Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #51 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Ja absolutt! Bare en av de virkelig små tingene i verden 😄 Anonymkode: 759e5...6d1 Hva gjør du her inne da? Burde ikke du heller være ute og redde verden. Anonymkode: 42a7f...39d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #52 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Hva gjør du her inne da? Burde ikke du heller være ute og redde verden. Anonymkode: 42a7f...39d Antakelig. Men i mellomtiden får jeg altså med meg et og annet her inne. Noen av trådene er provoserende, tankevekkende, lærerike, morsomme eller interessante selv om folk krangler så busta fyker, noen er usakelig, noen dumme, noen smarte. Og så har du denne. Hva er best eller verst av Olivia og Egon liksom. Anonymkode: 759e5...6d1
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #53 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Antakelig. Men i mellomtiden får jeg altså med meg et og annet her inne. Noen av trådene er provoserende, tankevekkende, lærerike, morsomme eller interessante selv om folk krangler så busta fyker, noen er usakelig, noen dumme, noen smarte. Og så har du denne. Hva er best eller verst av Olivia og Egon liksom. Anonymkode: 759e5...6d1 Og problemet med det er? Anonymkode: 42a7f...39d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #54 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Aldri hørt om olivia, og jeg har vært masse i Oslo, Drammen, Kristiansand, Bergen, Trondheim osv. 😂 Anonymkode: 98d38...7a6 Det er bare helt utrolig at du da ikke har hørt om Olivia. Anonymkode: a086b...917
Gjest NotNaomi Skrevet 12. august 2022 #55 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): For en krangel 🙈 Anonymkode: 759e5...6d1 Du, dette er jo ikke krangel. Det utveksles synspunkter, og det er jo helt innafor det
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #56 Skrevet 12. august 2022 Jeg elsker Olivia! Eller, jeg elsker den ene pizzaen til Olivia 🤩 Noe av den beste pizzaen jeg har smakt. Syns også prisen er helt innafor, og at det er en veldig fin plass å samle for eksempel en vennegjeng for mat og noe godt i glasset. Nå er det den på østbanehallen jeg har vært mest på. Egon er helt greit. Noen ganger er maten ganske god, men har opplevd å være uheldig der også. Så ikke førstevalget. Anonymkode: 10a83...be7
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #57 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Så blodpriser i din verden er det som er rimelig? Blodpriser her jeg kommer fra betyr at det er dyrt. Anonymkode: 69271...80b Da har vi samme oppfattelse av ordet blodpris. Egon har blodpris på søppelmat. Anonymkode: a086b...917
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #58 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg har en følelse av at alle synes de restaurantene er så fine og at maten er så god. Folk vil alltid dra dit (kolleger, venner). Jeg synes ikke maten er spesielt god. I tillegg prøver jeg å spise lavkarbo, og de har jo ingen kjøttretter, og generelt få alternativer uten pasta/pizza... Men også lenge før jeg begynte med lavkarbo var jeg ikke så begeistret for Olivia. Var der vel første gang i 2004, da jeg var 19 år, og har sikkert vært over 20 ganger på forskjellige Olivia-restauranter siden det... Men blir ikke noen fan. Når det først gjelder restaurant-kjeder foretrekker jeg Egon der det er stort spenn av retter, ikke alle like gode, men noen av de er veldig gode (enda flere gode etter nye meny nå i vår synes jeg), og alle kan finne seg noe de liker. Flere enn meg som ikke er så fan av Olivia? 😕 Anonymkode: 8bec5...d29 Egon er i alle fall bare søppel. Anonymkode: 70579...65f
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #59 Skrevet 12. august 2022 Jeg syns både Olivia og Egon er helt topp. Liker godt maten der. Men jeg er ikke så forfinet av meg. Liker ikke restauranter der maten ser ut som kunstverk og størrelsen er akkurat nok til å mette en middels spurv. Virker som de spisestedene er for dem som er mer opptatt av å vise hvor mye penger de har og hvor sofistikert de er. Anonymkode: 766bc...aa6
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #60 Skrevet 12. august 2022 Jeg har vært på Olivia en gang, og da visste jeg ikke at det var en kjederestaurant, for jeg hadde aldri sett den før. Men jeg ble skuffa over maten, den var kanskje rundt middels. Men jeg kan jo ha vært uheldig. Egon har vi i byen der vi bor, og maten er helt grei. Vi vet hva vi får når vi går dit. Og det er greit nok. Ikke noe "Å, dette var utrolig godt." Men heller ikke "Fysj, her skal jeg aldri spise mer". Men det er forskjell på Egon også, noen er bedre enn andre. Men det er hyggelig, i alle fall her i byen, rask servering, overkommelig pris og et godt alternativ når man ikke gidder å lage mat selv eller skal ut å hygge seg uten å bli ruinert. Selv om det selvfølgelig ikke kan sammenlignes med "favorittrestauranten" vår hvor vi gjerne går når det er bursdager eller andre ting eller vi bare har lyst på noe veldig godt med veldig god service. Til dobbelt pris av Egon, og man bør ikke ha det travelt. Alt til sin tid. Anonymkode: cacd8...bcf
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #61 Skrevet 12. august 2022 https://www.nrk.no/rogaland/utdrikkingslag-skapte-massefrykt-i-stavanger-_-politiet-kallar-det-totalt-tankelaust-1.16066270 Apropos Olivia 😄 Anonymkode: 64733...78d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #62 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): https://www.nrk.no/rogaland/utdrikkingslag-skapte-massefrykt-i-stavanger-_-politiet-kallar-det-totalt-tankelaust-1.16066270 Apropos Olivia 😄 Anonymkode: 64733...78d Apropos hva som har ingenting med Olivia 🙄hvor dum er du, egentlig. Anonymkode: bc9a6...863
Gjest NotNaomi Skrevet 12. august 2022 #63 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg syns både Olivia og Egon er helt topp. Liker godt maten der. Men jeg er ikke så forfinet av meg. Liker ikke restauranter der maten ser ut som kunstverk og størrelsen er akkurat nok til å mette en middels spurv. Virker som de spisestedene er for dem som er mer opptatt av å vise hvor mye penger de har og hvor sofistikert de er. Anonymkode: 766bc...aa6 Det er ofte sånn. Mange har ikke peiling på hva de får servert 🙂 Men når du får spurveposjoner, så er det som regel mange retter. Og noen få ( for de ER ikke mange) vet å nyte den maten da.
Mrs Remington Skrevet 12. august 2022 #64 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Apropos hva som har ingenting med Olivia 🙄hvor dum er du, egentlig. Anonymkode: bc9a6...863 Jo, det har med Olivias å gjøre, ettersom det var der det skjedde. Åpnet du artikkelen? Eller kaller du andre for dum uten å ha lest?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #65 Skrevet 12. august 2022 Mrs Remington skrev (1 minutt siden): Jo, det har med Olivias å gjøre, ettersom det var der det skjedde. Åpnet du artikkelen? Eller kaller du andre for dum uten å ha lest? Selvsagt leser jeg. Og folk er dumme. Anonymkode: bc9a6...863
Mrs Remington Skrevet 12. august 2022 #66 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Selvsagt leser jeg. Og folk er dumme. Anonymkode: bc9a6...863 Enig i at noen folk er dumme, men hva fikk du ut av det du leste?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #67 Skrevet 12. august 2022 Mrs Remington skrev (1 minutt siden): Enig i at noen folk er dumme, men hva fikk du ut av det du leste? Hva bryr det deg? Det var ikke deg jeg kommenterte på. Anonymkode: bc9a6...863
Mrs Remington Skrevet 12. august 2022 #68 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Hva bryr det deg? Det var ikke deg jeg kommenterte på. Anonymkode: bc9a6...863 Sist jeg sjekket, var dette et diskusjonsforum. Har noe endret seg? For hvis ikke, må du tåle at andre svarer på det du har sagt, selv om det ikke var meg du besvarte.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #69 Skrevet 12. august 2022 Mrs Remington skrev (5 minutter siden): Sist jeg sjekket, var dette et diskusjonsforum. Har noe endret seg? For hvis ikke, må du tåle at andre svarer på det du har sagt, selv om det ikke var meg du besvarte. Svar i vei du, det var bare en merkelig ting å henge seg opp i. Men jeg skjønner jo nå at ingen ting er for liten til å gnåle om. Anonymkode: bc9a6...863
Mrs Remington Skrevet 12. august 2022 #70 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Svar i vei du, det var bare en merkelig ting å henge seg opp i. Men jeg skjønner jo nå at ingen ting er for liten til å gnåle om. Anonymkode: bc9a6...863 Du må gjerne forklare i din anonyme tråd men om du ikke stikker hodet ditt frem, og viser hvem du er, så har du vel kanskje ikke så mye komme med? Alt blir svada.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #71 Skrevet 13. august 2022 NotNaomi skrev (2 timer siden): Det er ofte sånn. Mange har ikke peiling på hva de får servert 🙂 Men når du får spurveposjoner, så er det som regel mange retter. Og noen få ( for de ER ikke mange) vet å nyte den maten da. Det er ikke alle som er så opptatt av mat. Jeg for eksempel. For meg er mat en nødvendighet for å bli mett. Ikke noe annet. Jeg synes mat er dritkjedelig, og gir beng i hva jeg spiser så lenge det er sunt og ikke smaker vondt. Jeg har andre områder som jeg har stor interesse for og er opptatt av, og som jeg sikkert kan oppleves som litt snobbete på. Mat er IKKE en del av det. Og det er vel greit det og, å ikke være opptatt av mat? Anonymkode: 558bc...eb6
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #72 Skrevet 13. august 2022 NotNaomi skrev (8 timer siden): Det er ofte sånn. Mange har ikke peiling på hva de får servert 🙂 Men når du får spurveposjoner, så er det som regel mange retter. Og noen få ( for de ER ikke mange) vet å nyte den maten da. Er det ikke mange som vet å nyte gourmet mat? Du er morsom. Og har en spesiell omgangskrets. Anonymkode: bc9a6...863
Gjest NotNaomi Skrevet 13. august 2022 #73 Skrevet 13. august 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det er ikke alle som er så opptatt av mat. Jeg for eksempel. For meg er mat en nødvendighet for å bli mett. Ikke noe annet. Jeg synes mat er dritkjedelig, og gir beng i hva jeg spiser så lenge det er sunt og ikke smaker vondt. Jeg har andre områder som jeg har stor interesse for og er opptatt av, og som jeg sikkert kan oppleves som litt snobbete på. Mat er IKKE en del av det. Og det er vel greit det og, å ikke være opptatt av mat? Anonymkode: 558bc...eb6 For all del. Alle trenger ikke være opptatt av mat, og jeg vet ikke hvor jeg skrev det. Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Er det ikke mange som vet å nyte gourmet mat? Du er morsom. Og har en spesiell omgangskrets. Anonymkode: bc9a6...863 Så var det omgangskrets igjen ja 🤣 Hva ER det med dere som alltid snakker om kretser og omgangskretser her? Hva tror dere egentlig? At alle i en "krets" er prikk like, og at det er veldig små forskjeller på de som skulle være ulike? Er det krav om ting som at alle du kjenner må like gourmetmat, visse forfattere, ha de samme meninger og holdninger til alt? Jeg har spist ute en del, og med forskjellige mennesker. Vi har vært på restauranter hvor flere stusser på hva vi får servert. Men klart, det er jo "kretsen" jeg er i... 😅
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #74 Skrevet 13. august 2022 NotNaomi skrev (3 minutter siden): For all del. Alle trenger ikke være opptatt av mat, og jeg vet ikke hvor jeg skrev det. Så var det omgangskrets igjen ja 🤣 Hva ER det med dere som alltid snakker om kretser og omgangskretser her? Hva tror dere egentlig? At alle i en "krets" er prikk like, og at det er veldig små forskjeller på de som skulle være ulike? Er det krav om ting som at alle du kjenner må like gourmetmat, visse forfattere, ha de samme meninger og holdninger til alt? Jeg har spist ute en del, og med forskjellige mennesker. Vi har vært på restauranter hvor flere stusser på hva vi får servert. Men klart, det er jo "kretsen" jeg er i... 😅 Du har jo en snever krets om du oppfatter at de fleste ikke setter pris på god mat. Det kan du ikke flire deg unna. Det er greit det, noen lever litt mer begrensede liv enn andre. Anonymkode: bc9a6...863
Anonym bruker Skrevet 13. august 2022 #75 Skrevet 13. august 2022 Nå er vel ikke verken Olivia eller Egon steder du går for å få den store gourmet-opplevelsen. Jeg trodde dette var steder man gikk for å få "fôr", et helt nødvendig måltid. Men Olivia før Egon. Anonymkode: eb9d1...099
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå