Gjest NotNaomi Skrevet 13. august 2022 #26 Skrevet 13. august 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Sånn svarer en kverulant. Anonymkode: c8cfe...69c Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du trenger ikke skape deg. Alle, inkludert deg selv, vet at du er en av dem som gjør at folk vegrer seg for å være på forumet for tiden. Du ser hvor lite aktivitet det er for tiden? Det kan du ta en stor del av «æren» for. Og dette blir mitt siste tilsvar til deg i denne tråden. Anonymkode: 28d4b...c98 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du er en skikkelig berikelse for forumet..... Anonymkode: c8cfe...69c Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Hun gjorde la ikke opp til det, men du føler deg helt tydelig truffet, noe du burde og. Anonymkode: c8cfe...69c Hvis du leser det ovenfor deg, så er det vel ganske direkte, og ingenting å lure på om en bør "føle deg truffet" av? 🙂
Gjest NotNaomi Skrevet 13. august 2022 #27 Skrevet 13. august 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (14 minutter siden): Her kverulerer du i alle fall på høyt plan Du som vil ha positive diskusjoner burde kanskje ikke delta i tråder som dette?
Ekspatt Skrevet 13. august 2022 #28 Skrevet 13. august 2022 NotNaomi skrev (4 minutter siden): Du som vil ha positive diskusjoner burde kanskje ikke delta i tråder som dette? Du er kanskje den siste som bør henge deg opp i hva brukeren du siterer skriver her, din historikk med angrep på henne tatt i betraktning.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #29 Skrevet 13. august 2022 NotNaomi skrev (44 minutter siden): Ok. Det første svaret er ditt. Mtp at du er "veldig" observant 😊 Merker du selv at du nå kverulerer? Jeg har vært på dette forumet av og på i mange år, uttalelsen min baserer seg på samlet erfaring. HI Anonymkode: 82475...c80
Gjest NotNaomi Skrevet 13. august 2022 #30 Skrevet 13. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Merker du selv at du nå kverulerer? Jeg har vært på dette forumet av og på i mange år, uttalelsen min baserer seg på samlet erfaring. HI Anonymkode: 82475...c80 Når brukere responderer på det jeg skriver, *eller driver med brukerdebatt, så er det faktisk ikke kverulering å korrigere dem altså. Men klart, å kalle det kverulering kan jo brukes som å manipulere andre til å holde kjeft også. For all del.
Gjest NotNaomi Skrevet 13. august 2022 #31 Skrevet 13. august 2022 Ekspatt skrev (8 minutter siden): Du er kanskje den siste som bør henge deg opp i hva brukeren du siterer skriver her, din historikk med angrep på henne tatt i betraktning. Historikk med én unødvendig kommentar til henne én gang? Litt av en historikk du.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #32 Skrevet 13. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Når brukere responderer på det jeg skriver, *eller driver med brukerdebatt, så er det faktisk ikke kverulering å korrigere dem altså. Men klart, å kalle det kverulering kan jo brukes som å manipulere andre til å holde kjeft også. For all del. Nå svarer jeg deg direkte, i motsetning til tidligere, og da må jeg respondere på akkurat det du skriver og måten du formulerer deg på. Mitt spørsmål var om du merker at du kverulerer, svaret ditt tyder på at du enten ikke merker det, eller at du ikke forstår at andre oppfatter det som kverulering. Du må jo ha følt deg truffet når du velger å svare slik du gjør i det første svaret ditt, og du følger så opp med hersketeknikker ved å sette min påstand om evne til observasjon i anførselstegn. Du gjør det vanskelig for meg å trekke andre konklusjoner at du, i denne tråden i det minste, faktisk er en kverulant. Jeg skrev hovedinnlegget fordi jeg oppriktig lurte på om noen liker kverulanter. Det kunne jo være at noen synes de er kule, tøffe, morsomme el., selv om jeg ikke synes det. Og i det minste at kanskje kverulanter liker hverandre? HI Anonymkode: 82475...c80
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #33 Skrevet 13. august 2022 Ofte liker jeg dem, ja. Særlig når det går ut over andres logikk, men til del også når det er meg de diskuterer med. De er nødvendige for å få folk til å bli konkrete og til å se konsekvensene av resonnementene. Jeg kan derimot missliker dem som bare sprer om seg med floskler og helst vil avslutte enhver diskusjon så snart de har fått frem sitt eget synspunkt eller sin egen løsning. Anonymkode: f1525...2fd
Ekspatt Skrevet 13. august 2022 #34 Skrevet 13. august 2022 NotNaomi skrev (14 minutter siden): Historikk med én unødvendig kommentar til henne én gang? Litt av en historikk du. Det var flere sider, og det vet du. Vi var mange som så det før det ble slettet.
Gjest NotNaomi Skrevet 13. august 2022 #35 Skrevet 13. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nå svarer jeg deg direkte, i motsetning til tidligere, og da må jeg respondere på akkurat det du skriver og måten du formulerer deg på. Mitt spørsmål var om du merker at du kverulerer, svaret ditt tyder på at du enten ikke merker det, eller at du ikke forstår at andre oppfatter det som kverulering. Du må jo ha følt deg truffet når du velger å svare slik du gjør i det første svaret ditt, og du følger så opp med hersketeknikker ved å sette min påstand om evne til observasjon i anførselstegn. Du gjør det vanskelig for meg å trekke andre konklusjoner at du, i denne tråden i det minste, faktisk er en kverulant. Jeg skrev hovedinnlegget fordi jeg oppriktig lurte på om noen liker kverulanter. Det kunne jo være at noen synes de er kule, tøffe, morsomme el., selv om jeg ikke synes det. Og i det minste at kanskje kverulanter liker hverandre? HI Anonymkode: 82475...c80 Ok. Jeg tar selvkritikk på at jeg satt ord i hermetegn. Det var ikke nødvendig... Jeg kjenner ikke igjen det jeg skriver som kverulering, da å kverulere betyr å være uenig i den minste ting, å være påståelig og ville ha oppreisning og unnskyldninger. Så jeg kan ikke bare nikke å si ja til noe jeg ikke kjenner meg igjen i. At andre kan oppfatte meg som kan jeg til en viss grad forstå, og jeg har faktisk latt være å respondere på veldig mye for å unngå unødvendige sirkeldiskusjoner. Som du nok observerer i tråden her, så blir det brukerdebatt, og jeg må få korrigere feil. At andre irriterer seg eller misliker meg driter jeg i, og jeg er jo ikke personlig venner med noen her, så ergo blåser jeg i hvem som er hva, bortsett fra er par, tre jeg har mer sans for på grunn av inntrykket de gir. Jeg er her for å dele, og for å snakke sak. Det er ingen som syns kverulanter er kule eller tøffe, og det syns jeg du bør vite veldig godt. Det er mulig det er et annet ord du forveksler med kverulant?
Gjest NotNaomi Skrevet 13. august 2022 #36 Skrevet 13. august 2022 Ekspatt skrev (1 minutt siden): Det var flere sider, og det vet du. Vi var mange som så det før det ble slettet. Herregud skjerp deg. Det var én kommentar. Omg
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #37 Skrevet 13. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Jeg er her for å dele, og for å snakke sak. Men hvorfor holder du deg ikke til det da, i stedet for å lage så mye baluba som du gjør? Anonymkode: c8cfe...69c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #38 Skrevet 13. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Herregud skjerp deg. Det var én kommentar. Omg Lyver gjør du og. Anonymkode: c8cfe...69c
Ekspatt Skrevet 13. august 2022 #39 Skrevet 13. august 2022 NotNaomi skrev (2 minutter siden): Herregud skjerp deg. Det var én kommentar. Omg Én kommentar som avslørte deg, ja. Etter flere sider med trass knyttet til antall ferieuker du mente andre hadde.
Gjest NotNaomi Skrevet 13. august 2022 #40 Skrevet 13. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men hvorfor holder du deg ikke til det da, i stedet for å lage så mye baluba som du gjør? Anonymkode: c8cfe...69c For det første så snakker jeg aldri stygt til noen her. Det var "historikken" med én kommentar til en person. Hvis du følger med, så er det andre som alltid slenger med leppa til meg. Bare se i tråden her da 🙂 jeg svarer på det HI handler om, og så angriper andre meg helt umotivert. Det skjer hele tiden. Akkurat som det skjer med tre andre spesielt, her inne! Gang på gang. Jeg tror det er en liten gruppe som holder på her med den sjikaneringen, og jeg tror jeg skjønner hvorfor. Det er uansett ikke jeg som lager baluba.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #41 Skrevet 13. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): For det første så snakker jeg aldri stygt til noen her. Det var "historikken" med én kommentar til en person. Hvis du følger med, så er det andre som alltid slenger med leppa til meg. Bare se i tråden her da 🙂 jeg svarer på det HI handler om, og så angriper andre meg helt umotivert. Det skjer hele tiden. Akkurat som det skjer med tre andre spesielt, her inne! Gang på gang. Jeg tror det er en liten gruppe som holder på her med den sjikaneringen, og jeg tror jeg skjønner hvorfor. Det er uansett ikke jeg som lager baluba. Å lage galuba handler ikke bare om å slenge med leppa til andre, det handler og om å drive med bevisst kverulering og avsporinger, som f.eks du gjorde i tråden om Kristin Gjeldsvik. Jo, du lager baluba. Anonymkode: c8cfe...69c
Gjest NotNaomi Skrevet 13. august 2022 #42 Skrevet 13. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Å lage galuba handler ikke bare om å slenge med leppa til andre, det handler og om å drive med bevisst kverulering og avsporinger, som f.eks du gjorde i tråden om Kristin Gjeldsvik. Jo, du lager baluba. Anonymkode: c8cfe...69c At folk blir forbannet eller tar seg nær av det jeg mener kan ikke jeg styre eller ta hensyn til. Mitt syn på ting kan gå på tvers av hva flertallet i en tråd mener, og det er faktisk nok til at folk blir irriterte på meg. Det har skjedd mange ganger, når det gjelder både barneoppdragelse og andre ting. Så kommer personangrep som "hvis du mener det så er det sjukt" , "det sier jo alt om din krets" , " du er uenig bare for å være det" og tusen andre ting. At visse brukere ikke tåler uenighet er søren ikke mitt problem eller mitt ansvar på noen måte. Det var litt som ei sa her inne, at de som ikke kan være en del av den "etablerte kulturen" her, de kan finne andre forum. Det blir jo helt sprøtt å si sånt. Ang nevnte tråd, så ble vel 67 av 71 innlegg slettet. Kun fordi jeg lurte på hvem i huleste HI snakket om. Da raste jo kommentarene på. Vær litt ryddig?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #43 Skrevet 13. august 2022 Ekspatt skrev (18 minutter siden): Én kommentar som avslørte deg, ja. Etter flere sider med trass knyttet til antall ferieuker du mente andre hadde. Dette! Det var virkelig ikke EN kommentar. Det var en tirade med dritt! Anonymkode: feff4...0fc
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #44 Skrevet 13. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): At folk blir forbannet eller tar seg nær av det jeg mener kan ikke jeg styre eller ta hensyn til. Mitt syn på ting kan gå på tvers av hva flertallet i en tråd mener, og det er faktisk nok til at folk blir irriterte på meg. Det har skjedd mange ganger, når det gjelder både barneoppdragelse og andre ting. Så kommer personangrep som "hvis du mener det så er det sjukt" , "det sier jo alt om din krets" , " du er uenig bare for å være det" og tusen andre ting. At visse brukere ikke tåler uenighet er søren ikke mitt problem eller mitt ansvar på noen måte. Det var litt som ei sa her inne, at de som ikke kan være en del av den "etablerte kulturen" her, de kan finne andre forum. Det blir jo helt sprøtt å si sånt. Ang nevnte tråd, så ble vel 67 av 71 innlegg slettet. Kun fordi jeg lurte på hvem i huleste HI snakket om. Da raste jo kommentarene på. Vær litt ryddig? Det er klart, det er nok noe galt med alle andre, for du er rene Mor Theresa. Anonymkode: c8cfe...69c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #45 Skrevet 13. august 2022 NotNaomi skrev (2 minutter siden): At folk blir forbannet eller tar seg nær av det jeg mener kan ikke jeg styre eller ta hensyn til. Mitt syn på ting kan gå på tvers av hva flertallet i en tråd mener, og det er faktisk nok til at folk blir irriterte på meg. Det har skjedd mange ganger, når det gjelder både barneoppdragelse og andre ting. Så kommer personangrep som "hvis du mener det så er det sjukt" , "det sier jo alt om din krets" , " du er uenig bare for å være det" og tusen andre ting. At visse brukere ikke tåler uenighet er søren ikke mitt problem eller mitt ansvar på noen måte. Det var litt som ei sa her inne, at de som ikke kan være en del av den "etablerte kulturen" her, de kan finne andre forum. Det blir jo helt sprøtt å si sånt. Ang nevnte tråd, så ble vel 67 av 71 innlegg slettet. Kun fordi jeg lurte på hvem i huleste HI snakket om. Da raste jo kommentarene på. Vær litt ryddig? Du bidrar godt til at kommentarene renner på. Ønsker du ryddighet så kan du jo velge å bidra til det ? Anonymkode: feff4...0fc
Gjest NotNaomi Skrevet 13. august 2022 #46 Skrevet 13. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du bidrar godt til at kommentarene renner på. Ønsker du ryddighet så kan du jo velge å bidra til det ? Anonymkode: feff4...0fc Hvordan bidrar jeg?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #47 Skrevet 13. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Hvordan bidrar jeg? Med kverulering, svare i alle tråder, svare på allés spørsmål og innspill og i det hele tatt bidra godt i avsporing. Ved å svare folk på innspill på dine kommentarer når det er avsporing . Anonymkode: feff4...0fc
Gjest NotNaomi Skrevet 13. august 2022 #48 Skrevet 13. august 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Med kverulering, svare i alle tråder, svare på allés spørsmål og innspill og i det hele tatt bidra godt i avsporing. Ved å svare folk på innspill på dine kommentarer når det er avsporing . Anonymkode: feff4...0fc Jeg svarer ikke i alle tråder, men det kan jo ingen nekte noen å gjøre?! Jeg bidrar nok til noe avsporing, den er grei, men jeg prøver å la være det. Kanskje folk burde slutte å kommentere meg og det jeg skriver heller? Nå ble faen meg 90% av tråden her om meg. Fordi jeg ble angrepet og korrigerte det. Nå har jeg sluttet å respondere på sånt veldig mye, men legg nå skylda på dem som har den! Hvis noen lapper til deg, så vil du mest sannsynlig ta igjen. Da kan jo ikke du få skylda!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #49 Skrevet 13. august 2022 Hei. Kverulant her 🙈 Jeg skammer meg over det og er på ingen måte stolt av det. Jeg kverulerer så og si aldri ikke her inne. Leser mest poster og kommer av og til med råd. Tror jeg synes det er lettere å la være å kverulere når jeg skriver, for da får jeg tenkt meg om. Men i det virkelige liv, i lunsjen med kolleger eller med mannen min. Når de sier noe jeg vet er feil... huff, klarer ikke la være… Hvis en kollega slenger ut at om man spiser en c-vitamin når man begynner å bli forkjøla går forkjølelsen bort med en gang, og at de som blir forkjøla kan takke set selv fordi de ikke tar c-vitamin… i sånne sammenhenger får jeg lyst å si noe, men da klarer jeg ofte å la være. Men om de går inn på ting som har med politikk eller evt. religion å gjøre synes jeg det er vanskelig å la være å diskutere og til og med kverulere. Eller om de sier at vaksiner ikke funker eller noe veldig idiotisk. Huff… Anonymkode: 9a715...cdf
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #50 Skrevet 13. august 2022 NotNaomi skrev (6 minutter siden): Jeg svarer ikke i alle tråder, men det kan jo ingen nekte noen å gjøre?! Jeg bidrar nok til noe avsporing, den er grei, men jeg prøver å la være det. Kanskje folk burde slutte å kommentere meg og det jeg skriver heller? Nå ble faen meg 90% av tråden her om meg. Fordi jeg ble angrepet og korrigerte det. Nå har jeg sluttet å respondere på sånt veldig mye, men legg nå skylda på dem som har den! Hvis noen lapper til deg, så vil du mest sannsynlig ta igjen. Da kan jo ikke du få skylda! Det er også en mulighet å vende det andre kinnet til. På den måten kan DU og alle andre bidra til ro. Anonymkode: feff4...0fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå