Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 Jeg har en original fra før, som må byttes ut. Jeg ser at med veruo har man flere valgmuligheter, men at hver kapsel er dyrere. Erfaringer, råd eller tips? Anonymkode: bbb8d...114
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 Jeg hadde orginal, for jeg liker espresso. Har kaffetrakter og presskanne jeg bruker når jeg gjester. Anonymkode: 0ca5a...9da
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #3 Skrevet 10. august 2022 Orginal med melkestramer 👌 Anonymkode: a9f92...fc6
Mrs Remington Skrevet 10. august 2022 #4 Skrevet 10. august 2022 Jeg har hatt flere av begge sorter. Liker best vertuo og tenker at den er fremtiden 😀
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #5 Skrevet 10. august 2022 Hvorfor kjøper dere kapselmaskin egentlig? Hva er fordelen ved den sammenlignet med en ordentlig kaffemaskin? Jeg har en kaffemaskin jeg er veldig fornøyd med. Den er integrert i kjøkkeninnredningen. Står ikke og tar opp plass og støver ned på kjøkkenbenken. Den maler bønner, steamer melk, og lager utrolig mye bedre kaffe enn jeg har smakt fra kapsler. Den lager alle typer kaffe, og den rengjør seg selv med et par trykk på displayet. Eneste minus jeg kan komme på er at den koster en del mer i innkjøp. Men når hver kaffekopp er mye billigere, og man slipper forbruk av kapsler, vil regnestykket både økonomisk og miljømessig gå i favør av kaffemaskinen etter hvert. Men folk kjøper jo disse kapselmaskinene likevel, så er det noe jeg ikke har fått med meg? Anonymkode: 51b52...b88
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #6 Skrevet 11. august 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvorfor kjøper dere kapselmaskin egentlig? Hva er fordelen ved den sammenlignet med en ordentlig kaffemaskin? Jeg har en kaffemaskin jeg er veldig fornøyd med. Den er integrert i kjøkkeninnredningen. Står ikke og tar opp plass og støver ned på kjøkkenbenken. Den maler bønner, steamer melk, og lager utrolig mye bedre kaffe enn jeg har smakt fra kapsler. Den lager alle typer kaffe, og den rengjør seg selv med et par trykk på displayet. Eneste minus jeg kan komme på er at den koster en del mer i innkjøp. Men når hver kaffekopp er mye billigere, og man slipper forbruk av kapsler, vil regnestykket både økonomisk og miljømessig gå i favør av kaffemaskinen etter hvert. Men folk kjøper jo disse kapselmaskinene likevel, så er det noe jeg ikke har fått med meg? Anonymkode: 51b52...b88 Så du tenker at jeg skal kjøpe nytt kjøkken da eller? Anonymkode: f13bd...9b9
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #7 Skrevet 11. august 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hvorfor kjøper dere kapselmaskin egentlig? Hva er fordelen ved den sammenlignet med en ordentlig kaffemaskin? Jeg har en kaffemaskin jeg er veldig fornøyd med. Den er integrert i kjøkkeninnredningen. Står ikke og tar opp plass og støver ned på kjøkkenbenken. Den maler bønner, steamer melk, og lager utrolig mye bedre kaffe enn jeg har smakt fra kapsler. Den lager alle typer kaffe, og den rengjør seg selv med et par trykk på displayet. Eneste minus jeg kan komme på er at den koster en del mer i innkjøp. Men når hver kaffekopp er mye billigere, og man slipper forbruk av kapsler, vil regnestykket både økonomisk og miljømessig gå i favør av kaffemaskinen etter hvert. Men folk kjøper jo disse kapselmaskinene likevel, så er det noe jeg ikke har fått med meg? Anonymkode: 51b52...b88 For vår del var det økonomi. Vurderte integrert kaffemaskin da vi bygde hus, men det ble for dyrt. Levde greit med presskanne frem til jeg mer eller mindre på impuls kjøpte billigste Nespresso-maskin. Enig i at kaffen fra en god kaffemaskin er bedre. Her går det i snitt 1-2 kapsler daglig, så inntjeningen ville tatt tid. Anonymkode: f5310...83a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #8 Skrevet 11. august 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Så du tenker at jeg skal kjøpe nytt kjøkken da eller? Anonymkode: f13bd...9b9 Nei, for all del. Men hvis du vil ha en kaffemaskin så finnes de jo som frittstående, som du kan sette der du har kapselmaskinen din. Eller du kan bytte et par hyller i et kjøkkenskap med en kaffemaskin hvis du heller vil det. Anonymkode: 51b52...b88
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #9 Skrevet 11. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): For vår del var det økonomi. Vurderte integrert kaffemaskin da vi bygde hus, men det ble for dyrt. Levde greit med presskanne frem til jeg mer eller mindre på impuls kjøpte billigste Nespresso-maskin. Enig i at kaffen fra en god kaffemaskin er bedre. Her går det i snitt 1-2 kapsler daglig, så inntjeningen ville tatt tid. Anonymkode: f5310...83a Ser at det ville ta tid å tjene inn investeringen da, rent økonomisk. Vi har mye besøk av venner og familie, og drikker en del kaffe selv, og har tenåringer i hus som lager seg iskaffe daglig, og yngre barn som lager varm sjokolade med steamet melk flere ganger i uka, så hos oss vil jeg tro maskinen er tjent inn for lenge siden😆 Anonymkode: 51b52...b88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå