Anonym bruker Skrevet 16. august 2022 #26 Skrevet 16. august 2022 NotNaomi skrev (3 timer siden): Men herregud, det kan jeg da utmerket godt! Hvordan kan du anslå hvilke anonyme som er i den faste kjernen? Er jeg i den faste kjernen? Anonymkode: 942f5...dc0
Anonym bruker Skrevet 16. august 2022 #27 Skrevet 16. august 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Dette får jeg også høre jevnlig. Anonymkode: 74f83...de9 Ikke at jeg vet hvem dere er, men noen brukere er ganske lette å kjenne igjen. Det handler om tematikk de skriver om og måter å formulere seg og argumentere på. Anonymkode: 1defd...914
Anonym bruker Skrevet 16. august 2022 #28 Skrevet 16. august 2022 På Kvinneguiden kan man se alle brukerne som er logget på til enhver tid. Det er mange. Det hadde vært ok om vi kunne sett det her òg. Anonymkode: e2947...b43
Anonym bruker Skrevet 16. august 2022 #29 Skrevet 16. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): På Kvinneguiden kan man se alle brukerne som er logget på til enhver tid. Det er mange. Det hadde vært ok om vi kunne sett det her òg. Anonymkode: e2947...b43 Hvorfor det egentlig? Anonymkode: 942f5...dc0
Anonym bruker Skrevet 16. august 2022 #30 Skrevet 16. august 2022 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Du har ikke vært her lenge nok til å vurdere dette. Anonymkode: 74f83...de9 Det vet du strengt tatt ikke. Hvis vedkommende har flere nick som hn har brukt før dette nicket, eller bare vært inne her uten bruker. Tror uansett ikke den faste kjernen er 50, det er altfor mange. Anonymkode: 8f30f...6a2
Gjest NotNaomi Skrevet 16. august 2022 #31 Skrevet 16. august 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Og noen tror de kjenner igjen brukere. Jeg har fått beskjed om at noen vet akkurat hvilket nick jeg er, for det er visst lett å se, noe som er rart siden jeg aldri skriver med nick. Anonymkode: 942f5...dc0 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Hvordan kan du anslå hvilke anonyme som er i den faste kjernen? Er jeg i den faste kjernen? Anonymkode: 942f5...dc0 Når man tar din ovenstående kommentar i betrakning, så ja det er du nok ja 🙂
Anonym bruker Skrevet 16. august 2022 #32 Skrevet 16. august 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Det vet du strengt tatt ikke. Hvis vedkommende har flere nick som hn har brukt før dette nicket, eller bare vært inne her uten bruker. Tror uansett ikke den faste kjernen er 50, det er altfor mange. Anonymkode: 8f30f...6a2 Jeg tror det er for få. Det var i hvert fall langt flere før. Anonymkode: 8428c...012
Anonym bruker Skrevet 16. august 2022 #33 Skrevet 16. august 2022 NotNaomi skrev (2 minutter siden): Når man tar din ovenstående kommentar i betrakning, så ja det er du nok ja 🙂 Så fordi jeg skriver at noen har sagt at de kjenner meg igjen, så er jeg i den faste kjernen? Vel, der tar du feil, akkurat som du og har gjort når du har sagt at du kan se hvilket nick jeg har ut i fra skrivemåten min. Anonymkode: 942f5...dc0
Gjest NotNaomi Skrevet 16. august 2022 #34 Skrevet 16. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Så fordi jeg skriver at noen har sagt at de kjenner meg igjen, så er jeg i den faste kjernen? Vel, der tar du feil, akkurat som du og har gjort når du har sagt at du kan se hvilket nick jeg har ut i fra skrivemåten min. Anonymkode: 942f5...dc0 Jeg kan virkelig ikke huske at jeg noen gang har skrevet at jeg vet hvilket nick noen har. Jeg skrev én gang at vedkommende like godt skrive under nick, da hun hadde brukt samme betegnelse på noen i flere tråder 🙂 Ellers aldri. Det var heller formuleringen din og bruk av "aldri" som får meg til å tro at du er av den faste kjernen her..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2022 #35 Skrevet 16. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor det egentlig? Anonymkode: 942f5...dc0 Fordi. Anonymkode: e2947...b43
Anonym bruker Skrevet 16. august 2022 #36 Skrevet 16. august 2022 NotNaomi skrev (1 time siden): Jeg kan virkelig ikke huske at jeg noen gang har skrevet at jeg vet hvilket nick noen har. Jeg skrev én gang at vedkommende like godt skrive under nick, da hun hadde brukt samme betegnelse på noen i flere tråder 🙂 Ellers aldri. Det var heller formuleringen din og bruk av "aldri" som får meg til å tro at du er av den faste kjernen her.. Tror du virkelig noen her er så originale at de er helt alene om å bruke spesifikke ord og betegnelser? Det er jo i så fall en skrivekunst av en annen verden du tillegger dem. Anonymkode: c3b48...ac0
Gjest NotNaomi Skrevet 16. august 2022 #37 Skrevet 16. august 2022 (endret) Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Tror du virkelig noen her er så originale at de er helt alene om å bruke spesifikke ord og betegnelser? Det er jo i så fall en skrivekunst av en annen verden du tillegger dem. Anonymkode: c3b48...ac0 Neh. Når du har vært her en stund så er det faktisk lett å kjenne igjen flere. Nå vil jeg ikke skrive hva som lett gjenkjennes, for det blir helt sikkert tatt ille opp. Men det er ikke vanskelig altså. Flere er veldig forutsigbare her. Akkurat som jeg er på forumet her! Endret 16. august 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 16. august 2022 #38 Skrevet 16. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tror du virkelig noen her er så originale at de er helt alene om å bruke spesifikke ord og betegnelser? Det er jo i så fall en skrivekunst av en annen verden du tillegger dem. Anonymkode: c3b48...ac0 Noen, som hun veldig ensomme, har en helt spesiell måte å skrive på som gjør det lett å kjenne igjen. Det handler om flere ting enn bare ordvalg, som bruk av tegnsetting, avsnitt, stor bokstav osv, eller mangler på dette, og gjerne ufullstendige setninger. Jeg går ikke rundt og kjenner igjen mange ulike brukere, men det er noen få som skiller seg veldig ut. Anonymkode: 8428c...012
Anonym bruker Skrevet 16. august 2022 #39 Skrevet 16. august 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Noen, som hun veldig ensomme, har en helt spesiell måte å skrive på som gjør det lett å kjenne igjen. Det handler om flere ting enn bare ordvalg, som bruk av tegnsetting, avsnitt, stor bokstav osv, eller mangler på dette, og gjerne ufullstendige setninger. Jeg går ikke rundt og kjenner igjen mange ulike brukere, men det er noen få som skiller seg veldig ut. Anonymkode: 8428c...012 Jeg er observant som person, og så er jeg relativt opptatt av språk. Jeg legger raskt merke til folks skrivestil. Noen bruker forkortelser på en unormal måte, ord og uttrykk som skiller seg ut, har en setningsoppbygging som er lett gjenkjennelig osv. Det er mange jeg kjenner igjen, både med og uten nick. Anonymkode: ad9d3...46a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2022 #40 Skrevet 16. august 2022 Føles ut osm det er de samme 5.😂 Anonymkode: 134d5...8b5
Anonym bruker Skrevet 16. august 2022 #41 Skrevet 16. august 2022 Nå har jeg ikke fintelt helt, men bare på denne tråden er det i hvert fall 15-16 ulike brukere som svarer, og da mangler de 10-15 vanlige nickene, samt at det garantert er mange av oss som vanligvis svarer anonymt som ikke har svart på denne tråden. Det burde jo gi en viss indikasjon bare på aktive brukere. Anonymkode: 8428c...012
Anonym bruker Skrevet 16. august 2022 #42 Skrevet 16. august 2022 NotNaomi skrev (7 timer siden): Neh. Når du har vært her en stund så er det faktisk lett å kjenne igjen flere. Nå vil jeg ikke skrive hva som lett gjenkjennes, for det blir helt sikkert tatt ille opp. Men det er ikke vanskelig altså. Flere er veldig forutsigbare her. Akkurat som jeg er på forumet her! Men du har jo ikke vært her "en stund"... Anonymkode: 085f0...6ca
Anonym bruker Skrevet 16. august 2022 #43 Skrevet 16. august 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Noen, som hun veldig ensomme, har en helt spesiell måte å skrive på som gjør det lett å kjenne igjen. Det handler om flere ting enn bare ordvalg, som bruk av tegnsetting, avsnitt, stor bokstav osv, eller mangler på dette, og gjerne ufullstendige setninger. Jeg går ikke rundt og kjenner igjen mange ulike brukere, men det er noen få som skiller seg veldig ut. Anonymkode: 8428c...012 Hun ensomme med de svikefulle vennene svarer neppe så mye i andres tråder, da. Men vi kjenner henne jo igjen fordi hun starter samme type tråd hver gang, alltid er litt snurt på verden og aldri har fulle setninger. Så er der ei rasende berte fra Rogaland som er ganske gjenkjennelig, der skinner mange dialektuttrykk igjennom, og hun er raus med utropstegnene. I tillegg har vi en fast bruker som pleide å skrive under nick i mange år. Hun kommer inn når en tråd har ligget død et par dager til en uke, og innleggene hennes er uten unntak feilstavet, komma står feil, og infinitivsmerket er erstattet med "og". Meningsinnholdet pleier å begrense seg til "slutt og sutre,ingenting og sutre for" eller "ikke noe du har noe med,slutt og stikke nesa di i det" (sic). Jeg husker fortsatt hvilket nick hun skrev under. Den konsekvente feilsettingen av kommaene, og at hun aldri brukte andre tegn, er en giveaway. Men ut over det er det vanskelig å påstå at man gjenkjenner nick. Anonymkode: 085f0...6ca
Gjest NotNaomi Skrevet 17. august 2022 #44 Skrevet 17. august 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Men du har jo ikke vært her "en stund"... Anonymkode: 085f0...6ca Jo jeg har nok det. Skrev mye under anonym i flere måneder. Så skiftet jeg på veldig lenge, før folk begynte å gi meg veldig mye oppmerksomhet her. Da bestemte jeg meg for å bruke nick. Slapp også spekulasjoner og tull når folk kommenterte, og så kan haterne se at det er jeg som skriver tråden. Så kan de jo holde seg unna.. men gjør de det? Neeeiiidaaa 🙂 merkelig det der.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2022 #45 Skrevet 17. august 2022 NotNaomi skrev (8 timer siden): Jo jeg har nok det. Skrev mye under anonym i flere måneder. Så skiftet jeg på veldig lenge, før folk begynte å gi meg veldig mye oppmerksomhet her. Da bestemte jeg meg for å bruke nick. Slapp også spekulasjoner og tull når folk kommenterte, og så kan haterne se at det er jeg som skriver tråden. Så kan de jo holde seg unna.. men gjør de det? Neeeiiidaaa 🙂 merkelig det der. Det er nok fordi du er så klok. Anonymkode: e210c...23b
Blop Skrevet 17. august 2022 #46 Skrevet 17. august 2022 NotNaomi skrev (9 timer siden): Jo jeg har nok det. Skrev mye under anonym i flere måneder. Så skiftet jeg på veldig lenge, før folk begynte å gi meg veldig mye oppmerksomhet her. Da bestemte jeg meg for å bruke nick. Slapp også spekulasjoner og tull når folk kommenterte, og så kan haterne se at det er jeg som skriver tråden. Så kan de jo holde seg unna.. men gjør de det? Neeeiiidaaa 🙂 merkelig det der. Du har vært her siden januar. Det er ikke " en stund" i dibverdenen. Kom tilbake når du har vært her i 20 år, da kan vi begynne å tro deg.
Gjest NotNaomi Skrevet 17. august 2022 #47 Skrevet 17. august 2022 Blop skrev (3 minutter siden): Du har vært her siden januar. Det er ikke " en stund" i dibverdenen. Kom tilbake når du har vært her i 20 år, da kan vi begynne å tro deg. Å... dib-verden 😅
Gjest NotNaomi Skrevet 17. august 2022 #48 Skrevet 17. august 2022 Blop skrev (11 timer siden): Du har vært her siden januar. Det er ikke " en stund" i dibverdenen. Kom tilbake når du har vært her i 20 år, da kan vi begynne å tro deg. Tro meg? Sorry asså, men det viser seg at jeg har rett gang på gang. 😅🤘❤
Mrs Remington Skrevet 17. august 2022 #49 Skrevet 17. august 2022 Blop skrev (11 timer siden): Du har vært her siden januar. Det er ikke " en stund" i dibverdenen. Kom tilbake når du har vært her i 20 år, da kan vi begynne å tro deg. Dersom forumet kun har 20 brukere, er jo fartstid fra januar sett på som lang fartstid 🤣. Alternativet er jo at at alle disse 20 er de samme 20 - hvorfor er det ingen rekruttering?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2022 #50 Skrevet 18. august 2022 Mrs Remington skrev (9 timer siden): Dersom forumet kun har 20 brukere, er jo fartstid fra januar sett på som lang fartstid 🤣. Alternativet er jo at at alle disse 20 er de samme 20 - hvorfor er det ingen rekruttering? Det finnes ikke noen som tror forumet kun har 20 aktive brukere vel. Bare se den andre tråden. Anonymkode: 19fef...cd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå