Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Jeg er lei av å få dype merker fra BH, sokker, trusekant og andre ting som sitter tett på kroppen. Den samler rett og slett vann, uansett om jeg drikker 3 liter vann om dagen, kutter ut alt av salt eller trener mye. Særlig er det mye vann i leggene og lårene - utrolig stygt og lite praktisk. Noen tips? Anonymkode: 0c98b...d72
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Spis potetgull Anonymkode: 7c786...344
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Spis mindre karbohydrater Anonymkode: 6eec1...18c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Kutt karbohydrater så mister du mye vann. Anonymkode: 37ffa...1e0
TinaK 1990 Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Spis potetgull Anonymkode: 7c786...344 Salt mat/snacks er får jeg mye vann i kroppen av! HI, spiser du mye salt mat? Kutt ned på karbohydrater. Prøv å spise salater, grønnsaker og rent kjøtt. Drikke: vann!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 TinaK 1990 skrev (48 minutter siden): Salt mat/snacks er får jeg mye vann i kroppen av! HI, spiser du mye salt mat? Kutt ned på karbohydrater. Prøv å spise salater, grønnsaker og rent kjøtt. Drikke: vann! Jeg spiser allerede lite karbohydrater, og helst de langsomme. Salt mat liker jeg ikke, drikker en del vann, så vet ikke hvor alt vannet kommer fra. Anonymkode: 0c98b...d72
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Spis mindre karbohydrater Anonymkode: 6eec1...18c Spiser allerede lite av det. Anonymkode: 0c98b...d72
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Kutt karbohydrater så mister du mye vann. Anonymkode: 37ffa...1e0 Har ikke så mye å kutte av karbohydrater, da jeg verken liker brød, gjærbakst, sjokolade osv. Anonymkode: 0c98b...d72
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #9 Skrevet 9. august 2022 Jeg har det på samme måte. Nå har jeg minst 4-5 kg overskuddsvæske, trolig 6-7 kg. Og det aller meste legger seg fra midjen og ned. Er slank i utgangspunktet, så blir ikke tatt alvorlig, selv om det også er påvist væske inni muskulaturen som ikke skal være der. Det henger nok sammen med noe som feiler meg, men de finner ikke ut av hva det er, tross konkrete funn. Forferdelig slitsomt, blir så sliten og tung i beina, og i perioder blir jeg mye verre av å være i bevegelse. Har også fulgt et veldig sunt kosthold i årevis, så er ikke der det ligger hos meg heller. Men helt klart, jeg blir verre av karbohydrater, kornprodukter, melk og noen andre ting, så kosthold spiller inn. Anonymkode: 143ee...f02
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. august 2022 #10 Skrevet 9. august 2022 Du bør ta deg en tur til legen for en hjertesjekk om du ikke har gjort det. Kaffe er vanndrivende, men legen vil foreslå medisiner om det er nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #11 Skrevet 9. august 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (3 minutter siden): Du bør ta deg en tur til legen for en hjertesjekk om du ikke har gjort det. Kaffe er vanndrivende, men legen vil foreslå medisiner om det er nødvendig. Enig i dette. Bruk sokker uten strikk, så unngår du de ubehagelige sokkemerkene. Anonymkode: c244d...565
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå