Gå til innhold

Beste mobildeksel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere deksel til mobilen deres?

Jeg har tidliger kjøpt fra Ideal of Sweden, de har mange fine. Men de fine (med trykk) er så glatte. Jeg mister mobilen titt og ofte med de dekslene. Så bør skaffe meg et som ikke er helt glatt, men ønsker ikke slike silikondeksler. De er ikke så pene.

Jeg har alltid hatt et sånt lommebokdeksel utenpå når jeg drar noe sted. Men lurer på å droppe det ved neste mobil. Ser mange ikke bruker slike lommebokdeksler. Hvordan klarer dere å holde mobilen like helt uten? Og hvor gode er sånne skjermbeskyttelser? 

Anonymkode: 41db0...f1f

Skrevet

Jeg bruker lommebokdeksel, både for å beskytte skjermen (har faktisk aldri hatt knust skjerm selv om mobilen har gått i gulvet en del ganger) og fordi jeg da alltid har med bankkort og førerkort. Da trenger jeg bare mobilen og ev. bilnøkler hvis jeg forlater huset.

Her bestiller jeg som regel deksel via My trendy phone. Rimelige priser, rask levering og helt ok kvalitet. Mine deksler varer vanligvis i ca 2 år, ungene sine 1-1,5 år.

Anonymkode: f3eb8...dd5

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg bruker lommebokdeksel, både for å beskytte skjermen (har faktisk aldri hatt knust skjerm selv om mobilen har gått i gulvet en del ganger) og fordi jeg da alltid har med bankkort og førerkort. Da trenger jeg bare mobilen og ev. bilnøkler hvis jeg forlater huset.

Her bestiller jeg som regel deksel via My trendy phone. Rimelige priser, rask levering og helt ok kvalitet. Mine deksler varer vanligvis i ca 2 år, ungene sine 1-1,5 år.

Anonymkode: f3eb8...dd5

Da skal jeg sjekke ut der. Er dekslene magnetiske? Sånn at man enkelt tar løs telefonen fra lommeboka. På Ideal of Sweden,  får man kjøpt sånn kortholder med magnet. Den kan festes på det harde dekselet på tlf.

Skrevet

Jeg kjøper disse på wish. 
Bytta nå etter 2 år 

BA8E61B7-5050-4148-9C79-3BEAE5614F95.png

Anonymkode: 45ae6...a22

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg kjøper disse på wish. 
Bytta nå etter 2 år 

BA8E61B7-5050-4148-9C79-3BEAE5614F95.png

Billig 😃 Men sitter tlf på en måte fast i lommeboka? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Billig 😃 Men sitter tlf på en måte fast i lommeboka? 

Ja, den sitter fast. Liker de fordi de ikke dekker fronten så slipper jeg å åpne den for å lese meldinger og sånn. Kjøper alltid mobildeksler og panserglass på wish fordi de koster så lite :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...