Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Første gang hjemme hos ham etter tre ukers dating, truffet hverandre ni ganger, fire av dem hos meg. Han hadde lagd god middag, har stort fint hus, god økonomi. Etter middag og en film, ville han vise meg noe. I trappen opp til 2.etasje var det tre skapdører på siden, han åpnet den høyeste døren og tok ut to pappesker. Så skjøv han plutselig veggen bak i skapet til side, og der var det en trapp ned langs siden 😯 Han spurte om jeg ville bli med ned og se, men jeg turte ikke og skyldte på at jeg måtte på toalettet! Så pønsket jeg ut at jeg fikk en meld om at jeg måtte dra fordi søsteren min sendte krisemelding! Han så bare forbauset ut, men mumlet at han skjønte. Dette var på søndag, og han har sendt et par hyggelige meldinger og lurt på om alt er bra. Jeg har svart kort men forsåvidt hyggelig tilbake. Nå lurte han på om vi kunne møtes i morgen for å gå på pub. Vi har møttes på onsdager til nå, men jeg er veldig usikker. Ville dere fortsatt å møte en som har hemmelig rom i huset? Anonymkode: 664b2...1d7
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Første gang hjemme hos ham etter tre ukers dating, truffet hverandre ni ganger, fire av dem hos meg. Han hadde lagd god middag, har stort fint hus, god økonomi. Etter middag og en film, ville han vise meg noe. I trappen opp til 2.etasje var det tre skapdører på siden, han åpnet den høyeste døren og tok ut to pappesker. Så skjøv han plutselig veggen bak i skapet til side, og der var det en trapp ned langs siden 😯 Han spurte om jeg ville bli med ned og se, men jeg turte ikke og skyldte på at jeg måtte på toalettet! Så pønsket jeg ut at jeg fikk en meld om at jeg måtte dra fordi søsteren min sendte krisemelding! Han så bare forbauset ut, men mumlet at han skjønte. Dette var på søndag, og han har sendt et par hyggelige meldinger og lurt på om alt er bra. Jeg har svart kort men forsåvidt hyggelig tilbake. Nå lurte han på om vi kunne møtes i morgen for å gå på pub. Vi har møttes på onsdager til nå, men jeg er veldig usikker. Ville dere fortsatt å møte en som har hemmelig rom i huset? Anonymkode: 664b2...1d7 Jeg er litt eventyrlysten, så jeg hadde nok blitt veldig nysgjerrig. 😁 Anonymkode: 14390...169
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Hvorfor har du ikke spurt hva som er i det hemmelige rommet? En del gamle hus har hemmelige ganger og rom, så trenger ikke være noe galt. Men er jo litt merkelig å ikke si noe av ham også. Noen er jo preppere og/eller har såkalte safe room også. Hvis du til nå har godt inntrykk av ham så er det jo bare å møte ham til en kaffe på kafe og spørre ham og høre hva han sier. Det sagt - forstår godt at du reagerte og at du ikke turde bli med ned der. Akkurat der tror jeg at jeg hadde gjort noe av det samme som det du gjorde, for man vet jo aldri. Hvis det skulle vise seg å være noe helt uskyldig så kan jo denne historien være morsom å le av sammen i fremtiden Men skal du til ham senere så kan du jo gjøre en avtale med noen du stoler på, gi dem adressen og at du skal gi lyd fra deg innen da og da. Jeg er så nysgjerrig at jeg ville visst hva som var der. Er også så sjelden jeg møter noen jeg virkelig liker, så ville på en sikker måte funnet ut hva dette egentlig dreide seg om. Anonymkode: 837dc...86d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Eh, jeg ser ikke problemet? Han kan jo like gjerne stenge deg inne på toalettet hvis det er det du er redd for Anonymkode: e84e5...3e5
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 Hvorfor er det er problem når han viste deg det og ikke holdt det hemmelig? Anonymkode: b3f9d...4a5
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 HI her. Jeg mener at han utviste litt dårlige sosiale antenner med å vise meg det på den måten? Han kunne jo sagt noe om det først, og hvorfor han hadde lagd det rommet, eller hva det nå var der nede. Han har bygd huset selv. Han har lang utdannelse, god jobb og gitt et kun positivt inntrykk til nå. Eneste å kanskje pirke på er at han er litt småsnobbete, men langt fra høy på seg selv. Ble veldig usikker nå, og ser på ham som litt skummel 🤣 Anonymkode: 664b2...1d7
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 1 minute ago, Anonym bruker said: HI her. Jeg mener at han utviste litt dårlige sosiale antenner med å vise meg det på den måten? Han kunne jo sagt noe om det først, og hvorfor han hadde lagd det rommet, eller hva det nå var der nede. Han har bygd huset selv. Han har lang utdannelse, god jobb og gitt et kun positivt inntrykk til nå. Eneste å kanskje pirke på er at han er litt småsnobbete, men langt fra høy på seg selv. Ble veldig usikker nå, og ser på ham som litt skummel 🤣 Anonymkode: 664b2...1d7 Hvorfor kunne ikke du si dette her til han? Kommunikasjon, det løser mye Anonymkode: e84e5...3e5
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): HI her. Jeg mener at han utviste litt dårlige sosiale antenner med å vise meg det på den måten? Han kunne jo sagt noe om det først, og hvorfor han hadde lagd det rommet, eller hva det nå var der nede. Han har bygd huset selv. Han har lang utdannelse, god jobb og gitt et kun positivt inntrykk til nå. Eneste å kanskje pirke på er at han er litt småsnobbete, men langt fra høy på seg selv. Ble veldig usikker nå, og ser på ham som litt skummel 🤣 Anonymkode: 664b2...1d7 Jeg tenker at han kanskje var litt stolt av rommet, spesielt siden han har bygget huset selv og synes det var gøy å vise deg det. Jeg synes ikke du skal dømme han så hardt ut fra dette, snakk med han. Anonymkode: 1bc3c...c54
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #9 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor kunne ikke du si dette her til han? Kommunikasjon, det løser mye Anonymkode: e84e5...3e5 Tenk om han har en hel hurv med postbud der nede? Anonymkode: 31953...8ed
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #10 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): HI her. Jeg mener at han utviste litt dårlige sosiale antenner med å vise meg det på den måten? Han kunne jo sagt noe om det først, og hvorfor han hadde lagd det rommet, eller hva det nå var der nede. Han har bygd huset selv. Han har lang utdannelse, god jobb og gitt et kun positivt inntrykk til nå. Eneste å kanskje pirke på er at han er litt småsnobbete, men langt fra høy på seg selv. Ble veldig usikker nå, og ser på ham som litt skummel 🤣 Anonymkode: 664b2...1d7 Beklager å si det, men her er du litt paranoid. Anonymkode: 14390...169
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #11 Skrevet 9. august 2022 Jeg skjønner deg godt. Hadde aldri gått ned der. Anonymkode: 1d3a2...a24
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #12 Skrevet 9. august 2022 Pappa hadde et eget rom i huset til foreldrene mine. Han hadde en TV, et akvarium, og masse utstyr til å spille inn musikk. Ikke noe skummelt, med andre ord. Anonymkode: d1a19...acc
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #13 Skrevet 9. august 2022 Hadde også blitt skeptisk. Men du kan jo spørre han direkte da😊 Anonymkode: d2e14...f14
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #14 Skrevet 9. august 2022 Du er rar. Hadde jeg hatt ett hemmelig rom ville jeg vist det fordi det er spennende, ikke forberedt noen å ødelagt spenningen. Sikkert ett fifty shades of grey rom 🤩🤩🤩 Anonymkode: 116e4...673
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #15 Skrevet 9. august 2022 Hvis alt annet ved han er normalt så hvorfor reagere så voldsomt? Liker du han? Anonymkode: a386c...cb0
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #16 Skrevet 9. august 2022 Hadde også blitt redd. Det er sikkert et kinky rom og han er Norges svar på Mr. Grey. Anonymkode: 33719...10e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #17 Skrevet 9. august 2022 HI her. Det er godt å se at flere her ville reagert 😂 Jeg sa ja til pub i morgen, og så får jeg se om jeg pønsker ut noen gode spørsmål om det skjulte rommet. Kanskje det er en helt uskyldig ting, og hvis det er noe ala fifty shades, så er det garantert kroken på døra, det er den dummeste filmen jeg har sett halvveis. Da blir jeg mer skuffa enn redd 😂 så får se hvordan det går i morgen. Anonymkode: 664b2...1d7
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #18 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Eh, jeg ser ikke problemet? Han kan jo like gjerne stenge deg inne på toalettet hvis det er det du er redd for Anonymkode: e84e5...3e5 Toalettet er et sted der andre folk finner deg hvis de leter. Anonymkode: 8b9ab...834
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #19 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Beklager å si det, men her er du litt paranoid. Anonymkode: 14390...169 Nei, hun har jo rett. Det er jo bare kleint og bad taste å invitere henne ned i Fritzl-kjelleren uten å presentere den på en bedre måte. Anonymkode: 8b9ab...834
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #20 Skrevet 9. august 2022 Sett for mye på 50 shades du. Anonymkode: 9cc94...447
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #21 Skrevet 10. august 2022 Du kan jo fortelle en god venninne om det hemmelige rommet og hvor det er, så er det noen som vet om det. Ville for øvrig heller ikke blitt med. Anonymkode: 4356a...f96
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #22 Skrevet 10. august 2022 Du synes han har litt rare sosiale antenner?? Dine er ikke helt vanlige de heller😊 så det har dere i tilfelle til felles! Anonymkode: 70eaa...e50
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #23 Skrevet 10. august 2022 Kanskje han har samlet på alle han har datet til nå i livet. De sitter nok i hvert sitt bur Anonymkode: a386c...cb0
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #24 Skrevet 10. august 2022 Er det e g e n t l i g hemmelig om du vet om det? Anonymkode: 488aa...631
Sommerkroppen 2029 Skrevet 10. august 2022 #25 Skrevet 10. august 2022 Enig med deg HI, jeg hadde også reagert slik. Dere har bare datet i kort tid, så dere kjenner hverandre ikke. Jeg ville spurt han hva det rommet der inneholdt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå