Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Har en datter som er flyttet, men jobber ikke så langt fra meg, men bor ca 15-20 min kjøring fra meg. Har ikke lappen. Annen hver uke jobber hun en dag og bussen går 1 time etter stenge tid. Hadde du lovet å kjøre hver gang da? Anonymkode: 6480f...207
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Hvis du er bekymret for ventetiden der hun står alene, ja Anonymkode: 76e88...83f
Gjest NotNaomi Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Nei det hadde jeg overhodet ikke lovt. De må bli voksne uten å forvente privatsjåfør når de har flyttet hjemmefra. Så kunne hun spurt en sjelden gang om hun var i dårlig form eller hadde en annen god grunn.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Absolutt ikke. Kunne kjørt innimellom, men ikke hver gang. Anonymkode: 4e264...a81
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 Jeg kjører vår datter. Hun er flyttet hjemmefra for å gå på skole men jobber i helgen her vi bor. Ene vakten hennes slutter feil i forhold til buss så da kjører jeg henne til terminalen. Tar ikke lange tiden og hvis det hjelper henne i å beholde jobben som gjør studietiden enklere gjør jeg det glatt. Skulle bare mangle! Anonymkode: 04840...397
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 Min datter bor hjemme, men går på skole i annen by. Hun bodde egentlig hos faren i den byen hun går på skole i, men måtte flytte derfra for ett år siden. Vi har kjørt og henta på skole/jobb/trening hver dag siden. Tar 20 min hver vei. Nå er hun snart 18 og når hun får lappen om to mnd (forhåpentligvis) må hun kjøre selv Yngste kjøres på turn to ganger i uka, men tenker han kan sykle fra høsten Anonymkode: dbb8a...f08
Blop Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 Det er snakk om 2 ganger på 1 mnd? Det kunne jeg nok gjort, med forbehold om at det kunne utgå en sjelden gang.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #8 Skrevet 10. august 2022 Ikke hver gang. Har kjørt sønnen min en del i sommer, men jobben er bare 10-12 minutter unna. Og jeg kjører ikke hver gang. Han får avtale med andre litt også. Anonymkode: 28b20...589
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå