Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 Det kortet man stikker i for å få lys osv på hotellrommet, kan man la det stå i hele natten?Jeg liker ikke å være alene når det er helt mørkt på en fremmed plass🙈🙈 og det har ikke noe med selve døren å gjøre?den stenges automatisk? Anonymkode: b61e7...be1
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 Ja, det er jo vanlig. Der er slik du f.eks. styrer air-condition. Det har ikke noe med låsen å gjøre, nei. Anonymkode: b942b...9f4
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #3 Skrevet 10. august 2022 Kortet står der hele tiden du er inne på hotellrommet. Så kan du slå av og på de ulike lyskildene med brytere på vegg eller på lampen For å låse døren innenfra så mener jeg du må vri om låsen på innsiden av døren, under håndtaket. Anonymkode: f24d0...754
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #4 Skrevet 11. august 2022 Takk for svar😃okei jeg får prøve når jeg kommer dit, litt ekkelt om man ikke vet om døra blir låst… Anonymkode: b61e7...be1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå