Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #26 Skrevet 14. august 2022 Ta b-vitamin flytende som du får kjøpt på apoteket. Anonymkode: b1760...911
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #27 Skrevet 14. august 2022 Ølgjær selges på dagligvare, blandes i fls. appelsinjuice. Lykke til😊 Anonymkode: a587d...f37
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #28 Skrevet 14. august 2022 Lengden på 2 bildet er bedre enn på 1 bildet synes jeg. Anonymkode: d7c28...5d1
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #29 Skrevet 14. august 2022 Du burde tatt dobbelt så mye, håret er fortsatt veldig slitt. Hvis du har en typisk nordisk hårtype med tynne hårstrå bør du klippe deg hver 8 uke. Anonymkode: a2855...cf8
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #30 Skrevet 14. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Enig i at det ikke ser ut som det samme håret. Fra langt og sunt til langt og slitt. Bruker du hårkur? Sliter du mye på håret? Tror egentlig håret hadde sett bra og sunnere ut med hvertfall 5 cm til av. Anonymkode: 5559c...135 Enig, tror det ville vært bra å klippe av ca 5-10 cm til. Til neste sommer ville det ha vokst ut igjen og det ville ikke se slitt og tynt ut i tuppene. Hvis det er samme hår, gjetter jeg på at du har mistet en del hår i det siste. Har du sjekket jernstatus i det siste? Ferritin bør være over 70 for god gjenvekst av hår. Anonymkode: 74a36...849
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #31 Skrevet 14. august 2022 Når du klipper en fang i året, bør det tas 5-10 cm hver gang. Å ta mindre enn det vil ikke en gang fjerne det slitte håret Anonymkode: 58bdc...940
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #32 Skrevet 14. august 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg vet, men kjære deg. Jeg har spart mange år. Det blir som en trauma 🫣😫 Jeg elsket det lange blonde håret mitt 😞 Jeg har faktisk helt panikk. sånn så det ut når jeg var hos henne sist i 2021 Anonymkode: b0566...c19 Hæ? 5-10 cm på dette viser da vel knapt? Det er jo bare en stuss. Om et par mnd er nå vel 5 cm på plass igjen… Anonymkode: 00f77...981
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #33 Skrevet 14. august 2022 Håret ditt nå ser jo sjukt ut, du skal være glad frisøren faktisk tok såpass. Det er fremdeles ikke pent, men det er fremdeles langt. Skjønner ikke hva du griner over. Anonymkode: 7b124...1a5
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #34 Skrevet 14. august 2022 Hvis det er det samme håret, så er det faktisk ikke klippen som er problemet. Jeg synes ikke det så ut som det var fint klippet heller, men hva ellers er forandret i livet ditt siden forrige klipp? Anonymkode: f63e5...deb
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #35 Skrevet 14. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvis det er det samme håret, så er det faktisk ikke klippen som er problemet. Jeg synes ikke det så ut som det var fint klippet heller, men hva ellers er forandret i livet ditt siden forrige klipp? Anonymkode: f63e5...deb Jeg har vært deprimert i over en lengre periode og kostholdet har vel ikke vært det beste. Ikke vært så flink til å ta vare på håret mitt slik jeg gjorde før. Bildet jeg la ut av nåværende klipp var et dårlig bilde med dårlig lys og uten å ha stelt håret og hadde det i strikk. Var bare for å vise dere. Anonymkode: b0566...c19
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #36 Skrevet 14. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvis det er det samme håret, så er det faktisk ikke klippen som er problemet. Jeg synes ikke det så ut som det var fint klippet heller, men hva ellers er forandret i livet ditt siden forrige klipp? Anonymkode: f63e5...deb Forresten hva mener du «hvis det er samme håret»? Påstår du at bildene jeg har lagt ut er ikke mitt hår eller hva mener du? Anonymkode: b0566...c19
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #37 Skrevet 14. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Håret ditt nå ser jo sjukt ut, du skal være glad frisøren faktisk tok såpass. Det er fremdeles ikke pent, men det er fremdeles langt. Skjønner ikke hva du griner over. Anonymkode: 7b124...1a5 Ja, jeg har vært syk. Anonymkode: b0566...c19
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #38 Skrevet 14. august 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hæ? 5-10 cm på dette viser da vel knapt? Det er jo bare en stuss. Om et par mnd er nå vel 5 cm på plass igjen… Anonymkode: 00f77...981 Jeg satser på det, at det vokser raskt igjen. Anonymkode: b0566...c19
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #39 Skrevet 14. august 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Enig, tror det ville vært bra å klippe av ca 5-10 cm til. Til neste sommer ville det ha vokst ut igjen og det ville ikke se slitt og tynt ut i tuppene. Hvis det er samme hår, gjetter jeg på at du har mistet en del hår i det siste. Har du sjekket jernstatus i det siste? Ferritin bør være over 70 for god gjenvekst av hår. Anonymkode: 74a36...849 Jeg har sjekket mangler d vitamin. Men skal ta nye blodprøver å sjekke ut. Takk for tips Anonymkode: b0566...c19
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #40 Skrevet 14. august 2022 Jeg tror kanskje hovedproblemet ikke er lengden, men det at du etter frisørtimen fikk øynene opp for at håret ditt har endret seg mye siden det første bildet (tar for gitt at det er samme hår på begge bildene). For det er stor forskjell på de to, derfor folk setter spørsmålstegn ved om det er samme. Men på siste bildet så ser det også ut som om frisøren har tynnet eller hakket tuppene, og det får håret til å se tynnere ut enn det egentlig er. Jeg er ingen frisør, så det er sagt. Tenkte gå inn i tråden for å gi deg mye sympati, men de få centimetrene på et så langt hår er virkelig ingen stor sak, HI. Uten å gå i detaljer så ble jeg klippet på en helt annen måte enn jeg skulle bli sist jeg var hos frisøren. Det kan ta borti et år før håret mitt igjen blir fint til meg igjen. DET er kjipt, det er ordentlig kjipt, for det er så ille at flere har kommentert det. Klippen i seg selv var bra, men den passet hverken mitt hår eller mitt ansikt, så jeg ser dratt ut, eldre ut og fasongen stjeler alle trekk fra ansiktet mitt - og det må jeg bare holde ut til det har vokst ut igjen. Anonymkode: d18f9...aef
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #41 Skrevet 14. august 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Forresten hva mener du «hvis det er samme håret»? Påstår du at bildene jeg har lagt ut er ikke mitt hår eller hva mener du? Anonymkode: b0566...c19 Jeg mener bare at det ikke ser ut som det samme håret 🤷🏻♀️ Anonymkode: f63e5...deb
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #42 Skrevet 14. august 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg tror kanskje hovedproblemet ikke er lengden, men det at du etter frisørtimen fikk øynene opp for at håret ditt har endret seg mye siden det første bildet (tar for gitt at det er samme hår på begge bildene). For det er stor forskjell på de to, derfor folk setter spørsmålstegn ved om det er samme. Men på siste bildet så ser det også ut som om frisøren har tynnet eller hakket tuppene, og det får håret til å se tynnere ut enn det egentlig er. Jeg er ingen frisør, så det er sagt. Tenkte gå inn i tråden for å gi deg mye sympati, men de få centimetrene på et så langt hår er virkelig ingen stor sak, HI. Uten å gå i detaljer så ble jeg klippet på en helt annen måte enn jeg skulle bli sist jeg var hos frisøren. Det kan ta borti et år før håret mitt igjen blir fint til meg igjen. DET er kjipt, det er ordentlig kjipt, for det er så ille at flere har kommentert det. Klippen i seg selv var bra, men den passet hverken mitt hår eller mitt ansikt, så jeg ser dratt ut, eldre ut og fasongen stjeler alle trekk fra ansiktet mitt - og det må jeg bare holde ut til det har vokst ut igjen. Anonymkode: d18f9...aef Har folk kommentert dette til deg?! Det er jo sykt frekt! Anonymkode: 31254...a52
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #43 Skrevet 14. august 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Har folk kommentert dette til deg?! Det er jo sykt frekt! Anonymkode: 31254...a52 Dette er folk som kjenner meg godt og ble sjokkert da de så meg. Og nei, det var ikke frekt av dem, det var bare sannheten, for de vet at slik ser jeg ikke ut normalt. Dette er folk som dessuten aldri normalt sier slikt til folk - dessto mer bekrefter det bare hvor ille det er. Anonymkode: d18f9...aef
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #44 Skrevet 14. august 2022 Anonym bruker skrev (På 14.8.2022 den 13.54): Jeg mener bare at det ikke ser ut som det samme håret 🤷🏻♀️ Anonymkode: f63e5...deb Her har du en til siden du ikke tror på meg at det er mitt hår. Anonymkode: b0566...c19
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #45 Skrevet 14. august 2022 Syns folk at de er konstruktive her? HI trenger ikke deres ukvalifiserte vurdering av hårkvaliteten på de to bildene. Det er mulig at jeg også var litt direkte da jeg skrev at reaksjonen hennes ikke var adekvat men jeg kan liksom ikke helt se grunnen til at folk skal fortelle henne at håret som hun har grått over i fire dager uansett er ødelagt. Det kan en faktisk ikke vurdere på et så dårlig bilde. Alles hår ser freshere ut med frisørstyling enn etter fire dager med isolasjon og gråt. Anonymkode: cae19...8f3
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #46 Skrevet 14. august 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg mener bare at det ikke ser ut som det samme håret 🤷🏻♀️ Anonymkode: f63e5...deb Trenger du flere? Anonymkode: b0566...c19
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #47 Skrevet 14. august 2022 Slik overdreven reaksjon tyder på elendig psykisk helse, noe du innrømmer du går med. For å booste deg nå bør du innta kosttilskudd. For hår og negler anbefales diverse b-vitaminer. Spør på apoteket eller google det. Ellers så er det gjort så prøv å akseptere at frisøren tok SKADET hår, dødt og flisete. Det var altså ren førstehjelp fordi hun da begrenset at det ble enda mer skadet. Innser du dette er du på vei til å bli healet av sorgen din. Anonymkode: 9d166...14e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #48 Skrevet 14. august 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Syns folk at de er konstruktive her? HI trenger ikke deres ukvalifiserte vurdering av hårkvaliteten på de to bildene. Det er mulig at jeg også var litt direkte da jeg skrev at reaksjonen hennes ikke var adekvat men jeg kan liksom ikke helt se grunnen til at folk skal fortelle henne at håret som hun har grått over i fire dager uansett er ødelagt. Det kan en faktisk ikke vurdere på et så dårlig bilde. Alles hår ser freshere ut med frisørstyling enn etter fire dager med isolasjon og gråt. Anonymkode: cae19...8f3 Det går fint, jeg tar meg ikke nær av det. Jeg bare er lei meg fordi jeg ikke har det fine lenge håret lenger. Også tror jeg som ei sa her - tror jeg fikk det litt slengt i trynet at håret mitt er ikke slik som før pga at jeg har hatt tunge perioder i livet mitt med dårlig kosthold osv. så innser jeg nå at jeg har vært alt for slem meg håret mitt med å ikke ta vare på det. men bildet fra i går var ustelt og dårlig lys. Kortere er det, skal ta et bilde til senere i sollys så får dere se hva jeg mener med lengden Anonymkode: b0566...c19
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #49 Skrevet 14. august 2022 Anonym bruker skrev (På 14.8.2022 den 14.04): Her har du en til siden du ikke tror på meg at det er mitt hår. Anonymkode: b0566...c19 For en nydelig farge! Anonymkode: cae19...8f3
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #50 Skrevet 14. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Slik overdreven reaksjon tyder på elendig psykisk helse, noe du innrømmer du går med. For å booste deg nå bør du innta kosttilskudd. For hår og negler anbefales diverse b-vitaminer. Spør på apoteket eller google det. Ellers så er det gjort så prøv å akseptere at frisøren tok SKADET hår, dødt og flisete. Det var altså ren førstehjelp fordi hun da begrenset at det ble enda mer skadet. Innser du dette er du på vei til å bli healet av sorgen din. Anonymkode: 9d166...14e Vel jeg har ikke stengt meg selv på et rom i fire dager å grått strekk? Jeg begynner å gråte når jeg ser meg selv i speilet eller når noen i familien sier hva f har du gjort med håret ditt som var langt? Anonymkode: b0566...c19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå