Gå til innhold

Noen har kjøpt kunstig brudebukett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kjøpte! Veldig fornøyd med min. Kosta 200,- på ebay. Lignet litt på denne:

DC6B41F1-4943-470A-9B17-F7B1F5CA876F.jpeg

Anonymkode: a1788...0d6

Har kontaktet flere på ebay som selger brudebuketter som hvertfall ser din ut på bildet,men må jeg ha ensfarget blomster å det ønsker jeg ikke. Syns det er finere med to farger sammen.

Anonymkode: f3339...5b4

Jeg kjøpte bare et par buketter og laget min egen.

Men jeg hadde et veldig enkelt lite bryllup da, brudebuketten var ikke så viktig for meg. Pene blomster var nok i massevis.

Falske hadde jeg ikke kjøpt, plastikkblomster er plastikkblomster, det ønsket jeg ikke.

Anonymkode: c966b...b9b

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg kjøpte bare et par buketter og laget min egen.

Men jeg hadde et veldig enkelt lite bryllup da, brudebuketten var ikke så viktig for meg. Pene blomster var nok i massevis.

Falske hadde jeg ikke kjøpt, plastikkblomster er plastikkblomster, det ønsket jeg ikke.

Det blir ett mindre bryllup her også,å brudebuketten er egentlig ikke viktig for meg heller så da blir det tullete å bruke 2000- 3000 kr på brudebukett.

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det blir ett mindre bryllup her også,å brudebuketten er egentlig ikke viktig for meg heller så da blir det tullete å bruke 2000- 3000 kr på brudebukett.

Det finnes fine falske blomster, svigermor har noen, men de er fryktelig dyre.

Jeg personlig ville mye heller ha ekte rimelige blomster, enn dyre falske.

Billige falske blomster er sjelden fine altså...

Men jeg liker blomster, og de trenger ikke være satt sammen av en blomsterdekoratør og koste det hvite ut av øyet for å være pene :)

Kanskje har du en venninne som er flink til å binde blomster, eller kanskje er du flink selv. En brudebukett er jo blomster bundet tett sammen og har en liten "stilk" som gjerne er bundet sammen med silkebånd e.l. som du holder i. Jeg valgte å bare ha en pen bukett, det var helt meg, det trengtes ikke gjøres avansert i det hele tatt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...