Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Har hatt håravfall i lang tid nå, og vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, det går så inn på meg. Jeg har prøvd Fungoral shampo og den har hjulpet litt men etter en stund så fikk jeg mer håravfall med den. Så jeg sluttet. Har brukt Nisim shampo også, men den får håret mitt til å føles tørt og ser ut som stålull så den liker jeg ikke. Det jeg har merket er at, hver gang jeg vasker håret så klør det noe voldsomt i hodebunnen og også når jeg tørker det litt med føner. klør hinsides over hele hodebunnen. Kan det kanskje være grunnen til at jegsliter med håravfall? Og hvilken shampo kunne jeg eventuelt prøvd? Noen med tips? Jeg vasker håret 2 ganger i uken, bruker kun sjampo og innimellom balsam og ingen produkter ellers. Bruker ikke tørrsjampo og aldri gjort det heller. Mister en del hår den dagen jeg vasker det, både i sluket og på gulvet etterpå, og etter jeg har gredd meg, men ikke ellers. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre lenger. Jeg føler at hode mitt er så lett, føler ikke at jeg har hår, det går så mye inn på selvtilliten min. Har vært hos lege og tatt blodprøver for vitaminer og diverse, og mangler ingenting. Og legen bryr seg ikke, da alle blodprøvene er normale. Anonymkode: 4cbd5...419
Gjest NotNaomi Skrevet 11. august 2022 #2 Skrevet 11. august 2022 Stress kan forårsake håravfall i stor grad. Hva med å høre med hudlege eller rett og slett en frisør?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #3 Skrevet 11. august 2022 Stress, sorg, endring? Håravfall varer ofte ekstremt lenge etter påkjenningen, selv om stresset/sorgen har gått over. Anonymkode: 04714...038
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå