Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Han er så negativ hele tiden, klager på det meste og er rett og slett født som en negativ person! jeg er raka motsatt og kjenner jeg blir kvelt til tider av å ha det slikt. Hadde jeg kunnet gå fra han eller få litt pusterom så hadde jeg gjort det. Men pga økonomi samt helse så har jeg ikke mulighet til det nå. Og nei det er ingen som jeg kan bo hos eller som kan hjelpe meg. jeg har så lyst å smikke han over ansiktet noen ganger for han setter igang noe fælt inni meg når han er slikt. Anonymkode: 6daf2...b64
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Han er så negativ hele tiden, klager på det meste og er rett og slett født som en negativ person! jeg er raka motsatt og kjenner jeg blir kvelt til tider av å ha det slikt. Hadde jeg kunnet gå fra han eller få litt pusterom så hadde jeg gjort det. Men pga økonomi samt helse så har jeg ikke mulighet til det nå. Og nei det er ingen som jeg kan bo hos eller som kan hjelpe meg. jeg har så lyst å smikke han over ansiktet noen ganger for han setter igang noe fælt inni meg når han er slikt. Anonymkode: 6daf2...b64 Har det som deg. Min mann er også negativ og surmuler hele tiden. Føler meg kvalt, men for samme grunner som deg er det ikke lett å gå. Drt verste er jo at han mener det er jeg som er den negative fordi jeg klager litt på hvordan han er. Og det påvirker jo humøret og livsgnisten min. Anonymkode: ba386...740
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Har det som deg. Min mann er også negativ og surmuler hele tiden. Føler meg kvalt, men for samme grunner som deg er det ikke lett å gå. Drt verste er jo at han mener det er jeg som er den negative fordi jeg klager litt på hvordan han er. Og det påvirker jo humøret og livsgnisten min. Anonymkode: ba386...740 Omg vi har samme mann 😂 Går ikke ann å si noe uten at det er jeg som er sur eller negativ.. han ser ikke seg selv. Har vært på grensa til å kjøpe skjult kamera for å filme og vise det til han. Anonymkode: 6daf2...b64
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Ja, bu-hu. Sutrekjerringer. Anonymkode: 67d50...2b3
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Ja, bu-hu. Sutrekjerringer. Anonymkode: 67d50...2b3 Buhu gå en annen plass å troll Anonymkode: 6daf2...b64
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 Min mann mener at jeg er sur og negativ og det er jeg med god grunn. Vi sliter økonomisk men han bruker tusenvis av kr på snus hver måned. Nevner jeg det så hakker han hodet av meg Anonymkode: 3e424...fe2
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Omg vi har samme mann 😂 Går ikke ann å si noe uten at det er jeg som er sur eller negativ.. han ser ikke seg selv. Har vært på grensa til å kjøpe skjult kamera for å filme og vise det til han. Anonymkode: 6daf2...b64 Jaja, samme har jeg tenkt🤣 Har faktisk bedt ham gå å se seg selv i speilet av og til for å se om han ser trivelig ut å være sammen med. Men vet jo at ikke sånt hjelper. Men det sure trynet kan gjøre meg gal. Han har jo ingen ansiktsmimikk heller, umulig å se om han egentlig ikke er så sur akkurat da for han har så litt sånn "resting bitch face" Anonymkode: ba386...740
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Ja, bu-hu. Sutrekjerringer. Anonymkode: 67d50...2b3 Er detdenne uka det er permisjon på kokkoheimen? Anonymkode: ba386...740
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #9 Skrevet 9. august 2022 Det er nok min ex du/dere er med. Slit han med helsen og lykke til!! Setter pris på at du/dere holder ut med han lengst mulig slik at barna våre har det fint og stabilt når de er hos han. Takk for alt dere holder ut! Med min nye mann i livet er alt så enormt mye lettere! Jeg har nå en positiv, god og hjelpsom mann. Som smiler til øynene, og er livsglad. Men ikke hør på meg, bare hold ut med min ex 😅 I ca 10 år til slik at minste er blitt myndig😁 Anonymkode: 4722e...aa3
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #10 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Min mann mener at jeg er sur og negativ og det er jeg med god grunn. Vi sliter økonomisk men han bruker tusenvis av kr på snus hver måned. Nevner jeg det så hakker han hodet av meg Anonymkode: 3e424...fe2 Oi ja det skjønner jeg virkelig godt at du er! Da ser han virkelig ikke konsekvensene om det han gjør Anonymkode: 6daf2...b64
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #11 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Det er nok min ex du/dere er med. Slit han med helsen og lykke til!! Setter pris på at du/dere holder ut med han lengst mulig slik at barna våre har det fint og stabilt når de er hos han. Takk for alt dere holder ut! Med min nye mann i livet er alt så enormt mye lettere! Jeg har nå en positiv, god og hjelpsom mann. Som smiler til øynene, og er livsglad. Men ikke hør på meg, bare hold ut med min ex 😅 I ca 10 år til slik at minste er blitt myndig😁 Anonymkode: 4722e...aa3 😂😂😂😂 Anonymkode: 6daf2...b64
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #12 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Jaja, samme har jeg tenkt🤣 Har faktisk bedt ham gå å se seg selv i speilet av og til for å se om han ser trivelig ut å være sammen med. Men vet jo at ikke sånt hjelper. Men det sure trynet kan gjøre meg gal. Han har jo ingen ansiktsmimikk heller, umulig å se om han egentlig ikke er så sur akkurat da for han har så litt sånn "resting bitch face" Anonymkode: ba386...740 Ja samme har jeg og sakt 😂😂😂 ikke han her heller.. ser drit sur ut hele tiden, når han er ute å går, spiser osv. han har fått bemerkning på det av andre men tar ikke hintet.. Anonymkode: 6daf2...b64
Ekspatt Skrevet 9. august 2022 #13 Skrevet 9. august 2022 Høres virkelig ut som om dette er helsefremmende forhold det er verdt å bli i, ja.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #14 Skrevet 9. august 2022 Det finnes dessverre flere sånne sure, gretne gubber. Min har blitt ordentlig Gubbe, med stor G. Sur, mutt, sier ingenting uten å bli spurt eller snakket til, kan ikke føre en alminnelig samtale om relevante temaer. Egentlig tror jeg han har en eller annen diagnose innen autismespekteret. Blitt mer og mer tydelig med årene. Det samme gjelder grådigheten hans. Det blir verre og verre. Han tar ansvar for typiske "ute-oppgaver", og noen "inne-oppgaver", men som regel når det egentlig passer dårlig. Oppvask og klesvask kan han ikke ha ansvar for, bla. skyller han en tallerken og sier han har vasket den og at den er ren nok... Ren nok! Enten er en tallerken brukt og skitten og trenger vask, eller så er den ren. Ingenting som heter "rent nok". Det meste han har "vasket" passer jeg på å sette i oppvaskmaskinen. Skulle egentlig gjerne skilt meg fra ham, men han har ingen familie og kun et par venner. Han kom til å gå dukken som alene. Anonymkode: 91cf5...384
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #15 Skrevet 9. august 2022 Har dere forsøkt parterapi, HI? Anonymkode: fc69f...74c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #16 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det finnes dessverre flere sånne sure, gretne gubber. Min har blitt ordentlig Gubbe, med stor G. Sur, mutt, sier ingenting uten å bli spurt eller snakket til, kan ikke føre en alminnelig samtale om relevante temaer. Egentlig tror jeg han har en eller annen diagnose innen autismespekteret. Blitt mer og mer tydelig med årene. Det samme gjelder grådigheten hans. Det blir verre og verre. Han tar ansvar for typiske "ute-oppgaver", og noen "inne-oppgaver", men som regel når det egentlig passer dårlig. Oppvask og klesvask kan han ikke ha ansvar for, bla. skyller han en tallerken og sier han har vasket den og at den er ren nok... Ren nok! Enten er en tallerken brukt og skitten og trenger vask, eller så er den ren. Ingenting som heter "rent nok". Det meste han har "vasket" passer jeg på å sette i oppvaskmaskinen. Skulle egentlig gjerne skilt meg fra ham, men han har ingen familie og kun et par venner. Han kom til å gå dukken som alene. Anonymkode: 91cf5...384 Oi, det med oppvasken var litt nasty. Min er også veldig flink til å gjøre ting når det passer dårlig. Feks 2 timer til familiebursdag eller ferie. Da må bil vaskes og plen klippes. Ikke dagen før eller no, nei rett før da "alt" skal gjøres. Så da faller alt på meg. Samtaler ja, vi spiste ute en dag i sommer, eneste han sa til meg hele måltidet var eeeeeeh, pasta? Jeg aner ikke om ham virkelig trengte bekreftelse på at jeg hadde kjøpt det eller om det er hans måte å spørre om hvordan maten smaker eller no. Forstår meg ikke på sånn huleboer kommunikasjon jeg. Min har også blitt gubbe. Sur, med fæl ny latter (kun skadefryd som fenger), sånn baki halsen akkurat som han ikke orker le skikkelig, han lukter gubbe, steller seg mindre, stor mage og uffer og akker seg fordi han er stiv og støl. Han er bare såvidt 40 da. Greit høreom andre som har det litt likt,men det får meg jo til å frykte at det er mest sånne menn rundt omkring. Anonymkode: ba386...740
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #17 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Oi, det med oppvasken var litt nasty. Min er også veldig flink til å gjøre ting når det passer dårlig. Feks 2 timer til familiebursdag eller ferie. Da må bil vaskes og plen klippes. Ikke dagen før eller no, nei rett før da "alt" skal gjøres. Så da faller alt på meg. Samtaler ja, vi spiste ute en dag i sommer, eneste han sa til meg hele måltidet var eeeeeeh, pasta? Jeg aner ikke om ham virkelig trengte bekreftelse på at jeg hadde kjøpt det eller om det er hans måte å spørre om hvordan maten smaker eller no. Forstår meg ikke på sånn huleboer kommunikasjon jeg. Min har også blitt gubbe. Sur, med fæl ny latter (kun skadefryd som fenger), sånn baki halsen akkurat som han ikke orker le skikkelig, han lukter gubbe, steller seg mindre, stor mage og uffer og akker seg fordi han er stiv og støl. Han er bare såvidt 40 da. Greit høreom andre som har det litt likt,men det får meg jo til å frykte at det er mest sånne menn rundt omkring. Anonymkode: ba386...740 Jeg er SÅ lei ham! Ungene er lei ham! "Ja men pappa sier jo aldri noe!". Men altså. Jeg lovte vel i "gode og onde dager"... Alvorlig sykdom har han også. Måtte han bare få slippe å bli ordentlig gammel... (Fy, det var stygt!) Anonymkode: 91cf5...384
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #18 Skrevet 9. august 2022 Var de blidfiser da dere møtte disse neandertalerne, eller ble de sure med alderen? Anonymkode: ddfed...6dd
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #19 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Var de blidfiser da dere møtte disse neandertalerne, eller ble de sure med alderen? Anonymkode: ddfed...6dd Han har blitt langt surere med alderen, ja. Anonymkode: 91cf5...384
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #20 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Var de blidfiser da dere møtte disse neandertalerne, eller ble de sure med alderen? Anonymkode: ddfed...6dd Han var helt normal og morsom da vi ble sammen. Men er 20 år siden det da. Anonymkode: ba386...740
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #21 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Har dere forsøkt parterapi, HI? Anonymkode: fc69f...74c Ja parterapi er prøvdt opp til flere ganger men han klare å vrenge det over på meg på en merkelig måte, at det er jeg som er sær osv. hadde barna bare gjort det de skulle gjør, hadde det vært ryddigere etter oss så hadde han ikke vært så sur. Så ja virke kanskje en mnd men så er det på an igjen. Som han sa til meg idag at jeg måtte gjør noe med munnen til hun eldste idag for hun var så spydige mot han. Så sa jeg ja du høster det du sår, hun lære jo av deg. Men da sa han, ja der ser du.. du vrenger det alltid over på meg. Han var jo voksen og kunne si det han ville… eeh nei du kan faktiskt ikke det! Barn lærer av oss voksne og vi er forbilder.. men da går han bare for da ble han sur for at jeg vrengte det over til han. Anonymkode: 6daf2...b64
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #22 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Var de blidfiser da dere møtte disse neandertalerne, eller ble de sure med alderen? Anonymkode: ddfed...6dd Mnja både og.. merket at han vle fort sur da også men ikke slikt som nå Anonymkode: 6daf2...b64
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #23 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Ja, bu-hu. Sutrekjerringer. Anonymkode: 67d50...2b3 Snakker du sånn til folk ansikt til ansikt også? Anonymkode: 5d0be...5fc
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #24 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Ja parterapi er prøvdt opp til flere ganger men han klare å vrenge det over på meg på en merkelig måte, at det er jeg som er sær osv. hadde barna bare gjort det de skulle gjør, hadde det vært ryddigere etter oss så hadde han ikke vært så sur. Så ja virke kanskje en mnd men så er det på an igjen. Som han sa til meg idag at jeg måtte gjør noe med munnen til hun eldste idag for hun var så spydige mot han. Så sa jeg ja du høster det du sår, hun lære jo av deg. Men da sa han, ja der ser du.. du vrenger det alltid over på meg. Han var jo voksen og kunne si det han ville… eeh nei du kan faktiskt ikke det! Barn lærer av oss voksne og vi er forbilder.. men da går han bare for da ble han sur for at jeg vrengte det over til han. Anonymkode: 6daf2...b64 Det du beskriver her er jo et veldig usunt hjem for ungene å vokse opp i. Og din helse - det er veldig sannsynlig at din helse vil bli bedre om du ikke lenger bor med ham. Man blir syk av å leve i et så dårlig forhold! Jeg ville snudd alle stener for å kommet meg ut av et slikt forhold - før det ødelegger mer for barna. Anonymkode: fc69f...74c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #25 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det du beskriver her er jo et veldig usunt hjem for ungene å vokse opp i. Og din helse - det er veldig sannsynlig at din helse vil bli bedre om du ikke lenger bor med ham. Man blir syk av å leve i et så dårlig forhold! Jeg ville snudd alle stener for å kommet meg ut av et slikt forhold - før det ødelegger mer for barna. Anonymkode: fc69f...74c Tro meg jeg har snudd det jeg kan. Helsen min var ødelagt før han kom inn i bildet desverre, men det stemmer i det du sier, det blir iallefall ikke bedre. men når man er uføre og dårlig helse, så er det ikke bare å ta med ungene å flytte desverre.. hadde jeg vært frisk så ja men når jeg har dårlige perioder så er jeg sengeliggende. Og det er det iallefall ikke bra for barna at ingen voksne er til stede når jeg er slikt. Anonymkode: 6daf2...b64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå