Gå til innhold

Det er så mye man får kjøpt i sverige som ikke finnes i Norge!

Anbefalte innlegg

Noe så enkelt som frossen mais og frosne maiskolber. Hvorfor finnes ikke det i Norge? Det smaker jo 100 ganger bedre enn de hermetiske kolbene og hermetisk mais. Ja, de de selger om sommeren i de posene i grønnsaksdisken er også hermetiske. Det er kun en meget kort sesong man får kjøpt fersk mais i norge. Hvorfor ikke ha frossen mais som ikke er hermetisert? 

Anonymkode: 3f1a5...f3d

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Noe så enkelt som frossen mais og frosne maiskolber. Hvorfor finnes ikke det i Norge? Det smaker jo 100 ganger bedre enn de hermetiske kolbene og hermetisk mais. Ja, de de selger om sommeren i de posene i grønnsaksdisken er også hermetiske. Det er kun en meget kort sesong man får kjøpt fersk mais i norge. Hvorfor ikke ha frossen mais som ikke er hermetisert? 

Anonymkode: 3f1a5...f3d

Frosne maiskolber får man i Norge, på Mega

Anonymkode: 50f5a...930

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Mener jeg har sett frosne maiskolber på Iceland?

Anonymkode: 5b9b7...2cb

Og jeg tenkte akkurat at jeg mente jeg hadde sett det på Europris her jeg bor, de fører enkelte varer fra Iceland. Kanskje jeg husker riktig da.

Anonymkode: 719ff...b1a

Annonse

Det er mye man får kjøpt i Sverige som ikke finnes å få kjøpt i Norge ja. Som svenske boller. Eller svensk syltetøy. Eller svensk kjøtt. Eller svensk fisk. Eller svensk ost. Eller svensk...

Men det du ikke får kjøpt i Sverige er norske varer. Utenom norsk kneipp da. Men den er ikke norsk. Ikke er det kneipp heller.

kneipp_packshot_100829644.png

Anonymkode: 28a5e...fac

Her i Norge er det bare de varene som selger mest de har i butikkene, særlig i lavpriskjedene.

Om vi skulle hatt samme utvalget som andre land i Europa hadde prisene blitt enda høyere fordi det hadde blitt mer svinn.

Anonymkode: 7c707...e25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...