Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Er det noe dere bryr dere om? Anonymkode: 18438...0e4
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #2 Skrevet 11. august 2022 Det kommer an på hvor høyt høyt er Bryr meg ikke om "normalt" høyt (alt er relativt), men hvis det er ekstremt høyt, da blir det plagsomt. Og da mener jeg det er greit å si fra hvis det er noe som stadig gjentar seg. Anonymkode: 61a9a...1d5
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #3 Skrevet 11. august 2022 Oki, måtte bare spør for sitter på terassen med musikk nå.. stage stolls så er ikke typisk party musikk.. men har det kanskje litt høyt. Flott vær ute og jeg er ikke typen til å høre på høy musikk daglig eller slik som dette. Anonymkode: 18438...0e4
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #4 Skrevet 11. august 2022 Nei, folk må få lov til det. Er ikke noe bedre å høre på snekring og banking. Gjør det selv og driter i om naboen hører det. Anonymkode: 7e45a...750
It's all about me Skrevet 11. august 2022 #5 Skrevet 11. august 2022 Musikk er greit en stund. Men musikk på terassen hele dagen hadde gjort meg gal. Jeg trenger ikke ha det stille rundt meg, liker å høre at jeg har naboer, men trenger variasjon. Så andres musikksmak non stop hadde jeg ikke likt. Ta gjerne litt avbrekk med høytrykksspyler, motorsag eller gressklipper.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #6 Skrevet 11. august 2022 Jeg er ganske sensitiv på lyd, men det som betyr noe for hvor mye jeg plages av musikk, er om jeg vet at personen som spiller, slår av eller demper innen rimelig tid. Hvis jeg visste at du bare skulle spille musikk i noen timer, hadde det ikke plaget meg. Hvis jeg derimot hadde visst at du ofte spilte høy musikk ute langt utover kveld og natt og på søndager, hadde jeg blitt sur. Anonymkode: 2ea4d...adc
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #7 Skrevet 11. august 2022 Oki takk for svar, musikken er dempet litt mer nå. Her i gata så hører du ingen naboer eller noe. Er så stille at du kan høre de fiser i sin egen seng. Ganske frustrerende til tider for jeg liker å høre folk, biler eller noe rundt meg. Men ikke her. Ganske rart egentlig. Anonymkode: 18438...0e4
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #8 Skrevet 11. august 2022 Hadde nok klaga om det var Stage Dolls Anonymkode: bd28c...8b2
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #9 Skrevet 11. august 2022 Helt ærlig så hadde jeg blitt veldig irritert, men jeg hadde ikke sagt noe, i hvert fall ikke om det var et engangstilfelle. Det er jo tross alt lov å bråke på dagtid. Likevel synes jeg det er en uting med folk som tar med seg sin egen musikk ut på terrassen, på stranden ol. Folk har ulik smak, og mange liker å slappe av i stillhet eller lyden av naturen, ikke andres musikk. Den kan man veldig gjerne litt til, i headset el. Anonymkode: a44c4...8da
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #10 Skrevet 11. august 2022 Jeg syns det vitner om en svært selvsentrert holdning. Hvorfor skal andre være nødt til å høre på musikk du velger? Kan du ikke ta på ørepropper eller headset? Jeg irriterer meg, og tenker folk som gjør slik mangler dannelse, men jeg sier jo ingenting. Anonymkode: f688e...7a0
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #11 Skrevet 11. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hadde nok klaga om det var Stage Dolls Anonymkode: bd28c...8b2 Ja, er bedre med dårlig musikk. Anonymkode: 7e45a...750
Himmel og hav Skrevet 11. august 2022 #12 Skrevet 11. august 2022 Jeg hadde irritert meg. Jeg har ingen problemer med lyder fra naboene som er nødvendige, som snekring, gressklipping, naboungen som øver på kornett, bikkjer, prating og latter, men musikk eller radio på så høyt at det høres utenfor egen balkong/ hage er en plage. Om jeg vil høre på musikk, så vil jeg høre på det jeg liker. Ikke det naboen foretrekker. Det er dessuten så utrolig enkelt å sitte på balkongen og høre musikk uten å dele den med de rundt seg. Ville du synes det var like stas om et par, tre andre naboer skrudde på hhv opera, techno og visesang?
Elizabeth Skrevet 11. august 2022 #13 Skrevet 11. august 2022 Nabodama skriver en melding til meg om jeg spiller Dimmu Borgir for høyt etter 23.00, og det er greit. Hun sitter ofte på terrassen å hører på Aretha Franklin, det er ikke min kopp te, men det er helt ok. Folk må kose seg om sommeren. Er ikke mange ukene man har mulighet til det.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #14 Skrevet 11. august 2022 Det er en uting å skulle påtvinge folk rundt seg sin egen musikk. Det finnes headset! Anonymkode: 31bba...c39
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #15 Skrevet 12. august 2022 Elizabeth skrev (13 timer siden): Nabodama skriver en melding til meg om jeg spiller Dimmu Borgir for høyt etter 23.00, og det er greit. Hun sitter ofte på terrassen å hører på Aretha Franklin, det er ikke min kopp te, men det er helt ok. Folk må kose seg om sommeren. Er ikke mange ukene man har mulighet til det. Pappa spiller sekkepipemusikk. «Pipes and drums» med eviglange marsjer. Anonymkode: ca322...9b0
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #16 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det er en uting å skulle påtvinge folk rundt seg sin egen musikk. Det finnes headset! Anonymkode: 31bba...c39 Man sitter ikke på sin egen terrasse med headset. Anonymkode: 7e45a...750
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #17 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Man sitter ikke på sin egen terrasse med headset. Anonymkode: 7e45a...750 Det gjør man da virkelig. Anonymkode: f688e...7a0
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #18 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Det gjør man da virkelig. Anonymkode: f688e...7a0 Ikke Anonymkode: 7e45a...750
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #19 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Man sitter ikke på sin egen terrasse med headset. Anonymkode: 7e45a...750 Hvis man bor tett, så kan man absolutt vurdere det, jo. Hvis man lar radioen summe lavt i bakgrunnen, er det greit uten, tenker jeg, men setter man seg ned for å sole seg og lytte til musikk, kan man like gjerne ha headset og la naboene nyte roen. Det blir bare mer og mer lyd rundt oss, spesielt med nye og kraftige bærbare høyttalere som kan tas med over alt. I sum tror jeg ikke vi har godt av det. Anonymkode: 2ea4d...adc
Superdolly Skrevet 12. august 2022 #20 Skrevet 12. august 2022 Jeg hadde nok irritert meg. Jeg hadde tålt det en stund, men hadde det holdt på lenge hadde jeg muligens valgt å starte opp gressklipperen eller noe, for å få en pause. Ville rett og slett forsøkt å overdøve deg. For å snu litt på det: Du vil ikke sitte på din egen terrasse med headset. Hvorfor skal jeg måtte sitte på min terrasse med hørselvern?
Iiiiik Skrevet 12. august 2022 #21 Skrevet 12. august 2022 Jeg hadde nok irritert meg, men kunne jo ikke klagd. Hvis det skjedde ofte ville jeg kanskje skrudd på egen musikk en gang det var stille for å vise hvor forstyrrende det er. Hvis jeg er alene ute hører jeg som regel på en bok, så jeg hadde vel skrudd opp lyden på eget head set i håp om å stenge Stage dolls ute
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #22 Skrevet 12. august 2022 Har jeg på musikk ute setter jeg høytaleren rett ved siden av meg slik at jeg kan ha volumet så lavt at det ikke når over til naboen. Kunne ikke falle meg inn å påtvinge naboen min musikksmak. Anonymkode: 32830...753
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå