Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 Noen her inne som vet hvordan det er å bo i dette området. Vi har fått muligheten til å kjøpe et hus her, men verken mannen eller jeg er kjent i området. Er det bibelbeltet, Harry faktor, eller rett og slett litt idyll? Anonymkode: 444ca...0d8
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. august 2022 #2 Skrevet 11. august 2022 Songe er vel frikirkens høyborg i Tvedestrand, så det er jo noen religiøse der, men det er også mange ulike folk Tvedestrand er en fin by, spesielt om sommeren, da er det paradis. Men det er fryktelig rolig på vinteren. Nå har det jo skjedd noe på de 20 årene siden jeg var der, men det er vel ikke verdens navle
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #3 Skrevet 11. august 2022 Bibelbeltet er det en generasjon eller to siden det var her nede. Men det er fryktelig stille der. Det er et lite og gjennomsiktig miljø, og jeg kjenner flere som har flyttet derfra fordi barna ikke har funnet sine like og havnet litt utenfor. Miljøet er jo litt forskjellig fra årskull til årskull, noen er mer tolerante enn andre, men har du barn som skiller seg ut litt kan det være vanskelig fordi det er så smått. Tvedestrand er en veldig koselig by om sommeren, men den er helt død om vinteren. Da handler folk på kjøpesenter utenfor sentrum eller drar til Arendal, ingen i sentrum. Det er meg en gåte hvordan de butikkene som er der overlever, men det er stort sett bruktbutikker og bøker de selger da, og de lever vel hele året av hva turistene legger igjen om sommeren Det er sommeridyll, og stille vinter. Det er rolig om dere ønsker et rolig liv. Harry vil jeg ikke si det er. Selv bor jeg i Arendal, som er litt større. Men vi har røtter/aner/venner i Tvedestrand så vi er der rett som det er. Anonymkode: ee216...d8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå