Gå til innhold

Hyggelig skolestart :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag startet skolene igjen. Barna var raskt ut av senga, ordnet seg, spiste frokost og dratt av gårde til bussen med et smil. Så kommer man på jobb og oppdager en e-post fra ledelsen med takkeord. Knallstart på det nye skoleåret for hele familien :) 

Hvordan har skoleåret startet hos dere som har skolestart i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fin start!

Anonymkode: 8868b...0f2

Skrevet

Datteren min lå våken store deler av natten fordi hun gruet seg til første dag i 9. klasse. 

Heldigvis ble dagen bedre enn hun forventet, så det gikk bedre i dag.

Anonymkode: c5d0c...138

Skrevet

Mye bedre enn forventet! Har ett barn som blir så frustert på skolen at han skader seg selv. Men ser ut som det har gått bra de første dagene på skolen. Han er så stolt av at han er fadder i år på skolen å ser ut som han trives med å passe på de som er mindre.

Anonymkode: 880d4...205

Skrevet

Så deilig. Slike dager er gull verdt å ta med seg. 

Vi har hatt en bedre start enn forventet, oppstart på ungdomsskolen for ene. Det var med stor spenning etter tidligere dårlig erfaring med ny skole, men foreløpig ser det ut til å være en bedre opplevelse. Heldigvis. Toppet seg da katten vår som var savnet på 5. dagen plutselig dukket opp igjen, vil si alt i alt en bra start. 

Anonymkode: dfa08...b5c

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Mye bedre enn forventet! Har ett barn som blir så frustert på skolen at han skader seg selv. Men ser ut som det har gått bra de første dagene på skolen. Han er så stolt av at han er fadder i år på skolen å ser ut som han trives med å passe på de som er mindre.

Anonymkode: 880d4...205

Huff da, har opplevd det selv, ikke lett når det skjer. Har ikke tall på hvor mange netter jeg har vært oppe i frykt for at panikkangsten tar overhånd. Nå er det snart ett år siden sist, jeg håper også det er lys i enden for dere også. 

All medfølelse fra meg til deg. 

Anonymkode: dfa08...b5c

Skrevet

Spent 8.klassing travet avsted i dag, blid og innstilt på å gjøre et godt førsteinntrykk på lærerne, smile, møte blikket deres osv. Vi hadde nemlig snakket litt om det for et par uker siden når vi var på ferie, at sjansen til et godt førsteinntrykk får man bare en eneste gang, og gir man et dårlig inntrykk krever det litt jobb å få endret det. Nye lokaler, nye lærere, karakterer osv, det er spennende å begynne på ungdomsskolen.

Anonymkode: 44147...5d7

Skrevet

Skolestart 22. August her, både barne og ungdomskolene..de er veldig klare nå, gleder seg😄

Anonymkode: ae4cb...470

Skrevet

Har 2 spente barn som gleder seg til skolestart på mandag. En i 1 klasse og en i 4. Han i 4 får ny lærer og klasse.

Anonymkode: ad237...b70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...