Gå til innhold

Jeg trenger håp! (Depresjon)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er syk med depresjon og jeg tenker at jeg aldri kommer til å bli frisk igjen. Synes det er vanskelig å bære håpet og tro på at jeg skal bli bedre. Hører mer enn gjerne fra noen som har vært syke og blitt bedre/friske;)

Anonymkode: 6e669...62d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du hatt det sånn da? Har du prøvd antidepressiv? Det hjalp meg,itellegg til psykolog så klart.

Anonymkode: 75297...14d

Skrevet

De aller aller fleste blir friske av depresjon..selv om det ikke virker sånn når det står på. Jeg hadde en depresjon ett års tid for noen år side. og følte livet aldri ville bli bra. Det bare kunne ikke bli bra. At jeg var en belastning for alle. Jeg gråt masse osv.  Nå i etterkant er det helt rart at jeg tenkte slik. Det virket helt reelt. Legger ved noen fine korte videoer om depresjon og en bok jeg har hørt er fin. Det vanskeligste med depresjon er jo at den ofte tar bort håpet. At man slutter å tro at det vil bli bedre. Men det er jo ikke sant. Det BLIR bedre. Mye bedre. 

https://www.adlibris.com/no/bok/min-vei-ut-av-depresjonen-9788205552210?gclid=Cj0KCQjw3eeXBhD7ARIsAHjssr96uCNAf0mbDfuCUgLH8YlpgzD9rxlb5qSEjrDdVMYSwP_klNJwhPsaAuSdEALw_wcB

Anonymkode: e6ea2...72b

Skrevet

Ønsker bare å gi deg en klem ❤️
depresjon er tøft å ha må man står midt i det, men vit at man blir bedre igjen, selv om det ikke virker slikt akkuratt nå

Skrevet

Min mor hadde depresjon da jeg gikk på videregående. Hun var syk i to-tre år. Kom seg tilbake i jobb og stod i jobb til hun var 74 år. Har ikke fått det igjen.

Min venninne har kommet ut av depresjon for noen år siden. Det samme med en kollega og en nabo.

Det finnes absolutt håp!!!

Anonymkode: b466e...186

Skrevet

Skaff hjelp! Få antidepressiv medisin og begynn i terapi. 

Anonymkode: 82a77...480

Skrevet

Jeg føler med deg! ♥️
Jeg er på vei ut av min tredje depresjon. Helt jævelig!

Han her har hjulpet meg - helt gratis - anbefales!!!

https://kristianhall.no

Skrevet

KLART det er håp!!! Du blir helt frisk! Hadde depresjon og angst for 17 år siden.. fikk hjelp av psykiater. Aldri hatt tendens engang etterpå, helt frisk!

Anonymkode: 1adda...876

Skrevet

Å gi deg håp midt i en depresjon er vanskelig.

Men jeg kan gi deg et tips om å akseptere at akkurat nå så er du deperimert.

Når alt føles svartere en svartest så si til deg selv: "Ja, jeg har det dritt nå! Jeg har ingen håp om bedring, men innerst inne så vet fornuften at det BLIr bedre selv om jeg ikke føler det nå. Og det er helt ok at jeg ikke føler det nå. Jeg kan ikke gjøre noe med følelsene mine, så jeg må akseptere at de er som de er akkurat nå."

Du er bra nok, HI. Selv når du er deppa. ;)

Anonymkode: 8f76b...4b0

Skrevet

Klem til deg ❤️

Vet hvordan du har det. Er der selv og. Håper det blir bedre! 

Anonymkode: d90c9...172

Skrevet
oslofrk skrev (16 timer siden):

Jeg føler med deg! ♥️
Jeg er på vei ut av min tredje depresjon. Helt jævelig!

Han her har hjulpet meg - helt gratis - anbefales!!!

https://kristianhall.no

Jeg har meldt meg på dette for en stund siden, men ikke fått noe. Hvor ofte sendes det ut? Vet du det? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg har meldt meg på dette for en stund siden, men ikke fått noe. Hvor ofte sendes det ut? Vet du det? 

Du velger selv om du vil ha hver uke eller annenhver uke. Meld deg på igjen om du ikke har fått! 
👍♥️

Skrevet
oslofrk skrev (1 time siden):

Du velger selv om du vil ha hver uke eller annenhver uke. Meld deg på igjen om du ikke har fått! 
👍♥️

Takk. Får prøve igjen da ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Fikk beskjed jeg sto på listen når jeh prøvde igjen. Da kommer jeg ikke til å få noe da vel? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 15.8.2022 den 22.04):

Takk, jeg får hjelp både i form av både medisiner og terapi. 

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 15.8.2022 den 22.04):

Takk,  jeg får begge deler.

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Fikk beskjed jeg sto på listen når jeh prøvde igjen. Da kommer jeg ikke til å få noe da vel? 

Da får du i løpet av en uke 👍

Skrevet
oslofrk skrev (På 17.8.2022 den 15.29):

Da får du i løpet av en uke 👍

Bra 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 16.8.2022 den 23.44):

Prøv også tro på JAHVE Gud, Jesus og Den Hellig Ånd og prøv ta i mot all den hellbredende kraft de kan gi igjennom bønn i Jesu Navn hvis alt annet er prøvd og ikke fungert... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...