Gå til innhold

Pene dispensere til zalo og håndsåpe på kjøkkenet? Hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg sånt? Og gjerne i ett sett på et fint fat/brett. Altså 2 pene pumpeflaske. 

Zalo-flaska er så stygg.

Anonymkode: a4432...959

Skrevet

Hvorfor må zaloen stå fremme da? 

Min står under vasken den...

Men de hadde noen fine marmorplater/fat på kid som du kunne satt ved siden av vasken og hatt pumpeflasker på.

https://www.kid.no/kjokkenutstyr/marble-fat-hvit?dfw_tracker=126432-20278402701&gclid=CjwKCAjw9NeXBhAMEiwAbaY4lrc41vNyCl9CTW2tihrn0Sv4ePA_1C0QAqBnUrIMDMKJKh4CpI_jVBoCPP0QAvD_BwE

Tomme pumpeflasker har de i interiørbutikkene og bademiljø butikkene, så bare å finne noen du liker.

Anonymkode: 2df0f...12e

Skrevet

Jeg bruker "klar" sine pumpeflasker og blander selv. Funker som bare det :blomst:

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Hvor finner jeg sånt? Og gjerne i ett sett på et fint fat/brett. Altså 2 pene pumpeflaske. 

Zalo-flaska er så stygg.

Folk som bruker dispensere til sånt, kjøper gjerne billigste sort vaskemidler. Just saying...

Jeg har en pen hylle på veggen med Zalo, kost, stålull, svamper og hansker. Ellers finner du noe på nett når du googler opp.

Skrevet
NotNaomi skrev (Akkurat nå):

Folk som bruker dispensere til sånt, kjøper gjerne billigste sort vaskemidler. Just saying...

Jeg har en pen hylle på veggen med Zalo, kost, stålull, svamper og hansker. Ellers finner du noe på nett når du googler opp.

Babler du om? Jeg bruker ikke billige vaskemidler og mine er i dispenser i glass. Alltid hatt det slik. 

Anonymkode: 1cac5...f41

Skrevet
NotNaomi skrev (4 minutter siden):

Det var merkelig.

Både å tro at det er billigste sort i dispensere og å ha zalo og stålull på en vegghylle.

De fleste jeg kjenner har både såpe og stålull under vasken, i skapet eller skuffene der, ikke fremme på utstilling

De få jeg kjenner som har dispensere er veldig flinke med interiør og har ingenting som ikke passer inn, så de har kjøpte dispensere på bad og kjøkken som matcher stilen, og de har ikke billige vaskemidler/såper i dem.

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det var merkelig.

Både å tro at det er billigste sort i dispensere og å ha zalo og stålull på en vegghylle.

De fleste jeg kjenner har både såpe og stålull under vasken, i skapet eller skuffene der, ikke fremme på utstilling

De få jeg kjenner som har dispensere er veldig flinke med interiør og har ingenting som ikke passer inn, så de har kjøpte dispensere på bad og kjøkken som matcher stilen, og de har ikke billige vaskemidler/såper i dem.

Jeg har alle vaskemidler, såper og sjampoo på bad på "utstilling"/ synlig. I hyller og kurver. Min ære er å ha skikkelige rengjøringsmidler og utstyr! Til og med som fattig student i flere år 😊

Skrevet
NotNaomi skrev (11 minutter siden):

Og så om de kjøper billig? Er zalo luksussåpe, liksom 🤭

Anonymkode: 8e821...99b

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Og så om de kjøper billig? Er zalo luksussåpe, liksom 🤭

Beste på markedet 👍

Skrevet
NotNaomi skrev (9 minutter siden):

Beste på markedet 👍

Helt klart, zalo er best, ha det i annen dispenser om du er opptatt av look. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
Mrs Remington skrev (3 minutter siden):

Helt klart, zalo er best, ha det i annen dispenser om du er opptatt av look. 

Det var det at de åra jeg var fattig student så var det min ære å ihvertfall ha gode vaskemidler 😅 så det har hengt med meg. 

Skrevet
NotNaomi skrev (19 minutter siden):

Beste på markedet 👍

Det stemmer nok, men den er jo ikke dyr. Så om man velger å ha oppvasksåpe i dispenser er det neppe for å skjule merker. Har du zalo fremme fordi folk skal se at du bruker den?

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Zalo-flaska er så stygg.

Er du 95?

Anonymkode: 3f881...060

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Er du 95?

Du er 5 år tydeligvis.

Anonymkode: 026f3...93f

Skrevet

Har sett at de har noen fine på Kid.

Anonymkode: 78ef1...2dc

Skrevet

Bare ikke kjøp IKEA, de er noe dritt. De går i stykker og ruster. 

Anonymkode: 76af2...9c6

Skrevet

Zalo er kulturarv. Har ingenting å si om flasken står framme. Dessuten kommer du sikkert til å bli dritt lei av å måtte fylle over hele tiden.

Skrevet
prekæs skrev (36 minutter siden):

Zalo er kulturarv. Har ingenting å si om flasken står framme. Dessuten kommer du sikkert til å bli dritt lei av å måtte fylle over hele tiden.

Enig 🙂Jeg kjøpe på Spar kjøp en gang for mange år siden, synes den var veldig fin da. Men de gikk ikke lenge før jeg ikke gadd å fylle den opp igjen. 

Anonymkode: 42c39...be6

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Du er 5 år tydeligvis.

Anonymkode: 026f3...93f

Tydelig at du mener jeg er ekstra begavet da. Takk!

Skrevet
prekæs skrev (1 time siden):

Hvor høyt Zalo-forbruk har folk, dersom man til stadighet må fylle på? Det skjer såpass sjelden her at jeg umulig rekker å bli lei. 

Anonymkode: 44d9c...401

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Hvor høyt Zalo-forbruk har folk, dersom man til stadighet må fylle på? Det skjer såpass sjelden her at jeg umulig rekker å bli lei. 

Anonymkode: 44d9c...401

Enig. Med oppvaskmaskin er det neimen ikke mye som håndvaskes. Husker ikke sist jeg fylte?

Jeg har noen enkle i plexiglass. En for zalo og en for håndsåpe. 

Da er det mer jobb med håndsåpen på badet. Men det tar to minutter å fylle.. 

Anonymkode: 099a0...f2c

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Enig. Med oppvaskmaskin er det neimen ikke mye som håndvaskes. Husker ikke sist jeg fylte?

Jeg har noen enkle i plexiglass. En for zalo og en for håndsåpe. 

Da er det mer jobb med håndsåpen på badet. Men det tar to minutter å fylle.. 

Anonymkode: 099a0...f2c

To minutter?? Har du en sykt stor dispenser eller ti stk?? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...