Anonym bruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Der de hevder noe totalt merkelig. Og alle andre i tråden prøver å forklare dem på pene måter og med mange eksempler og nyanser hvorfor de tar feil, og de bare fortsatt spiller dumme og fortsetter å si det samme som om de ikke har skjønt en pøkk. Er det da en trolletråd? Det går en akkurat nå, og jeg er jammen ikke sikker på om personen faktisk skjønner hvordan det tar seg ut, eller om hun troller med vilje. Noen ganger tenker jeg: så tett KAN man bare ikke være. Anonymkode: c72da...caf
Anonym bruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 Det er ingen regler mot å være dum. Anonymkode: e2dc2...fc2
Anonym bruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 De samme trådene går på kvinneguiden og, så ikke godt å si. Jeg heller mest mot at brukeren faktisk ikke forstår hvordan hun fremstår. Anonymkode: a3d82...abd
Anonym bruker Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 Tror den personen troller. Men noen kan jo og bare være så dumme. På kvinneguiden er det en god del som troller, så blir de utestengt, og må finne seg andre forum. Da kan de fort komme hit. Anonymkode: 146a6...e7c
Anonym bruker Skrevet 17. august 2022 #5 Skrevet 17. august 2022 Men altså... Intelligens er dårlig, mens uhøflighet er bra. Det er neppe en god kombo å kjempe for disse to tinga. Så da må det være trolling. Anonymkode: c72da...caf
Anonym bruker Skrevet 17. august 2022 #6 Skrevet 17. august 2022 Den som holder på slik på forumet nå, den er for gjennomført til at jeg tror det er trolling. Og er det trolling så tror jeg det er sykdom involvert, for det brukes enormt mye tid på dettte. Anonymkode: b02bc...a7e
Anonym bruker Skrevet 17. august 2022 #7 Skrevet 17. august 2022 I programserien Helene flytter inn var det intervju med en dame som hadde jobbet som professor og som nå var i alvorlig psykose. Den episoden tenker jeg ofte på for tiden. Anonymkode: 7b1a7...419
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå