Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #1 Skrevet 9. august 2022 Noen som bruker trusene mer enn en dag? Anonymkode: 3e337...f32
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Nops, i mitt hode er det ekkelt. Anonymkode: 68d0f...c8a
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Nei, er trusa av tas ny på. Skifter hver morgen og hver kveld pluss ved behov. Gubben er ekkel og bytter kun truse etter at han dusjer. Ingen vits med rene klær om ikke han er ren mener han. Omvendt tenker nesten jeg. Byttes trusa blir man da kvitt litt dritt. Anonymkode: 76dfb...0b5
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 Nei. Eller, på "syden"-turer tar jeg på ny truse etter at jeg dusjer om ettermiddagen etter bading osv. og den beholder jeg til etter frokost dagen etter da jeg bytter til badetøy. Eller er det alltid dusjing når jeg står opp og ren truse på da. Anonymkode: 45fd1...d2d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Nei, er trusa av tas ny på. Skifter hver morgen og hver kveld pluss ved behov. Gubben er ekkel og bytter kun truse etter at han dusjer. Ingen vits med rene klær om ikke han er ren mener han. Omvendt tenker nesten jeg. Byttes trusa blir man da kvitt litt dritt. Anonymkode: 76dfb...0b5 Om du trenger å skifte truse to eller flere ganger om dagen, er det ikke bedre å bruke truseinnlegg? Anonymkode: 696ae...1aa
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 Tar ren truse hver morgen. Om natta sover jeg uten en tråd. Anonymkode: 696ae...1aa
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Om du trenger å skifte truse to eller flere ganger om dagen, er det ikke bedre å bruke truseinnlegg? Anonymkode: 696ae...1aa Nei. Det blir det bare sopp av. Må ikke du skifte truse mer enn en gang i forbindelse med eggløsning og mens? Kommer det aldri noe ut? Tørt som en ørken? Anonymkode: 76dfb...0b5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. august 2022 #9 Skrevet 9. august 2022 Skifter hver dag og alltid etter trening så blir ofte 2 hver dag.
Gladjente00 Skrevet 9. august 2022 #10 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei. Det blir det bare sopp av. Må ikke du skifte truse mer enn en gang i forbindelse med eggløsning og mens? Kommer det aldri noe ut? Tørt som en ørken? Anonymkode: 76dfb...0b5 Trur ikke hun mente det på den måten da.. vi er alle forskjellige og har ulike flow der nede. Noen må bytte med enn andre.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #11 Skrevet 9. august 2022 Bruker samme trusa to - tre dager. Er ikke noe i veien med det. Anonymkode: 0c75a...c5c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #12 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Nei. Det blir det bare sopp av. Må ikke du skifte truse mer enn en gang i forbindelse med eggløsning og mens? Kommer det aldri noe ut? Tørt som en ørken? Anonymkode: 76dfb...0b5 Jeg for min del sover uten truse, så jeg trenger ikke bytte om kvelden slik du skriver at du gjør. Om du er plaget av sopp burde kanskje du også vurdere dette, det kan hjelpe 😊 Anonymkode: 45fd1...d2d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #13 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Om du trenger å skifte truse to eller flere ganger om dagen, er det ikke bedre å bruke truseinnlegg? Anonymkode: 696ae...1aa Det vel heller noe i veien med underlivet tenker jeg. Anonymkode: 0c75a...c5c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #14 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Bruker samme trusa to - tre dager. Er ikke noe i veien med det. Anonymkode: 0c75a...c5c Virkelig ? Tar du på samme truse etter dusj også? Anonymkode: 3e337...f32
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #15 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Nei. Det blir det bare sopp av. Må ikke du skifte truse mer enn en gang i forbindelse med eggløsning og mens? Kommer det aldri noe ut? Tørt som en ørken? Anonymkode: 76dfb...0b5 Skifter aldri truse noen ekstra ganger ved eggløsning og mens. Ved eggløsning tar jeg på et truser med frotté i kilen om det trengs og når jeg har mensen bruker jeg menskopp og tar for sikkerhets skyld på et truseinnlegg på dag 2 og 3. Ørkenspørsmålet hopper jeg over, for jeg tviler på om det egentlig var et spørsmål. Det var absolutt ikke meningen å fornærme deg, men jeg skjønner jo at jeg har gjort det. Anonymkode: 696ae...1aa
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #16 Skrevet 9. august 2022 Tar alltid på ny truse når jeg står opp, og alltid etter dusj, dusjer 3 ganger i uka ca. Anonymkode: 38058...7b9
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #17 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Jeg for min del sover uten truse, så jeg trenger ikke bytte om kvelden slik du skriver at du gjør. Om du er plaget av sopp burde kanskje du også vurdere dette, det kan hjelpe 😊 Anonymkode: 45fd1...d2d Kan ikke det lenger. Minst en av ungene havner i senga hver natt. Og har en tenåring og som ikke liker å se mor naken mer. Anonymkode: 76dfb...0b5
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #18 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Det vel heller noe i veien med underlivet tenker jeg. Anonymkode: 0c75a...c5c Nei, ikke noe feil her. Ingen lukt eller kløe. Men jeg har jo mens en gang i mnd da, over en uke varer det. Og etter jeg fikk barn småspotter jeg helt til eggløsning. Ved eggløsning er jeg veldig våt, masse eggløsningsslim, helt normalt det og. Så det er jo en syklus dette da. Anonymkode: 76dfb...0b5
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #19 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Skifter aldri truse noen ekstra ganger ved eggløsning og mens. Ved eggløsning tar jeg på et truser med frotté i kilen om det trengs og når jeg har mensen bruker jeg menskopp og tar for sikkerhets skyld på et truseinnlegg på dag 2 og 3. Ørkenspørsmålet hopper jeg over, for jeg tviler på om det egentlig var et spørsmål. Det var absolutt ikke meningen å fornærme deg, men jeg skjønner jo at jeg har gjort det. Anonymkode: 696ae...1aa Ikke fornærmet, mer overasket over at noen er knusktørre. Men er vel en grunn til at glidemiddel er en stor industri, har jo aldri skjønt hva folk skal med det. Anonymkode: 76dfb...0b5
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #20 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ikke fornærmet, mer overasket over at noen er knusktørre. Men er vel en grunn til at glidemiddel er en stor industri, har jo aldri skjønt hva folk skal med det. Anonymkode: 76dfb...0b5 Hvorfor så sinna og frekk? Jeg er på ingen måte knusktørr, men det renner ikke ut. Makan... Anonymkode: 696ae...1aa
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #21 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ikke fornærmet, mer overasket over at noen er knusktørre. Men er vel en grunn til at glidemiddel er en stor industri, har jo aldri skjønt hva folk skal med det. Anonymkode: 76dfb...0b5 Så hvis man ikke trenger å bytte truse fordi man ikke har utflod eller mye slim, så er man knusktørr når man har sex.......jaja. Du høres veldig fornærmet ut. Anonymkode: eaa30...70e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #22 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Virkelig ? Tar du på samme truse etter dusj også? Anonymkode: 3e337...f32 Nei. Men dusjer ikke hver dag heller. Anonymkode: 0c75a...c5c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #23 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Virkelig ? Tar du på samme truse etter dusj også? Anonymkode: 3e337...f32 Nå forstår jeg at enkelte mennesker lukter skikkelig... stramt. Anonymkode: 93f27...4ae
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #24 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nei. Men dusjer ikke hver dag heller. Anonymkode: 0c75a...c5c Forstår ikke at det er mulig… ingen vask med klut heller da? Hvorfor bytter du ikke daglig? Anonymkode: 3e337...f32
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #25 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor så sinna og frekk? Jeg er på ingen måte knusktørr, men det renner ikke ut. Makan... Anonymkode: 696ae...1aa Ok. Hvis det ikke kommer noe ut er man jo tørr da. Anonymkode: 76dfb...0b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå