Gå til innhold

Noen som har fått hjelp av Rune Fardal?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Han er en anti-barmevernsgærning.

Anonymkode: 9c5f6...7c2

Fullt mulig å være både lege og gærning. Det finnes til og eksempel på lege som er nynazist.

Anonymkode: 77337...25a

Den avgjørelsen ville jeg revurdert, om jeg var deg. Det gir ikke et godt inntrykk hos bv å ha ham med og han kan fort gjøre ting vanskeligere heller enn lettere. 

Ta heller med deg en venn eller et familiemedlem du stoler på. 

Anonymkode: 73418...480

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Fullt mulig å være både lege og gærning. Det finnes til og eksempel på lege som er nynazist.

Han er ikke lege. Så vennligst ikke avspor mer, alle vet at det finnes gærne leger også. 

Anonymkode: b4312...f17

Hjelp? Av han gærningen? Han er jo en som trenger hjelp. Jeg kan ikke se for meg at det å blande ham inn i en konflikt med det offentlige kan bidra til noe annet enn å rote det til og lage større problemer. 

Anonymkode: 246ae...68a

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Han er ikke lege. Så vennligst ikke avspor mer, alle vet at det finnes gærne leger også. 

I så fall er han psykolog eller noe. Uansett tjener han mer enn nok uten å trenge å bedra folk. Jeg tviler ikke på at han gjør det, men han gjør det ikke for pengenes skyld i så fall men fordi han er gal.

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

I så fall er han psykolog eller noe. Uansett tjener han mer enn nok uten å trenge å bedra folk. Jeg tviler ikke på at han gjør det, men han gjør det ikke for pengenes skyld i så fall men fordi han er gal.

Han er IKKE psykolog, nei. Han har derimot påstått det. Svindler og null.

Anonymkode: e5eb4...f0e

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han er ikke psykolog heller. Han har tatt noen eksamener i psykologi. Han er domfelt tre ganger da. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jobber ikke han som lege? Han tjener mer enn godt nok i så fall.

Han er ikke lege. Han er rørlegger som har tatt psykologikurs på nett 

Anonymkode: 35986...a72

Jeg forstår at man kan bli frustrert og desperat i møte med barnevern. Men det gagner ikke saken din å engasjere den mannen. Han vil ødelegge for alt mulig samarbeid.

Dersom du har en sak som skal opp i nemnda kan jeg garantere deg at retten ikke synes noe om Fardals metoder, og at det kun vil slå ut negativt. Det er noe med hvilke vurderingsevner foreldre som bruker han egentlig har.

Engasjer for guds skyld heller en seriøs advokat eller ta med en fornuftig venn på møter om du må ha med noen.

Vær open om det som er vanskelig og hva dere trenger hjelp med, så kommer du lengst. Barnevernet leter etter at dere kan gjøre refleksjoner og har selvinnsikt, ikke perfekte foreldre. 

Anonymkode: 864ff...f9f

Jeg hadde definitivt valgt han! Er det noe han kan så er det lovverket og det har vist gang på gang i de fleste sakene han er med i. Bv liker ikke han nei for han vet hva som er rett og hva som er galt og legger ingenting mellom stolene. 
hvorfor folk her inne kaller han for det ene og det andre må de stå for selv da de nok kun har lest hva aviser osv legger ut om han og sluker historiene. 

Anonymkode: f614d...f40

Folk prøver å svartmale han for å prøve å stoppe med det han gjør og det er rett og slett fordi han rører i det store vepsebolet som har vært mye korrupt i flere 10 år. Så selfølgelig får han mye pepper da. Det samme ser du med tonje, blir hentet av politiet eller besøk av de daglig, men de har ingenting å ta henne på. Hun har tidligere vært i bv selv for bv la falske anklager om at faren brukte henne seksuelt noe som ikke stemte i det hele tatt

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Folk prøver å svartmale han for å prøve å stoppe med det han gjør og det er rett og slett fordi han rører i det store vepsebolet som har vært mye korrupt i flere 10 år. Så selfølgelig får han mye pepper da. Det samme ser du med tonje, blir hentet av politiet eller besøk av de daglig, men de har ingenting å ta henne på. Hun har tidligere vært i bv selv for bv la falske anklager om at faren brukte henne seksuelt noe som ikke stemte i det hele tatt

Jeg har dømt han på bakgrunn av det han selv sier i videoer han legger ut. I hans verden er alle foreldre offer. Han sjekker ikke en gang foreldrene som ber om bistand, bare kjører på og tar det de sier for god fisk.

Kjenner ei jente som ble voldtatt av som egen far. Fardal forsvarte far led nebb og klør. Barnet skulle ikke fjernes. Og far var selvsagt uskyldig. Hun konfronterte han senere med dette, men det var selvsagt hun som løy om faren sin. Han forsvarer foreldre, ikke barn, og det er totalt vak mål

Anonymkode: 88135...20c

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Han skal være med meg på et barnevernsmøte og lurer på om andre har hatt noe med han å gjøre?

Anonymkode: 83e41...25f

En jeg kjenner hadde han med på møter med barnevernet å hun fikk barna tilbake. Men vet ikke om er takket være han.

Anonymkode: 0cabe...76b

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jobber ikke han som lege? Han tjener mer enn godt nok i så fall.

Han har tatt ett enkelt år med noe på universitetet. Mannen er klin sprø 

Anonymkode: 44af2...b19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...