng i. Da blir dialogen så unødvendig irriterende og lite interessant. Jeg orker helt ærlig ikke det. Så, du kan like gjerne høre om noen andre er villige til å ha en seriøs dialog med deg. Anonymkode: 7141b...237
Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #93 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor responderer du ikke på dialogen til Miss Marple da? Anonymkode: 3e4c3...d2b Hinn Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg har svart deg. Men jeg synes det blir slitsomt og dumt å ha en dialog med en som trekker ut én ting i et langt innlegg, og svarer på det. Resten gir du beng i. Da blir dialogen så unødvendig irriterende og lite interessant. Jeg orker helt ærlig ikke det. Så, du kan like gjerne høre om noen andre er villige til å ha en seriøs dialog med deg. Anonymkode: 7141b...237 Det var jo dumt. Ingen vil ta en dialog. Da så.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #94 Skrevet 19. august 2022 Det er jo du selv som nok en gang punkterer din egen tråd, HI, fordi du går tom for saklige svar, nekter å svare på saklige spørsmål, vrir og vender på det andre sier og så videre og videre... Anonymkode: 73bcd...491
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #95 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (3 minutter siden): Hinn Skulle det bety noe? Anonymkode: 3e4c3...d2b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #96 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (4 minutter siden): Det var jo dumt. Ingen vil ta en dialog. Da så. Igjen, hvorfor svarer du ikke Miss Marple? Anonymkode: 3e4c3...d2b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #97 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Igjen, hvorfor svarer du ikke Miss Marple? Anonymkode: 3e4c3...d2b Tror jeg har en idé om hvorfor… Anonymkode: b3244...4e0
Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #98 Skrevet 19. august 2022 (endret) Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Skulle det bety noe? Anonymkode: 3e4c3...d2b Ja. Miss Markle svarte ikke på ett enkelt spørsmål. Hun gikk derimot rett i en offerrolle som " det er derfor jeg ikke er her så mye lengre" Sannheten er at hun er her mye, og en annen ting er at ingen vet hvem som skriver anonymt. Så..Det var en påstand ingen kan verifisere. Helt unødvendig å gå i sånn offerrolle. En annen ting er at det var hakking og tull her lenge før jeg skrev noe her inne. Det var to, tre brukeren som alltid fikk gjennomgå. Nå har jeg vurdert at de driter i hetsen, er sterke personer som kan svare for seg, eller rett og slett gir helt faen i mobben her. Forskjellen på dem og meg er at jeg utfordrer mye mer. Jeg gidder. Jeg ser en mening med det. Det var ei som skrev tidligere i tråden om en Facebookgruppe hun lagde for brukere her inne. Den måtte hun avslutte på grunn av trusler. Ikke én her har kommentert det innlegget. Så den kosen og hyggen dere savner så fælt har ikke eksistert mer før. Og hvis dere vil ha kos og hygge, så må dere jo ta ansvar da, og lage så hyggelige tråder folk engasjerer seg i ?? Jeg har dessuten lagd flere tråder med hyggelig innhold mange deltok i. Jeg gjør det fremdeles under anonym. Endret 19. august 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #99 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (2 minutter siden): Ja. Miss Markle svarte ikke på ett enkelt spørsmål. Hun gikk derimot rett i en offerrolle som " det er derfor jeg ikke er her så mye lengre" Sannheten er at hun er her mye, og en annen ting er at ingen vet hvem som skriver anonymt. Så..Det var en påstand ingen kan verifisere. Helt unødvendig å gå i sånn offerrolle. En annen ting er at det var hakking og tull her lenge før jeg skrev noe her inne. Det var to, tre brukeren som alltid fikk gjennomgå. Nå har jeg vurdert at de driter i hetsen, er streken personer som kan svare for seg, eller rett og slett gir helt faen i mobben her. Forskjellen på dem og meg er at jeg utfordrer mye mer. Jeg gidder. Jeg ser en mening med det. Det var ei som skrev tidligere i tråden om en Facebookgruppe hun lagde for brukere her inne. Den måtte hun avslutte på grunn av trusler. Ikke én her har kommentert det innlegget. Så den kosen og hyggen dere savner så fælt har ikke eksistert mer før. Og hvis dere vil ha kos og hygge, så må dere jo ta ansvar da, og lage så hyggelige tråder folk engasjerer seg i ?? Jeg har dessuten lagd flere tråder med hyggelig innhold mange deltok i. Jeg gjør det fremdeles under anonym. Igjen så viser du bare at du har null selvinnsikt. Anonymkode: 3e4c3...d2b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #100 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (3 minutter siden): Ja. Miss Markle svarte ikke på ett enkelt spørsmål. Hun gikk derimot rett i en offerrolle som " det er derfor jeg ikke er her så mye lengre" Sannheten er at hun er her mye, og en annen ting er at ingen vet hvem som skriver anonymt. Flere brukere har skrevet det samme, i forskjellige ordlag. Men det sier deg ingenting tydeligvis, det er kun andre det er noe galt med? Anonymkode: 3e4c3...d2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå