Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #26 Skrevet 13. august 2022 NotNaomi skrev (2 timer siden): To minutter?? Har du en sykt stor dispenser eller ti stk?? Er det ingenting du ikke har synspunkt på? Eller tenker at det er for lite til å bruke tid på? For å forklare deg med teskje, siden du er utlending og ikke helt har koll på norske uttrykk, så er begrepet ‘to minutt’ et munnhell for ‘nesten ingen tid i det hele tatt’. Værsågod, hjelp til selvhjelp. Anonymkode: 8e821...99b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #27 Skrevet 14. august 2022 8 hours ago, Anonym bruker said: Er det ingenting du ikke har synspunkt på? Eller tenker at det er for lite til å bruke tid på? For å forklare deg med teskje, siden du er utlending og ikke helt har koll på norske uttrykk, så er begrepet ‘to minutt’ et munnhell for ‘nesten ingen tid i det hele tatt’. Værsågod, hjelp til selvhjelp. Anonymkode: 8e821...99b Haha, takk. Jeg kjente at jeg ikke orket å svare på den. For å være ærlig vet jeg ikke om det tar ett, to eller tre minutter.. Skal ta tiden neste gang 😆 Anonymkode: 099a0...f2c
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #28 Skrevet 14. august 2022 For et engasjement!😆 Flere gode forslag, men ingen har det jeg er ute etter. Fatene jeg får kjøpt blir så store. Jeg ønsker meg er sett som hører sammen, 2 pumpeflaske, og 1 fat. Ikke så stort fat altså, men et som passer akkurat til de 2 flaskene. Men da får jeg lete videre. Og jeg er ikke 95 år, men alltid vært en gammel dame i en ung kropp😅 Anonymkode: a4432...959
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #29 Skrevet 14. august 2022 Noe sånt da, med 2 såpedispensere i stedet for såpebeholder og tannglass https://www.kitchn.no/borddekking/servisedeler/serveringsfat/blomus-sono-fat-svart/ https://www.kitchn.no/interior/bad/sapedispenser/blomus-sono-sapedispenser-svart/ Anonymkode: 026f3...93f
Gjest NotNaomi Skrevet 14. august 2022 #30 Skrevet 14. august 2022 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Er det ingenting du ikke har synspunkt på? Eller tenker at det er for lite til å bruke tid på? For å forklare deg med teskje, siden du er utlending og ikke helt har koll på norske uttrykk, så er begrepet ‘to minutt’ et munnhell for ‘nesten ingen tid i det hele tatt’. Værsågod, hjelp til selvhjelp. Anonymkode: 8e821...99b Jau det er en del jeg ikke har synspunkt på. Ja, jeg har skjønt at det er fraser nordmenn bruker. Hva "munnhell" er derimot... aldri hørt. Men jeg skjønner!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #31 Skrevet 14. august 2022 Eller sånn. https://www.megaflis.no/bad/baderomstilbehor/wenko-easy-squeeze-komplett-sett---gra?gclid=EAIaIQobChMIg9iUp4TH-QIVmLp3Ch3HeA21EAkYASABEgKETfD_BwE Anonymkode: 026f3...93f
Elizabeth Skrevet 14. august 2022 #32 Skrevet 14. august 2022 Synes Zaloflaska er dritfin, så den skal bare være som den er. Men skulle gjerne hatt flaska fra 1951.
prekæs Skrevet 14. august 2022 #33 Skrevet 14. august 2022 Elizabeth skrev (4 minutter siden): Synes Zaloflaska er dritfin, så den skal bare være som den er. Men skulle gjerne hatt flaska fra 1951. Smører det inn. Den har faktisk jeg. Til pynt, ikke til bruk
Elizabeth Skrevet 14. august 2022 #34 Skrevet 14. august 2022 prekæs skrev (46 minutter siden): Smører det inn. Den har faktisk jeg. Til pynt, ikke til bruk Haha, så kult da👍🏼 Har du fått den av bestemoren din?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #35 Skrevet 14. august 2022 Eg vil si at det er mer tungvindt med en drispensee å pumpe hver gang man skal bruke den enn å bare helle kjapt oppi. at man kjøper dipsenser og på noe som enkelt som zalo og.. merker folk ikke har fått kjent skikkelig på økonomien ang hva som skjer nå. Materialistiske folk som vil at alt skal se så perfekt ut at de ikke kan ha en zalo flaske med vasken og beste fall under vasken.. grøss og gru sier jeg bare. Anonymkode: 895e1...0d3
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #36 Skrevet 14. august 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Eg vil si at det er mer tungvindt med en drispensee å pumpe hver gang man skal bruke den enn å bare helle kjapt oppi. at man kjøper dipsenser og på noe som enkelt som zalo og.. merker folk ikke har fått kjent skikkelig på økonomien ang hva som skjer nå. Materialistiske folk som vil at alt skal se så perfekt ut at de ikke kan ha en zalo flaske med vasken og beste fall under vasken.. grøss og gru sier jeg bare. Anonymkode: 895e1...0d3 Du grøsser av et par pumpeflasker, men jeg ser deg ikke i tråden om ny Apple Watch.... Anonymkode: 026f3...93f
the amazing spidermamma Skrevet 14. august 2022 #37 Skrevet 14. august 2022 Sånne dispenserpumper passer ofte til de fleste flasker med skrukork - var på besøk hos noen som hadde brukt en pen flaske som jeg tror det hadde vært balsamicoeddik i eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2022 #38 Skrevet 14. august 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du grøsser av et par pumpeflasker, men jeg ser deg ikke i tråden om ny Apple Watch.... Anonymkode: 026f3...93f Kanskje fordi jeg kanskje ikke har vært inne på den tråden Anonymkode: 895e1...0d3
prekæs Skrevet 15. august 2022 #39 Skrevet 15. august 2022 Elizabeth skrev (8 timer siden): Haha, så kult da👍🏼 Har du fått den av bestemoren din? Fant den på et bruktmarked
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå