Gå til innhold

Noen har kjøpt kunstig brudebukett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De bukettene, særlig den nederste får du til ved å kjøpe to buketter roser og be dem i blomsterbutikken om å sette dem opp i en tett bukett med masse brudeslør. Ikke nevn ordet brudebukett. Da kommer hele moroa på noen hundrelapper. 

Anonymkode: acf95...e42

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

De bukettene, særlig den nederste får du til ved å kjøpe to buketter roser og be dem i blomsterbutikken om å sette dem opp i en tett bukett med masse brudeslør. Ikke nevn ordet brudebukett. Da kommer hele moroa på noen hundrelapper. 

Anonymkode: acf95...e42

Var den nederste som var favoritten min også :)

Anonymkode: f3339...5b4

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Var den nederste som var favoritten min også :)

Det nederste bildet er ingen falsk bukett.

Den får du fint til billigere!

Endret av amandine

Annonse

amandine skrev (Akkurat nå):

Det nederste bildet er ingen falsk bukett.

Den får du fint til billigere!

Jo nederste bildet er tatt fra en salgsannonse der selger har flere ulike kunstige blomster å selge. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jo nederste bildet er tatt fra en salgsannonse der selger har flere ulike kunstige blomster å selge. 

Det kan godt hende, men jeg er likevel ganske sikker på at ikke blomstene på det bildet er kunstige. Se på den lilla rosen til venstre, den har brune flekker og rifter på kronbladene. 

Endret av amandine
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jo begge jeg har bildet av her er nydelige. Men de koster jo forsatt en del,derfor jeg lurte på om andre var fornøyd. 

Enig med amadine her, den nederste er ikke falsk. 

Anonymkode: a4af5...6d1

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Enig med amadine her, den nederste er ikke falsk. 

Anonymkode: a4af5...6d1

Hadde personen hatt falske bilder så hadde selger vært utestengt for lenge siden.

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hadde personen hatt falske bilder så hadde selger vært utestengt for lenge siden.

Se på forskjellen på den kunstige brudesløren i den første buketten og så hvordan ekte brudeslør ser ut i bukett nummer to. Den er helt klart ekte. 

Himmel og hav skrev (1 time siden):

Se på forskjellen på den kunstige brudesløren i den første buketten og så hvordan ekte brudeslør ser ut i bukett nummer to. Den er helt klart ekte. 

Da bør jeg kanskje rapportere finn.no annonsen da.

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

PS, om du vil ha kunstig ville jeg heller sett på papir. Bedre med noe som ser bra og tydelig ikke-ekte, enn plastblomster som ser falske ut.. 

Origami blomster kunne vært kult 

Anonymkode: f16ed...1e3

Takk for tips

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Jeg kjøpte to forskjellige rosebuketter, og satte sammen min egen. Kostet 200 kroner. Bare tull å bruke flere tusen på den buketten. 

Anonymkode: 1511e...3a8

Ja jeg gidder heller ikke bruke flere tusen på en brudebukett,det syns jeg ikke det er verdt. Da legger vi heller ekstra penger i en dyktig fotograf.

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Aldri i verden om jeg hadde kjøpt plastikkblomster til mitt eget bryllup. Hvis dere har så lite penger, kanskje vente med bryllup eller gjøre det mindre?

Anonymkode: e6528...7c9

Hehe da handler jo ikke om at vi ikke har råd til det! Vi har absolutt råd til det,men syns ikke det er verdt å bruker 2500 - 3000 kr på noen blomster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...