Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 Jeg hadde eggløsning på onsdag (tror jeg). Mtp eggløsningsslim og Flo-appen. Hadde også samleie denne dagen (vi prøver ikke å få flere barn…) Han traff litt hardt i meg, så det var litt vondt. To dager senere, altså i går, kom det bittelitt brunlig i trusa! Tenkte kanskje det var litt gammelt blod etter samleiet. Nå var det friskt blod i trusa, litt rosa på papiret når jeg tørket… Kan dette skyldes eggløsning? Eller noe annet?! Aldri hatt mellomblødning før. 12 dager til jeg skal ha mensen. Anonymkode: 14939...b64
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 HI. Går forøvrig ikke på prevensjon, om det har noe å si. (Vi hopper av) Anonymkode: 14939...b64
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 Det er vel litt tidlig for en evt festeblødning uansett så jeg hadde nok tenkt at det var en slimhinne som spottet litt, enten hormonelt eller fordi den ble litt sår/skadet på onsdag. Men du kan jo være gravid også, å hoppe av er absolutt ingen sikker metode, særlig ikke når dere har samleie eggløsningsuka... Anonymkode: e9be7...672
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #4 Skrevet 13. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er vel litt tidlig for en evt festeblødning uansett så jeg hadde nok tenkt at det var en slimhinne som spottet litt, enten hormonelt eller fordi den ble litt sår/skadet på onsdag. Men du kan jo være gravid også, å hoppe av er absolutt ingen sikker metode, særlig ikke når dere har samleie eggløsningsuka... Anonymkode: e9be7...672 Ja, jeg tenkte ikke på at det var eggløsning denne uka! 😭 Idioti.. Vi bruker jo egentlig kondom midt i syklusen, for å være sikre!! Har blitt gravide på første forsøk begge gangene, så føler vi blir lett gravide….. Så er absolutt ikke noe å ‘ta lett på’ uten prevensjon!! Satse på en slimhinne eller hormonelt!! ❤️ Har også hatt utrolig dårlig søvn i natt, om det kanskje kan påvirke slikt også?? Yngste hadde en 3timers våkenperiode, så jeg har vel sovet 3 timer :))))) Anonymkode: 14939...b64
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #5 Skrevet 13. august 2022 Blir lett gravid, satser på hoppe av? Altså, du vil jo bli gravid slik. Håper det er greit Anonymkode: 4b53e...807
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #6 Skrevet 13. august 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Blir lett gravid, satser på hoppe av? Altså, du vil jo bli gravid slik. Håper det er greit Anonymkode: 4b53e...807 Kan ikke gå på prevensjon, så vi har hoppet av de 7 årene vi har vært sammen! Og ble kun gravid de to gangene vi forsøkte. Skulle det være en baby, ja - da ble det slik. Men er ikke noe håp 🥵 Nå er jeg mest urolig for hva denne mellomblødningen betyr. Anonymkode: 14939...b64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå