Gå til innhold

Hvorfor er det slik?🧐

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvsikker og utadvendt til vanlig, men enkelte personer gjør at jeg blir usikker på egne meninger og oppfører meg ikke slik som jeg ellers gjør i deres selskap?😳

Noen flere??

Anonymkode: 213d2...bdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg er også sånn. Er vel fordi vi egentlig er usikre på oss selv eller redd for å feile. 

Anonymkode: 5e1f1...b07

Gjest NotNaomi
Skrevet

Selvfølgelig.

Jeg blir utilpass med de som ser supersunne ut med roser i kinnene, litt kjøtt på kroppen sånn at de ser ut til å spise akkurat så sunt og riktig alle "bør". Med diskré sminke, hestehale og blankt blondt hår. De er gjerne yrker innen barnevern, advokater eller bankansatte 😅 sånn alltid representative og med direkte blikk. 

Da kan jeg bli litt sånn..usikker. Eller føle meg defensiv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Selvsikker og utadvendt til vanlig, men enkelte personer gjør at jeg blir usikker på egne meninger og oppfører meg ikke slik som jeg ellers gjør i deres selskap?😳

Noen flere??

Anonymkode: 213d2...bdc

De folka trigger noen skjulte minner hos deg, som f eks minner deg om hvordan det var da du var barn. F eks en dominerende mor eller lærer? En storebror som fikk deg til å føle deg dum? 

Anonymkode: 022d1...df3

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

De folka trigger noen skjulte minner hos deg, som f eks minner deg om hvordan det var da du var barn. F eks en dominerende mor eller lærer? En storebror som fikk deg til å føle deg dum? 

Anonymkode: 022d1...df3

Eller bare rett og slett at de har så stort ansvar og tilsynelatende kontroll at man vet man aldri hadde taklet det selv? 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...