Anonym bruker Skrevet 15. august 2022 #1 Skrevet 15. august 2022 Om ei uke skal jeg ut Ă„ reise i forbindelse med jobb og jeg gruer meg. Jeg reiser alene og overtenker alt. Har tilogmed googlet hvordan flyplassen er pĂ„ de forskjellige plassene jeg mĂ„ innom. Er livredd for Ă„ havne feil/gjĂžre noe galt. Jeg fĂ„r panikk. I gĂ„r begynte jeg Ă„ grĂ„te og var nesten utrĂžstelig. Dette gĂ„r utover magen ogsĂ„, jeg blir kvalm og springer pĂ„ do. Selve oppholdet og mĂžte med andre kolleger setter meg ogsĂ„ ut. Noen tips? FĂžler meg som ei pingleđąLiker meg best i vante omgivelser. Anonymkode: ae050...3f1
Anonym bruker Skrevet 15. august 2022 #2 Skrevet 15. august 2022 Sjekk ut appen Tankevirus â„ïž Anonymkode: daf83...8dd
Anonym bruker Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Sjekk ut appen Tankevirus â„ïž Anonymkode: daf83...8dd Takk det skal jegđ„°Har du prĂžvd selv? Anonymkode: ae050...3f1
Anonym bruker Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 Skal du til utlandet eller er det i Norge? Ta med deg et ekstra kort om du kan, et kredittkort, ogsÄ oppbevarer du de to kortene hver for seg. SÄ Þver du deg pÄ Ä si til deg selv at du er voksen, uansett hva som skjer sÄ fikser du det. Det er veldig lite du kan gjÞre galt, og gÄr du deg bort eller flyet hjem reiser uten deg, sÄ har du et kredittkort og kan leie deg et hotellrom og bestille billett pÄ neste fly. Noe annet kan ikke skje som truer liv og helse, du fikser det. Anonymkode: bff9f...8d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ