Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 Medisin i håndbagasjen.Må dette taes ut av håndbagasjen eller er det ok å bare la det ligge der gjennom sikkerhetskontrollen? Anonymkode: ce98f...efb
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 Ok å la det ligge i håndbagasjen, spør de om å se, så gir du dem lov til det Anonymkode: c8479...06f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 De anbefaler å ha medisiner i håndbagasje i tilfelle kofferten blir borte. Bare å ha det liggende i vesken, og vise om de spør. Jeg velger å ha esken på da, ikke bare et løst brett liksom, men det er mulig jeg er overforsiktig. Anonymkode: 4c5b8...e8d
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #4 Skrevet 13. august 2022 Jeg har alltid hatt med Levaxin, nesespray og astmaspray i veska uten esken på, har aldri blitt spurt om noe som helst. Bare ha det i håndbagasjen - den innsjekkede bagasjen kan bli borte eller forsinket. Anonymkode: 104a3...730
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #5 Skrevet 13. august 2022 Skal du til utlandet må du ha med skriv fra apoteket hvis du bruker A og B preparater. Har aldri blitt spurt eller vist medisinene noen av de gangene jeg har flydd og jeg må ha med ganske mange. Anonymkode: 976be...be0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå