Gå til innhold

Inspirert av klesvask …truser

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Nå forstår jeg at enkelte mennesker lukter skikkelig... stramt. 

Anonymkode: 93f27...4ae

Nå begir du deg ut på et område du ikke kjenner til. 

Anonymkode: 0c75a...c5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Forstår ikke at det er mulig… ingen vask med klut heller da? Hvorfor bytter du ikke daglig?

Anonymkode: 3e337...f32

Fordi at det ikke er nødvendig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Ok. Hvis det ikke kommer noe ut er man jo tørr da.

Anonymkode: 76dfb...0b5

Tror du bør slå opp i ei anatomibok. 

Anonymkode: 696ae...1aa

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ikke nødvendig med klutvask hver dag når man tisser, bæsjer, svetter og har utflod? Æsj.

Anonymkode: 93f27...4ae

Skrevet

Skifter minst en gang om dagen, ofte to. Og alltid etter dusj. 

Anonymkode: d2f8b...1e8

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

På hvilken måte er det ikke nødvendig å vaske seg/ skifte truse daglig?

Gjest NotNaomi
Skrevet

Bruker ikke truse hjemme, dusjer heller ikke hver dag. Jeg lukter aldri svette, håret blir ikke fett, og huden min er faktisk veldig myk og fin. Bruker ikke samme truse to dager på rad når jeg bruker det nei. Vet ikke om det er nødvendig å skifte hver dag, men gjør det automatisk uansett.

Skrevet

Bytter når jeg dusjer. 

Anonymkode: 9bae5...e70

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ok. Hvis det ikke kommer noe ut er man jo tørr da.

Man kan fint bli våt når man er seksuelt opphisset selv om det ikke renner utflod og slim ut av dåsa hele dagen.

Anonymkode: edca1...d1a

Skrevet

Det skjer rett dom det er.på 

Anonymkode: b2e7d...c9e

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Man kan fint bli våt når man er seksuelt opphisset selv om det ikke renner utflod og slim ut av dåsa hele dagen.

Anonymkode: edca1...d1a

Men utflod er jo vanlig, og helt nødvendig. Et sted blir det av, og det er jo i trusa. Ved eggløsning kommer det jo endel slim, det er jo også vanlig, hvertfall for de som blir lett gravide. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Nei. Det blir det bare sopp av. Må ikke du skifte truse mer enn en gang i forbindelse med eggløsning og mens? Kommer det aldri noe ut? Tørt som en ørken?

Jeg er ikke i nærheten av tørr når jeg har sex, men har da aldri hatt noe problem med å gå med kjole uten truse under 

Anonymkode: 6e69b...be7

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Jeg er ikke i nærheten av tørr når jeg har sex, men har da aldri hatt noe problem med å gå med kjole uten truse under 

Koselig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Men utflod er jo vanlig, og helt nødvendig. Et sted blir det av, og det er jo i trusa. Ved eggløsning kommer det jo endel slim, det er jo også vanlig, hvertfall for de som blir lett gravide. 

Du greier ikke slippe tak i at det er akkurat slik din kropp fungerer som er fasiten? Hvor mange andre i tråden her skriver at de skifter truse to eller flere ganger om dagen? Kanskje det er deg det er noe rart med? For øvrig - tre graviditeter, satt på første forsøk alle tre, helt uten at det rant "en del slim".  

Anonymkode: 696ae...1aa

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Nei. Det blir det bare sopp av. Må ikke du skifte truse mer enn en gang i forbindelse med eggløsning og mens? Kommer det aldri noe ut? Tørt som en ørken?

Det er liksom det truseinnlegget skal avhjelpe, da…

Anonymkode: aba0d...2c0

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Ikke fornærmet, mer overasket over at noen er knusktørre. Men er vel en grunn til at glidemiddel er en stor industri, har jo aldri skjønt hva folk skal med det.

Du, det er ikke utfloden som lubrikerer under samleiet, altså. Da hadde selv du fått rimelig vondt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Nei, er trusa av tas ny på. Skifter hver morgen og hver kveld pluss ved behov. 

Gubben er ekkel og bytter kun truse etter at han dusjer. Ingen vits med rene klær om ikke han er ren mener han. Omvendt tenker nesten jeg. Byttes trusa blir man da kvitt litt dritt.

Hvor ofte dusjer gubben da? Jeg skifter også bare truse når jeg har vasket meg, men jeg vasker meg morgen og kveld da. Hvordan fungerer det å ha sex med gubben hvis du synes han er ekkel? 

Anonymkode: f2a99...a65

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Du, det er ikke utfloden som lubrikerer under samleiet, altså. Da hadde selv du fått rimelig vondt.

Selvfølgelig er det det, men det dannes vesentlig mer enn det pleier under samleie/ seksuell opphisselse for at det skal fungere som glidemiddel 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig er det det, men det dannes vesentlig mer enn det pleier under samleie/ seksuell opphisselse for at det skal fungere som glidemiddel 

Kan ikke dere ta denne utflod diskusjonen et annet sted.........

Anonymkode: 486ba...6cd

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Nei, utflod er noe annet. Den består av bl a mye hvite blodlegemer, mye melkesyrebakterier og de avstøtte cellene fra slimhinnene (på samme måte som huden vår flasser av og gamle celler avstøtes, skjer det samme på kroppens slimhinneområder.) Man lubrikeres ikke av dette, altså. Det dannes kontinuerlig, på linje med det som på utsiden av kroppen heter flass og svette.

Utfloden har også i seg væske og celler som kommer fra lenger opp i systemet, livmorhalsen og livmoren. Det er ikke noe som nydannes under samleiet. Det «glidemiddelet» kroppen skaper, dannes i selve skjeden. 

Skrevet
On 8/9/2022 at 6:22 PM, Anonym bruker said:

Noen som bruker trusene mer enn en dag?

bruker det 2-3 dager, er ikke visst i og skifte hver dag

Anonymkode: 1c53d...8b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...