Anonym bruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Barnet mitt har forsatt ikke lært seg å bruke støvler når det regner,så joggeskoene var gjennomvåt når han kom hjem. De har stått på badet der vi var mye varme på så skoene er tørre,men de stinker forferdelig! Hvordan blir vi kvitt lukten? Tør ikke å ta de i vaskemaskinen for har ødelagt sko sånn før. Er heller ikke ett alternstiv å kaste nye joggesko ettersom jeg ikke har så god råd. Anonymkode: ed7ab...bc2
Anonym bruker Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 Kjøp sånn deo for sko, å bruk den fast hver dag over en periode. Funker her Anonymkode: 15d07...54a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2022 #3 Skrevet 18. august 2022 Vaskemaskin går bra, men ikke tørketrommel. Du må ta ut sålene og stappe i papir Jeg elsker skotørkeren vår. Brukes så mye Anonymkode: aa3c0...c06
Anonym bruker Skrevet 18. august 2022 #4 Skrevet 18. august 2022 Flere tips på nettet https://coop.no/extra/hus--hjem/slik-gjor-du-varskoene-fri-for-tafis-og-klar-for-varen/ Mitt beste tips er å investere i en støvletørker/skotørker, en sånn som blåser luft. Jeg har tre tenåringer selv og den brukes oftere nå enn når jeg hadde barnehagebarn 🙈 Men at skoene tørker fort nok er utrolig viktig for å unngå lukt. Ta ut sålen, og blås tørr skoene. Utmerket til votter og hansker også, fordi de er vannavvisende eller vanntette utenpå tøker de altfor sakte inni og du får den sure polvott-lukten, blåser du de tørre slipper du det. Anonymkode: aef99...d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå