Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 Oppdaget nettopp lus hos jentungen for aller første gang. Selvfølgelig er det lørdag kveld og ingen apotek åpne. Noen som vet om jeg kan gjøre noe her hjemme i mellomtiden til jeg får dratt på apoteket i morgen? Føler vi alle klør overalt nå Anonymkode: 6d4d7...7d0
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Oppdaget nettopp lus hos jentungen for aller første gang. Selvfølgelig er det lørdag kveld og ingen apotek åpne. Noen som vet om jeg kan gjøre noe her hjemme i mellomtiden til jeg får dratt på apoteket i morgen? Føler vi alle klør overalt nå Anonymkode: 6d4d7...7d0 I morgen er søndag, så sikkert ingen apotek åpne da heller? Badstue er et kjent kjerringråd mot lus, så kan du kjemme og lete etter egg som du kan dra av med neglene. Anonymkode: b47e2...8fc
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): I morgen er søndag, så sikkert ingen apotek åpne da heller? Badstue er et kjent kjerringråd mot lus, så kan du kjemme og lete etter egg som du kan dra av med neglene. Anonymkode: b47e2...8fc Noen steder har søndagsåpne apotek. Anonymkode: 16bcc...41d
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #4 Skrevet 13. august 2022 Har du lusekam er det bare å sette i gang og gre. Anonymkode: 2d2f1...8c2
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #5 Skrevet 13. august 2022 Jeg har ikke tilgang på badstue og har dessverre ikke lusekam siden i disse 9 årene har vi aldri hatt lus i hus. Sykehusapoteket åpner ikke før 18.00 i morgen så synes det er lenge å vente. Og hvordan gjør jeg det med sengetøy og oss andre og sånne ting? Har satt lue på jentungen nå 😭 Anonymkode: 6d4d7...7d0
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #6 Skrevet 13. august 2022 Send melding til de du kjenner med unger, garantert noen som har en kur i skapet du kan få i nøden og erstatte den med ny til uka. Anonymkode: 5669b...eb5
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #7 Skrevet 13. august 2022 Ingen hadde, så får kjøpe i morra. Har kokt hvitløk i vann og dynka hodet/håret i det og pakka det inn i plastfolie med en lue over. Så får hu sove sånn til i morra Anonymkode: 6d4d7...7d0
Gladjente00 Skrevet 13. august 2022 #8 Skrevet 13. august 2022 Beate middel er luse kam og gre lus og all egg ut av håret. Hvis du har lavendel så hjelper det også mot lus. Mine hadde og lus for noen år siden, da tok jeg hun eldste ned i salongen som jeg jobbet på og heiv i permanent væske. Hun lå i vasken en stund med det og etter på gre jeg håret og da var det vekke.
Gladjente00 Skrevet 13. august 2022 #9 Skrevet 13. august 2022 Bor du i rogaland sandnes området så har jeg lusekam iallefall. Lavendel dråper også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå