Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Når er det folk føler at de har den retten? Er det når man ikke liker andres polititiske standpunkt? Når noen har en annen religion? Når andre tar valg man ikke forstår? På grunn av utseendet? Det er jo mye av det, spesielt på nett. Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Jeg tror du har altfor god tid og lite vett! Logg av! Anonymkode: 73ed1...a5b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 Gjør noe annet. Du får folk i dårlig humør Anonymkode: 7ebfc...8cd
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 Jeg tror folk er hårsåre som faen og mener noen noe annet enn dem eller stiller kritiske spørsmål til merkelig og unormal oppførsel skal dette kalles mobbing og hetsing. Utrolig. Anonymkode: 1e7d7...2ff
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 Folk generelt er altfor såre og lite robuste, de tåler for lite. Jeg kan ikke ta ansvar for at folk kanskje føler seg tråkket på dersom jeg skulle si noe feil, man må få være seg selv og rett fram og slippe å alltid tenke på hva man sier. At folk ikke forstår hva jeg mener uten å bli såre er deres egen feil siden det handler om dem og ikke meg. Og selvsagt bare om sak og ikke person. ... Anonymkode: a1009...5f6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (5 timer siden): Når er det folk føler at de har den retten? Er det når man ikke liker andres polititiske standpunkt? Når noen har en annen religion? Når andre tar valg man ikke forstår? På grunn av utseendet? Det er jo mye av det, spesielt på nett. Hva tror dere? Det er interessant at akkurat du spør om dette, HI, siden du selv har startet en rekke tråder her på forumet hvor du stempler forumbrukere generelt, stadig i tråder bruker "dere" (forumbrukerne og/eller meddebattanter i en tråd) som hersketeknikk etterfulgt av div. negative karakteristikker, eller du stempler andre grupper i samfunnet, som hele landets befolkning, kvinner generelt osv. Hvorfor føler du at du har rett til å hetse grupper på nett? Anonymkode: 73bcd...491
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #7 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (8 timer siden): Når er det folk føler at de har den retten? Er det når man ikke liker andres polititiske standpunkt? Når noen har en annen religion? Når andre tar valg man ikke forstår? På grunn av utseendet? Det er jo mye av det, spesielt på nett. Hva tror dere? Jeg vet ikke jeg, når føler du at du har den retten? Anonymkode: 3e4c3...d2b
Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #8 Skrevet 19. august 2022 (endret) Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Jeg vet ikke jeg, når føler du at du har den retten? Anonymkode: 3e4c3...d2b Jeg føler ikke at noen har rett til det. Jeg skrev ting i en tråd om Durek og angret etterpå. Det jeg skrev var ikke greit og jeg fikk en lærepenge der. At jeg deltok i en tråd hvor det gikk alt for langt gjorde meg flau rett og slett. Og så ser jeg jo at mange gjør det om igjen og om igjen ovenfor ulike personer, og da lurer jeg på hvorfor de ikke tenker at det blir feil. Da kommer jo spørsmålet om folk mener at de har en rett til det og hvorfor? Endret 19. august 2022 av NotNaomi
Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #9 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg tror folk er hårsåre som faen og mener noen noe annet enn dem eller stiller kritiske spørsmål til merkelig og unormal oppførsel skal dette kalles mobbing og hetsing. Utrolig. Anonymkode: 1e7d7...2ff Så for å ta Lan Marie Berg, så tenker du at hun var hårsår?
Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #10 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Folk generelt er altfor såre og lite robuste, de tåler for lite. Jeg kan ikke ta ansvar for at folk kanskje føler seg tråkket på dersom jeg skulle si noe feil, man må få være seg selv og rett fram og slippe å alltid tenke på hva man sier. At folk ikke forstår hva jeg mener uten å bli såre er deres egen feil siden det handler om dem og ikke meg. Og selvsagt bare om sak og ikke person. ... Anonymkode: a1009...5f6 Tror du må skjønne hva hets er, og det ser ut som flere her ikke vet hva det betyr.
sug lut Skrevet 19. august 2022 #11 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (34 minutter siden): Så for å ta Lan Marie Berg, så tenker du at hun var hårsår? Når, konkret?
Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #12 Skrevet 19. august 2022 sug lut skrev (1 minutt siden): Når, konkret? Hun fikk jo mye hets mot seg. Når hun skulle ha barn, så var det noen som bla skrev at det var synd at hun formerte seg. Hun fikk også drapstrusler. Hver gang noen hetset henne, så var det drøssevis med likes.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. august 2022 #13 Skrevet 19. august 2022 Det er ingen som har rett til det! Her inne er det helt vanlig å både mobbe sjikanere og hetse! Man må ha tykk hud for å være her inne! Denne tråden er et godt eksempel på det!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. august 2022 #14 Skrevet 19. august 2022 Jeg har vært her inne i 15 år og når jeg var veldig aktiv her inne kunne det gå en kule varmt! Jeg opprettet en fb gruppe for de som var her inne, men den måtte jeg stenge fordi det endte med at brukere fikk direkte trusler mot seg..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #15 Skrevet 19. august 2022 " Du bør kunne svare på spørsmål én eneste gang selv om du finner dem ubehagelige. Hvis ikke bør du vurdere om du skal svare i en tråd? Når du aldri svarer på naturlige oppfølgingsspørsmål, så blir ikke det du først skriver troverdig. Bare for å si det altså." Dette svarer HI i en annen tråd, svar #51 i denne tråden: Det samme gjelder visst ikke HI selv i andre tråder. Så jeg spør igjen, hvorfor mener du at du har rett til å hetse, sjikanere og mobbe andre på nett, HI? Du har gjort det i mange tråder på forumet, så å nekte for at du gjør det er meningsløst. Bl.a. gikk du etter minst en annen bruker i denne tråden som jeg linker til. Men ubehagelige spørsmål, de greier du ikke svare på én eneste gang selv... var det ikke det du svarte annen bruker? Gjelder ikke samme regler for deg som for andre? Så hvorfor svarer du ikke på hvorfor du mener du har rett til å hetse, sjikanere og mobbe på nett? Anonymkode: 73bcd...491
Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #16 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): " Du bør kunne svare på spørsmål én eneste gang selv om du finner dem ubehagelige. Hvis ikke bør du vurdere om du skal svare i en tråd? Når du aldri svarer på naturlige oppfølgingsspørsmål, så blir ikke det du først skriver troverdig. Bare for å si det altså." Dette svarer HI i en annen tråd, svar #51 i denne tråden: Det samme gjelder visst ikke HI selv i andre tråder. Så jeg spør igjen, hvorfor mener du at du har rett til å hetse, sjikanere og mobbe andre på nett, HI? Du har gjort det i mange tråder på forumet, så å nekte for at du gjør det er meningsløst. Bl.a. gikk du etter minst en annen bruker i denne tråden som jeg linker til. Men ubehagelige spørsmål, de greier du ikke svare på én eneste gang selv... var det ikke det du svarte annen bruker? Gjelder ikke samme regler for deg som for andre? Så hvorfor svarer du ikke på hvorfor du mener du har rett til å hetse, sjikanere og mobbe på nett? Anonymkode: 73bcd...491 De eksemplene du kommer med er ikke i nærheten av hets.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #17 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): De eksemplene du kommer med er ikke i nærheten av hets. Hva er de da? En hyggelig måte å kommunisere med andre voksne på? Du bedyrer jo at du er en av få brukere som oppfører deg fint og holder deg saklig her inne. Mener du fortsatt det? Anonymkode: 22cdf...4a6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #18 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (19 minutter siden): De eksemplene du kommer med er ikke i nærheten av hets. Du skrev følgende til en bruker i en annen tråd: "Du bør kunne svare på spørsmål én eneste gang selv om du finner dem ubehagelige. Hvis ikke bør du vurdere om du skal svare i en tråd? Når du aldri svarer på naturlige oppfølgingsspørsmål, så blir ikke det du først skriver troverdig. Bare for å si det altså." Hvorfor unnlater du å svare på spørsmål som er relatert til din egen problemstilling. Du har jo vist i ukesvis at du går etter andre grupper og snakker disse ned, kommer med feilaktige påstander om andre, bruker hersketeknikker +++. Siden du oppretter en egen tråd om det må det jo være et tema som engasjerer deg - så hvorfor mener du at du har rett til å hetse, sjikanere og mobbe på nett? Anonymkode: 73bcd...491
Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #19 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hva er de da? En hyggelig måte å kommunisere med andre voksne på? Du bedyrer jo at du er en av få brukere som oppfører deg fint og holder deg saklig her inne. Mener du fortsatt det? Anonymkode: 22cdf...4a6 Å være kritisk eller si fra om ting har aldri gått under hets.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #20 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Å være kritisk eller si fra om ting har aldri gått under hets. Det er ikke svar på det jeg spør om. Jeg spør om du mener dine svar i tråden det linkes til her går under å oppføre seg ordentlig og det å holde seg saklig . Som du mener du er en av få brukere som klarer å være her inne. Anonymkode: 22cdf...4a6
Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #21 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Du skrev følgende til en bruker i en annen tråd: "Du bør kunne svare på spørsmål én eneste gang selv om du finner dem ubehagelige. Hvis ikke bør du vurdere om du skal svare i en tråd? Når du aldri svarer på naturlige oppfølgingsspørsmål, så blir ikke det du først skriver troverdig. Bare for å si det altså." Hvorfor unnlater du å svare på spørsmål som er relatert til din egen problemstilling. Du har jo vist i ukesvis at du går etter andre grupper og snakker disse ned, kommer med feilaktige påstander om andre, bruker hersketeknikker +++. Siden du oppretter en egen tråd om det må det jo være et tema som engasjerer deg - så hvorfor mener du at du har rett til å hetse, sjikanere og mobbe på nett? Anonymkode: 73bcd...491 Jeg har ikke hetset noen. Jeg har ikke sjikanert noen, og mobbing ligger like fjernt for meg. Kanskje dere skal svare på HI, og slutte å få alt til å handle om meg i alle tråder? Det er jo forsåvidt smigrende, men veldig mye støy da. Temaet er viktigere enn deres oppheng i meg.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #22 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Kanskje dere skal svare på HI, og slutte å få alt til å handle om meg i alle tråder? Tror du det skjer fordi du er en likandes bruker som aldri driver med personangrep eller noe som helst annet som irriterer? Eller kan det tenkes at du er en av de du selv beskriver stadig vekk? Anonymkode: 3e4c3...d2b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #23 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke hetset noen. Jeg har ikke sjikanert noen, og mobbing ligger like fjernt for meg. Kanskje dere skal svare på HI, og slutte å få alt til å handle om meg i alle tråder? Det er jo forsåvidt smigrende, men veldig mye støy da. Temaet er viktigere enn deres oppheng i meg. Du kan i alle fall ikke forvente at andre skal svare på oppfølgingsspørsmål hvis du ikke gjør det selv. Anonymkode: 22cdf...4a6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #24 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (17 minutter siden): Jeg har ikke hetset noen. Jeg har ikke sjikanert noen, og mobbing ligger like fjernt for meg. Kanskje dere skal svare på HI, og slutte å få alt til å handle om meg i alle tråder? Det er jo forsåvidt smigrende, men veldig mye støy da. Temaet er viktigere enn deres oppheng i meg. Men dette er jo helt direkte relatert til det temaet du selv velger. Hele forumet har sett hvordan du snakker ned forumbrukere generelt og spesielt, hvordan du snakker ned nordmenn, kvinner +++. Da spør jeg deg slik du spør "oss" - hvorfor mener du at du har rett til å holde på slik på nett? Og hvorfor mener du at andre skal svare når du stadig vekk ignorerer å svare på spørsmål du får som går direkte på tema i tråden? Anonymkode: 73bcd...491
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #25 Skrevet 19. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke hetset noen. Jeg har ikke sjikanert noen, og mobbing ligger like fjernt for meg. Kanskje dere skal svare på HI, og slutte å få alt til å handle om meg i alle tråder? Det er jo forsåvidt smigrende, men veldig mye støy da. Temaet er viktigere enn deres oppheng i meg. Du vrir ansvaret over på andre, når det er du som står for mye av det du beskylder andre for. Du svarer ikke på spørsmål du blir stilt, men forventer og skal ha svar fra andre. God debatteknikk det. Anonymkode: 7141b...237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå