Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #26 Skrevet 10. august 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jeg tenker at han kanskje var litt stolt av rommet, spesielt siden han har bygget huset selv og synes det var gøy å vise deg det. Jeg synes ikke du skal dømme han så hardt ut fra dette, snakk med han. Anonymkode: 1bc3c...c54 Jeg synes det rare her er at han har bygget det selv 😅 Har faktisk vært på besøk hos noen som oppdaget ett Fritzl-rom i huset de leide og det var en attraksjon. Men det var mer av typen, fy faen, vet du hva jeg fant i kjelleren? Blablabla, så gikk vi ned for å se på det. Hva i alle dager bygger man ett hemmelig rom i ett hus for i dag? Preppe? Anonymkode: 4bf67...aab
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #27 Skrevet 10. august 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Jeg synes det rare her er at han har bygget det selv 😅 Har faktisk vært på besøk hos noen som oppdaget ett Fritzl-rom i huset de leide og det var en attraksjon. Men det var mer av typen, fy faen, vet du hva jeg fant i kjelleren? Blablabla, så gikk vi ned for å se på det. Hva i alle dager bygger man ett hemmelig rom i ett hus for i dag? Preppe? Anonymkode: 4bf67...aab Enig! Anonymkode: 4356a...f96
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #28 Skrevet 10. august 2022 Det som er merkelig er jo at han ikke forklarte noe om rommet før han inviterte deg ned. Han må da skjønne at å gå ned i et hemmelig rom sammen med en man nettopp har truffet er risikosport for en kvinne (eller hvem som helst, egentlig). Om du liker mannen og ønsker å fortsette med han så må du jo bare være ærlig. Si at du ble satt ut av invitasjonen og at du må vite mer om hva som er i rommet før dere går videre. Jeg tror jo ikke at han har tenkt å stenge deg inne, men man har ikke lov å være naiv i denne verden. Og så håper jeg at du oppdaterer her om du får vite hva som er der, for jeg er skikkelig nysgjerrig Anonymkode: 9b697...94a
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #29 Skrevet 10. august 2022 Snakk med ham. Spør rett ut om dette rommet. La han forklare. Er du fortsatt usikker på om han er farlig kan du enten avslutte eller møt ham på andre plasser enn i huset hans. Men ikke vær redd for å spørre ham ut om det, og fortell gjerne at du syntes dette var skummelt. Anonymkode: a4e85...06b
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #30 Skrevet 10. august 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Snakk med ham. Spør rett ut om dette rommet. La han forklare. Er du fortsatt usikker på om han er farlig kan du enten avslutte eller møt ham på andre plasser enn i huset hans. Men ikke vær redd for å spørre ham ut om det, og fortell gjerne at du syntes dette var skummelt. Anonymkode: a4e85...06b Dette. Si du ble skremt. Anonymkode: 6de4c...a48
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #31 Skrevet 10. august 2022 Det er litt dårlig for et potensielt forhold om du sier at du bekymret deg for at han ville kidnappe deg, stenge deg inne og - hva da - misbruke deg seksuelt? Just saying. Hvis fyren er creepy, også på andre områder, hold deg unna ham. Hvis ikke er det jo mer sannsynlig at dette rommet er til noe mer uskyldig. Spør ham gjerne hva det er til/hvem som har bygd det, men hvis du håper på et forhold ville jeg ikke startet med at du bekymrer deg for at han er en gal overgriper. Anonymkode: 69c8a...fb6
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #32 Skrevet 10. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er litt dårlig for et potensielt forhold om du sier at du bekymret deg for at han ville kidnappe deg, stenge deg inne og - hva da - misbruke deg seksuelt? Just saying. Hvis fyren er creepy, også på andre områder, hold deg unna ham. Hvis ikke er det jo mer sannsynlig at dette rommet er til noe mer uskyldig. Spør ham gjerne hva det er til/hvem som har bygd det, men hvis du håper på et forhold ville jeg ikke startet med at du bekymrer deg for at han er en gal overgriper. Anonymkode: 69c8a...fb6 Jeg oppfatter ikke at det er det som er hi sin hovedbekymring, mer settingen ved at dette ble presentert for henne helt uten noen kontekst og som en selvfølge at hun ville følge han ned i et hemmelig rom. Beste råd er jo å snakke med han. Anonymkode: 9b697...94a
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #33 Skrevet 10. august 2022 Jeg hadde blitt super- nysgjerring, og sikkert blitt med ned første gangen. 😉 Men sørg for at du har mobilen din på deg når du evt blir med, og fortell noen at du skal til ham, og fortell om det hemmelige rommet. Ble skikkelig nysgjerrig på hva som er der nå, jeg!!! 😄 Anonymkode: e26f9...e4b
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #34 Skrevet 10. august 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde blitt super- nysgjerring, og sikkert blitt med ned første gangen. 😉 Men sørg for at du har mobilen din på deg når du evt blir med, og fortell noen at du skal til ham, og fortell om det hemmelige rommet. Ble skikkelig nysgjerrig på hva som er der nå, jeg!!! 😄 Anonymkode: e26f9...e4b Det er garantert noe så kjedelig som en eller annen form for "mannshule". En mini-kinosal, treningsrom, eller noe lignende. Kanskje en 105 tommers tv over en hel vegg, med playstaytion eller noe slikt? Anonymkode: 31953...8ed
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #35 Skrevet 10. august 2022 Den vinkjelleren hadde jeg gjerne ville sett! Anonymkode: 6dfc6...fea
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #36 Skrevet 10. august 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Det er garantert noe så kjedelig som en eller annen form for "mannshule". En mini-kinosal, treningsrom, eller noe lignende. Kanskje en 105 tommers tv over en hel vegg, med playstaytion eller noe slikt? Anonymkode: 31953...8ed Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Den vinkjelleren hadde jeg gjerne ville sett! Anonymkode: 6dfc6...fea Nå er dere bare naive. INGEN lager en «hemmelig inngang» som man må ha spesialkunnskap for å finne, hvis det bare er et rom med hjemmekino eller noen vinflasker. Anonymkode: 0b01a...e78
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #37 Skrevet 10. august 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Nå er dere bare naive. INGEN lager en «hemmelig inngang» som man må ha spesialkunnskap for å finne, hvis det bare er et rom med hjemmekino eller noen vinflasker. Anonymkode: 0b01a...e78 Hva skulle det ellers være? Torturkammer? Anonymkode: 1bc3c...c54
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #38 Skrevet 10. august 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Hva skulle det ellers være? Torturkammer? Anonymkode: 1bc3c...c54 Tja, dét kommer jo an på hvem du spør. En sex-dungeon med pinebenker og kjettinger ville være torturkammer for noen og nytelseskammer for andre. Selv driver jeg også med BDSM, men det er ikke en «lek», og det er ikke noe man starter med på første date. Dersom folk begynner hele bekjentskapet med at de vil dominere, så kan det være tegn på noen MEGET usunne sider. Anonymkode: 0b01a...e78
Anonym bruker Skrevet 16. august 2022 #39 Skrevet 16. august 2022 Hvordan går det med deg og daten, HI? Greide ikke la være å tenke på deg da jeg nå leste denne saken: https://www.vg.no/sport/i/8Q3p8A/manchester-city-profil-i-retten-skal-ha-voldtatt-kvinner-i-panikkrom Litt nysgjerrig på hvilken forklaring han ga deg på det rommet da dere møttes på pub etterpå? Anonymkode: 837dc...86d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #41 Skrevet 19. august 2022 Dytter igjen - hvordan går det med deg, HI? Tror det var veldig lurt at du holdt deg unna det rommet. Håper du ikke har blitt med ham hjem igjen uten å sikre deg på noen måte. Det er flere som har rom man bør passe seg for: https://www.nrk.no/trondelag/valdtektssikta-hadde-skjulte-kamera-pa-_sexromet_-i-huset-1.16073828 Mange syke folk der ute! Anonymkode: 837dc...86d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #42 Skrevet 19. august 2022 Lurer jeg også Anonymkode: a386c...cb0
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #43 Skrevet 19. august 2022 En vinkjeller er egentlig ikke så dumt gjettet, har hørt om folk som «skjuler» vinkjellere før, pga fare for innbrudd. Anonymkode: 586b9...ce3
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #44 Skrevet 19. august 2022 Hun svarer ikke. Så hun ligger vel lenka der nede… Anonymkode: 8b9ab...834
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #45 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hun svarer ikke. Så hun ligger vel lenka der nede… Anonymkode: 8b9ab...834 Hvis hun er heldig. En fredagskveld som denne skulle jeg også gjerne ligget lenket fast i et slikt rom... 🤐 Anonymkode: 31953...8ed
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #46 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hvis hun er heldig. En fredagskveld som denne skulle jeg også gjerne ligget lenket fast i et slikt rom... 🤐 Anonymkode: 31953...8ed Om HI ville vært heldig eller uheldig i en slik situasjon ville jo vært helt avhengig av om det var frivillig fra hennes side eller ikke... Jeg håper HI svarer snart og kan si noe mer, eller at hun i det minste tok til seg råd her om å si fra til venninner/kompiser hvor hun skulle, men hvem og hvor han bodde og om det hemmelige rommet - hvis hun ble med ham hjem neste gang de møttes. Anonymkode: 837dc...86d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #47 Skrevet 20. august 2022 Anonym bruker skrev (På 10.8.2022 den 12.22): Nå er dere bare naive. INGEN lager en «hemmelig inngang» som man må ha spesialkunnskap for å finne, hvis det bare er et rom med hjemmekino eller noen vinflasker. Anonymkode: 0b01a...e78 , 🙋♀️🙋♀️🙋♀️ Anonymkode: 2bb45...2d6
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #48 Skrevet 20. august 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hvis hun er heldig. En fredagskveld som denne skulle jeg også gjerne ligget lenket fast i et slikt rom... 🤐 Anonymkode: 31953...8ed Jeg også, hvis det var med en jeg kjente godt og ønska å slippe inn i mine kinks. Men ikke hvis det var med en ny date. Anonymkode: 0b01a...e78
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #49 Skrevet 22. august 2022 Hvordan gikk det HI, fant du ut hva som var i rommet? Anonymkode: b0517...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå