Gå til innhold

Noen som har fått hjelp av Rune Fardal?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Så man må ha en faktasjekker først før du trur på det du leser? Hvem er desse faktasjekkerene da? Spar meg

Anonymkode: f614d...f40

Kanskje du skal prøve å lese det innlegget du siterer før du svarer. Hun gir deg svaret rett i hånda. 

Anonymkode: f3b3e...878

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Å herregud nå må du gi deg! Tror på alt du leser du jo

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Så man må ha en faktasjekker først før du trur på det du leser? Hvem er desse faktasjekkerene da? Spar meg

Bare jeg som syns dette er vittig?

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Bare jeg som syns dette er vittig?

Javell? Så aviser har hele sannheten uannsett hele tiden? Må du virkelig gi deg! Aviser vrenger og vinkler ting etter hvilket synspunkt journalisten mener og ser. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Javell? Så aviser har hele sannheten uannsett hele tiden? Må du virkelig gi deg! Aviser vrenger og vinkler ting etter hvilket synspunkt journalisten mener og ser. 

Men det gjør ikke Fardal? Han er objektiviteten selv som har alle kalde fakta på bordet?

La meg bare påpeke at mannen er DØMT for dokumentfalsk. Innbyr til troverdighet sånt.

Anonymkode: e98f3...d2d

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Og du selv mener først at man ikke skal tro på alt man leser, og deretter at man skal tro på det man leser, men BARE hvis det ikke kommer fra en utgivelse som sjekker kildene eller er styrt av en redaktørplakat? Har du i det hele tatt tenkt over dette…?

Anonymkode: 81f28...983

Annonse

2 hours ago, Anonym bruker said:

Noen som vet hvordan det gikk med HI sitt møte?

Anonymkode: 944ba...98e

Det kan du kanskje finne ut ved å se på fardal sin facebook..  Og dette er problematisk for hi, han forteller hvilket barnevern det gjelder. Så her blir man fort identifisert. Barna likeså 

Anonymkode: fb82c...dba

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det kan du kanskje finne ut ved å se på fardal sin facebook..  Og dette er problematisk for hi, han forteller hvilket barnevern det gjelder. Så her blir man fort identifisert. Barna likeså 

Forferdelig. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Men det gjør ikke Fardal? Han er objektiviteten selv som har alle kalde fakta på bordet?

La meg bare påpeke at mannen er DØMT for dokumentfalsk. Innbyr til troverdighet sånt.

Anonymkode: e98f3...d2d

Dømt ja men ble han frikjent??

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Javell? Hvordan blir man identifisert? Han sier kun vilket bv han har vært i møte med og ikke navn på familie med mindre de hadde godkjent det.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Dømt ja men ble han frikjent??

Men blir jo ikke frikjent når man er dømt?

Her ser man jo virkelig hvilket nivå anti-bv folkene ligger på. Fullstendig ekko. 

Anonymkode: b4312...f17

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Og du selv mener først at man ikke skal tro på alt man leser, og deretter at man skal tro på det man leser, men BARE hvis det ikke kommer fra en utgivelse som sjekker kildene eller er styrt av en redaktørplakat? Har du i det hele tatt tenkt over dette…?

Hva vet du om jeg kjenner han eller ikke? Kanskje det også har noe å si? 
og før du sier noe så nei har ikke hatt han i noe bv saker eller noe der eller hatt bv på meg

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Javell? Hvordan blir man identifisert? Han sier kun vilket bv han har vært i møte med og ikke navn på familie med mindre de hadde godkjent det.

BARNA er ikke samtykkekompetente og skal ikke identifiseres uansett om de voksne sier ja til det! 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

og før du sier noe så nei har ikke hatt han i noe bv saker eller noe der eller hatt bv på meg

Det var ikke det jeg spurte om… 🙄

Og nei, at du tilfeldigvis kjenner en person gjør ikke at den personen avstår fra å lyve i offentligheten. 

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Om du kjenner ham privat skjønner jeg jo hvorfor du argumenterer som du gjør…

Anonymkode: 7e445...11c

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Men blir jo ikke frikjent når man er dømt?

Her ser man jo virkelig hvilket nivå anti-bv folkene ligger på. Fullstendig ekko. 

Anonymkode: b4312...f17

Ja, her var det mørkt… 🙄

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Han gikk ut og sa at saken ble henlagt av bv i Kristiansand. 

Anonymkode: 83446...aa2

Anonym bruker skrev (På 15.8.2022 den 10.13):

God bedring.

• 1 måned senere...
Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 time siden):

Dette er mannen du ville ha med deg… Hvordan gikk det egentlig, tok du han med?

https://www.vg.no/spesial/2022/barnevernmotstanderne/barnevernmotstanderne/

Off, det er så tragisk!

Anonymkode: f3fdf...0fe

Den perfekte mor, påan igjen skrev (2 timer siden):

Dette er mannen du ville ha med deg… Hvordan gikk det egentlig, tok du han med?

https://www.vg.no/spesial/2022/barnevernmotstanderne/barnevernmotstanderne/

Media prøver å henge ut han fordi han kjemper mot etablissemanget. Ikke ta alt du leser i media seriøst.

Anonymkode: 77337...25a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...