Hengebukksvinet Skrevet 9. august 2022 #26 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg er SÅ lei ham! Ungene er lei ham! "Ja men pappa sier jo aldri noe!". Men altså. Jeg lovte vel i "gode og onde dager"... Alvorlig sykdom har han også. Måtte han bare få slippe å bli ordentlig gammel... (Fy, det var stygt!) Anonymkode: 91cf5...384 Ja det var stygt. Du håper at mannen din skal dø. Det er noe av det drøyeste jeg har lest her inne. Stakkars mann😭
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #27 Skrevet 9. august 2022 «Må bli boende hos en sur dust på grunn av økonomien»… eeeh. Nei. SÅ mye penger finnes det ikke i verden at jeg ville ha bodd hos en surpomp for pengenes skyld! Anonymkode: 302df...d8b
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #28 Skrevet 10. august 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg er SÅ lei ham! Ungene er lei ham! "Ja men pappa sier jo aldri noe!". Men altså. Jeg lovte vel i "gode og onde dager"... Alvorlig sykdom har han også. Måtte han bare få slippe å bli ordentlig gammel... (Fy, det var stygt!) Anonymkode: 91cf5...384 Jeg skjønner hetsen mot enkelt brukere her når jeg leser sånt som dette. Det er så sykt å skrive det du skriver her. Anonymkode: 36310...3d7
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #29 Skrevet 10. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner hetsen mot enkelt brukere her når jeg leser sånt som dette. Det er så sykt å skrive det du skriver her. Anonymkode: 36310...3d7 Jeg skjønner hvor hetsen kommer fra altså. Når du tror det er ok å skrive det der..... Anonymkode: 36310...3d7
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #30 Skrevet 10. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner hetsen mot enkelt brukere her når jeg leser sånt som dette. Det er så sykt å skrive det du skriver her. Anonymkode: 36310...3d7 Plikter hun å like en slem person? Jeg har ønsket livet av mange, jeg. Dø skal de uansett, jeg ønsket bare at det kom tidsnok til at jeg får nyte min verden uten dem. Anonymkode: 302df...d8b
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #31 Skrevet 10. august 2022 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): «Må bli boende hos en sur dust på grunn av økonomien»… eeeh. Nei. SÅ mye penger finnes det ikke i verden at jeg ville ha bodd hos en surpomp for pengenes skyld! Anonymkode: 302df...d8b Nå er økonomi en liten del av det hvis du leser mer.. Anonymkode: 6daf2...b64
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #32 Skrevet 10. august 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg er SÅ lei ham! Ungene er lei ham! "Ja men pappa sier jo aldri noe!". Men altså. Jeg lovte vel i "gode og onde dager"... Alvorlig sykdom har han også. Måtte han bare få slippe å bli ordentlig gammel... (Fy, det var stygt!) Anonymkode: 91cf5...384 Det er ganske trist og grusomt å lese.. Å ønske at barna sin far skal dø før normalt. Jeg var ganske totalt lei min ex selv. Men død ønsket jeg han ikke. Jeg håpet hele tiden han skulle finne ei annen, være utro slik at det var enkelt for meg å gå i fra han. Forklarbart og selvsagt.. Mens når jeg til slutt ikke klarte mer og gikk så var sjokket så stort i hele familien og vennekretsen. Alle samlet seg rundt han og synes det var grusomt av meg å gjøre han så vondt. Men så verdt det for meg. Og ungene. Jeg lever og dør i mitt liv, hvor mye skal jeg ofre av meg og min lykke for en mann som aldri var fornøyd, likte familielivet eller meg? Anonymkode: 4722e...aa3
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #33 Skrevet 10. august 2022 Har en mann som er nokså negativ, jeg ser det positive i alt. Sikkert irriterende det også! Når jeg tenker over det, har vi noen sure kjerringer i familien som er så sure på meg fordi jeg tar alt med ett smil, selvom det er jeg som har mest å klage på. Dårlig økonomi, mange invalidiserende sykdommer og det ene barnet vårt har endel utfordringer. De er sure på meg og sier rett til meg at jeg tror jeg er så perfekt. Det har jeg aldri sagt. Aldri dømt noen. Alltid stilt opp, men min positivitet irriterer vettet av dem. Tilbake til den negative mannen. Han holder jeg å lære opp! Istedenfor å kritisere han for hans væremåte, prøver jeg heller å lære han å tenke positiv. Og det funker! Nå har han begynt å herme etter ting jeg sier. Tar etter meg. Hvis han surmuler pga været da, så sier jeg :"Ja, det er bare 20 grader i dag, men det regner i hvertfall ikke. Det hadde vært kjedelig med regn." Setter i gang tankeprossen ! 😂 Anonymkode: 9e0da...468
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #34 Skrevet 10. august 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Har en mann som er nokså negativ, jeg ser det positive i alt. Sikkert irriterende det også! Når jeg tenker over det, har vi noen sure kjerringer i familien som er så sure på meg fordi jeg tar alt med ett smil, selvom det er jeg som har mest å klage på. Dårlig økonomi, mange invalidiserende sykdommer og det ene barnet vårt har endel utfordringer. De er sure på meg og sier rett til meg at jeg tror jeg er så perfekt. Det har jeg aldri sagt. Aldri dømt noen. Alltid stilt opp, men min positivitet irriterer vettet av dem. Tilbake til den negative mannen. Han holder jeg å lære opp! Istedenfor å kritisere han for hans væremåte, prøver jeg heller å lære han å tenke positiv. Og det funker! Nå har han begynt å herme etter ting jeg sier. Tar etter meg. Hvis han surmuler pga været da, så sier jeg :"Ja, det er bare 20 grader i dag, men det regner i hvertfall ikke. Det hadde vært kjedelig med regn." Setter i gang tankeprossen ! 😂 Anonymkode: 9e0da...468 Det ER irriterende, uansett hvilken vei det går. Å ha en evig kvitrende morgenfugl rundt deg som ALLTID er ekstatisk, er slitsomt. Sure, mutte, alltid misfornøyde mennesker er slitsomme. Veldig fint med en mellomting. Anonymkode: a1cb5...09c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #35 Skrevet 10. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har en mann som er nokså negativ, jeg ser det positive i alt. Sikkert irriterende det også! Når jeg tenker over det, har vi noen sure kjerringer i familien som er så sure på meg fordi jeg tar alt med ett smil, selvom det er jeg som har mest å klage på. Dårlig økonomi, mange invalidiserende sykdommer og det ene barnet vårt har endel utfordringer. De er sure på meg og sier rett til meg at jeg tror jeg er så perfekt. Det har jeg aldri sagt. Aldri dømt noen. Alltid stilt opp, men min positivitet irriterer vettet av dem. Tilbake til den negative mannen. Han holder jeg å lære opp! Istedenfor å kritisere han for hans væremåte, prøver jeg heller å lære han å tenke positiv. Og det funker! Nå har han begynt å herme etter ting jeg sier. Tar etter meg. Hvis han surmuler pga været da, så sier jeg :"Ja, det er bare 20 grader i dag, men det regner i hvertfall ikke. Det hadde vært kjedelig med regn." Setter i gang tankeprossen ! 😂 Anonymkode: 9e0da...468 Nytter ikke med min. Tror ikke han har noen tankeprosess. Han sier drt selv at han ikke tenker på noe om han ikke faktisk anstrenger seg for å tenke på noe. Mens i hodet mitt er det highway av alle mulige tanker hele tiden. Anonymkode: ba386...740
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #36 Skrevet 10. august 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Har en mann som er nokså negativ, jeg ser det positive i alt. Sikkert irriterende det også! Når jeg tenker over det, har vi noen sure kjerringer i familien som er så sure på meg fordi jeg tar alt med ett smil, selvom det er jeg som har mest å klage på. Dårlig økonomi, mange invalidiserende sykdommer og det ene barnet vårt har endel utfordringer. De er sure på meg og sier rett til meg at jeg tror jeg er så perfekt. Det har jeg aldri sagt. Aldri dømt noen. Alltid stilt opp, men min positivitet irriterer vettet av dem. Tilbake til den negative mannen. Han holder jeg å lære opp! Istedenfor å kritisere han for hans væremåte, prøver jeg heller å lære han å tenke positiv. Og det funker! Nå har han begynt å herme etter ting jeg sier. Tar etter meg. Hvis han surmuler pga været da, så sier jeg :"Ja, det er bare 20 grader i dag, men det regner i hvertfall ikke. Det hadde vært kjedelig med regn." Setter i gang tankeprossen ! 😂 Anonymkode: 9e0da...468 Det har jeg prøvdt så mange ganger, men så sier han hvordan kan jeg se ting positivt når det ikke er det. Jeg har drevet med skikkelig selvrensing og meditasjon og endre min egen tankegang de siste 2 årene hvertfall, og det å slutte å tenke på ting når jeg legger meg som skulle ha vært gjort, eller hvorfor sa jeg det, bla bla.. nå gleder jeg meg til å legge meg for jeg går inn på youtube og finner energi balanserende musikk, og prating som gjør at kroppen min er så avslappet og sovner fort og bedre enn før. Mens han driver med sitt eget tanke kjør og katastrofe tanker. Prøvdt å si det til han men ingen nytte. Eneste jeg får høre er at jeg har forandret meg så mye, er ikke lik som jeg var. Nei det har mye med forskjellen på hvordan jeg så livet før kontra idag. Idag takker jeg for dagen og for det jeg klarte å gjøre den dagen og setter så pris på hvis jeg klarer å gjør mer enn det jeg ellers klarer. Er kronisk syk og da ser man livet på en annen måte. Som jeg sier til han, har du en dårlig dag eller noe så kan du bare gå ut eller gjøre noe. Det kan ikke jeg pga sykdommen og da må jeg endre tankesettet mitt. Var veldig mørkt for meg lenge en periode før dette med depresjon og angst over tapt liv Anonymkode: 6daf2...b64
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #37 Skrevet 10. august 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Det har jeg prøvdt så mange ganger, men så sier han hvordan kan jeg se ting positivt når det ikke er det. Jeg har drevet med skikkelig selvrensing og meditasjon og endre min egen tankegang de siste 2 årene hvertfall, og det å slutte å tenke på ting når jeg legger meg som skulle ha vært gjort, eller hvorfor sa jeg det, bla bla.. nå gleder jeg meg til å legge meg for jeg går inn på youtube og finner energi balanserende musikk, og prating som gjør at kroppen min er så avslappet og sovner fort og bedre enn før. Mens han driver med sitt eget tanke kjør og katastrofe tanker. Prøvdt å si det til han men ingen nytte. Eneste jeg får høre er at jeg har forandret meg så mye, er ikke lik som jeg var. Nei det har mye med forskjellen på hvordan jeg så livet før kontra idag. Idag takker jeg for dagen og for det jeg klarte å gjøre den dagen og setter så pris på hvis jeg klarer å gjør mer enn det jeg ellers klarer. Er kronisk syk og da ser man livet på en annen måte. Som jeg sier til han, har du en dårlig dag eller noe så kan du bare gå ut eller gjøre noe. Det kan ikke jeg pga sykdommen og da må jeg endre tankesettet mitt. Var veldig mørkt for meg lenge en periode før dette med depresjon og angst over tapt liv Anonymkode: 6daf2...b64 Fortjener han egentlig deg…? Anonymkode: 02e9e...44f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #38 Skrevet 10. august 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Det har jeg prøvdt så mange ganger, men så sier han hvordan kan jeg se ting positivt når det ikke er det. Jeg har drevet med skikkelig selvrensing og meditasjon og endre min egen tankegang de siste 2 årene hvertfall, og det å slutte å tenke på ting når jeg legger meg som skulle ha vært gjort, eller hvorfor sa jeg det, bla bla.. nå gleder jeg meg til å legge meg for jeg går inn på youtube og finner energi balanserende musikk, og prating som gjør at kroppen min er så avslappet og sovner fort og bedre enn før. Mens han driver med sitt eget tanke kjør og katastrofe tanker. Prøvdt å si det til han men ingen nytte. Eneste jeg får høre er at jeg har forandret meg så mye, er ikke lik som jeg var. Nei det har mye med forskjellen på hvordan jeg så livet før kontra idag. Idag takker jeg for dagen og for det jeg klarte å gjøre den dagen og setter så pris på hvis jeg klarer å gjør mer enn det jeg ellers klarer. Er kronisk syk og da ser man livet på en annen måte. Som jeg sier til han, har du en dårlig dag eller noe så kan du bare gå ut eller gjøre noe. Det kan ikke jeg pga sykdommen og da må jeg endre tankesettet mitt. Var veldig mørkt for meg lenge en periode før dette med depresjon og angst over tapt liv Anonymkode: 6daf2...b64 Fortjener han egentlig deg…? Anonymkode: 02e9e...44f
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #39 Skrevet 11. august 2022 Jeg skjønner virkelig ikke at dere holder ut å være sammen med sånne menn!!! Økonomien ordner seg!! Eller MÅ dere bo i en stor enebolig? Er det verdt å ofre sin egen lykke for det? Anonymkode: 706fe...81e
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #40 Skrevet 11. august 2022 Anonym bruker skrev (På 9.8.2022 den 18.39): Han er så negativ hele tiden, klager på det meste og er rett og slett født som en negativ person! jeg er raka motsatt og kjenner jeg blir kvelt til tider av å ha det slikt. Hadde jeg kunnet gå fra han eller få litt pusterom så hadde jeg gjort det. Men pga økonomi samt helse så har jeg ikke mulighet til det nå. Og nei det er ingen som jeg kan bo hos eller som kan hjelpe meg. jeg har så lyst å smikke han over ansiktet noen ganger for han setter igang noe fælt inni meg når han er slikt. Anonymkode: 6daf2...b64 Får han nokk sex? Bj? Anonymkode: 118af...bae
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #41 Skrevet 11. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Får han nokk sex? Bj? Anonymkode: 118af...bae Hva har det med oppførselen hans å gjør om han for nok sex? Trur du noen har lyst til det når det han oppføre seg slikt? Lite tilltrekkende Anonymkode: 6daf2...b64
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #42 Skrevet 11. august 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg skjønner virkelig ikke at dere holder ut å være sammen med sånne menn!!! Økonomien ordner seg!! Eller MÅ dere bo i en stor enebolig? Er det verdt å ofre sin egen lykke for det? Anonymkode: 706fe...81e Nå er det ikke kun økonomi som spiller rolle i dette da desverre Anonymkode: 6daf2...b64
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #43 Skrevet 11. august 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Nå er det ikke kun økonomi som spiller rolle i dette da desverre Anonymkode: 6daf2...b64 Hva mer, da? Anonymkode: 302df...d8b
Anonym bruker Skrevet 11. august 2022 #44 Skrevet 11. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva mer, da? Anonymkode: 302df...d8b Helsa som er veldig vesentlig for å kunne klare seg selv alene. Det høres heilt surealistisk for friske mennersker å tenke på dette men desverre så er vi flere som har det slikt pga lite hjelp Anonymkode: 6daf2...b64
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #45 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Hva har det med oppførselen hans å gjør om han for nok sex? Trur du noen har lyst til det når det han oppføre seg slikt? Lite tilltrekkende Anonymkode: 6daf2...b64 Det har alt og si faktisk!! Anonymkode: 118af...bae
Ekspatt Skrevet 12. august 2022 #46 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Helsa som er veldig vesentlig for å kunne klare seg selv alene. Det høres heilt surealistisk for friske mennersker å tenke på dette men desverre så er vi flere som har det slikt pga lite hjelp Anonymkode: 6daf2...b64 Så da ofrer du helsa og intellektet til ungene i stedet. Du skriver jo selv at barna tar etter ham, og at du forteller ham at han må klare å være et godt forbilde for dem, men at enten ikke evner å ta til deg det du sier, eller så blåser han i det. Alt har en pris.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #47 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Helsa som er veldig vesentlig for å kunne klare seg selv alene. Det høres heilt surealistisk for friske mennersker å tenke på dette men desverre så er vi flere som har det slikt pga lite hjelp Anonymkode: 6daf2...b64 Det er mange som er syke og som likevel går ut av et forhold som er så dysfunksjonelt som det du beskriver. Så her går det på din vilje. Ikke bare blir du garantert langt sykere av å være i et slikt forhold. Barna dine blir også skadet og kan bli syke av det. Fordi du ikke tar ansvar for at forholdet er så dårlig som det er og går. Anonymkode: fc69f...74c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #48 Skrevet 12. august 2022 da må dere sette dere ned og snakke, kanskje han ikke har det bra Anonymkode: 2593b...4e0
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #49 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (På 11.8.2022 den 15.54): Helsa som er veldig vesentlig for å kunne klare seg selv alene. Det høres heilt surealistisk for friske mennersker å tenke på dette men desverre så er vi flere som har det slikt pga lite hjelp Anonymkode: 6daf2...b64 Man blir sykere av å leve i et destruktivt forhold. Anonymkode: 02e9e...44f
Anonym bruker Skrevet 12. august 2022 #50 Skrevet 12. august 2022 Anonym bruker skrev (På 10.8.2022 den 8.48): Det ER irriterende, uansett hvilken vei det går. Å ha en evig kvitrende morgenfugl rundt deg som ALLTID er ekstatisk, er slitsomt. Sure, mutte, alltid misfornøyde mennesker er slitsomme. Veldig fint med en mellomting. Anonymkode: a1cb5...09c Nei, å ha glade mennesker rundt seg er en ressurs! Hvis man ikke er en sur misunnelig bitch selv, da. Anonymkode: 02e9e...44f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå