Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 Skal til Oslo neste uke, og lurer på om det er noen utesteder/puber der det er mest voksne folk? 40+ Anonymkode: 89bdb...f50
the amazing spidermamma Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 Det kommer jo litt an på hva slags utested du liker, da? 40-åringer er jo ikke en ensartet gruppe med en felles preferanse. Skal det være en vinbar, skal du danse, hva slags musikk liker du... Selv holder jeg meg unna stedene på Karl Johan og nedover mot Aker brygge/området rundt rådhuset. Last Train eller Teddys liker jeg. Eller noen av stedene rundt Youngstorget, men det er lenge siden jeg har vært der, egentlig, ikke etter Corona.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 Tror ikke folk på 40+ går noe særlig ut. Det er vi vel for gamle til. Jeg ser iallefall bare unge folk hvis jeg en sjelden gang går gjennom Oslo en lørdags kveld. Anonymkode: ad88f...e4f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #4 Skrevet 13. august 2022 Vi gamlingene går ut i bydelene våre, f. eks Forrest and Brown, Enoteca, Fru Burums osv Anonymkode: b2852...a35
Ekspatt Skrevet 13. august 2022 #5 Skrevet 13. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tror ikke folk på 40+ går noe særlig ut. Det er vi vel for gamle til. Jeg ser iallefall bare unge folk hvis jeg en sjelden gang går gjennom Oslo en lørdags kveld. Anonymkode: ad88f...e4f De av oss som fortsatt går ut på byen er så unge til sinns at vi ser ut som 25-åringer.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #6 Skrevet 13. august 2022 Oslo mekaniske er et hyggelig sted med voksent klientell. Mer som bar/pub da, ikke dansested. Spørs hva du vil ha? Anonymkode: feaa7...e46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå