Gå til innhold

Hvor mange jeans har din tenåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken prisklasse / merke velges? 

Han har fått Levis, men synes det er veldig dyrt, ca 1300-1400 kroner pr par. Særlig siden det varer så kort tid før han vokser ut av det. Det arves videre til fetter, men vi har ingen eldre han arver fra.

Anonymkode: 211ae...fad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to jenter. Den ene har 1 og den andre har 2. Jeg har foresten en som passer selv.

Anonymkode: c3e86...d9b

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Han har fått Levis, men synes det er veldig dyrt, ca 1300-1400 kroner pr par. Særlig siden det varer så kort tid før han vokser ut av det. Det arves videre til fetter, men vi har ingen eldre han arver fra.

Levis og CK har gutta mine. Kjøpte 3 Levis til dem hver nå. Kjøper de litt lange så de holder så lenge som mulig. Sist kjøpte jeg rett før skolestart i fjor.?

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Mine tenåringsjenter har sluttet å vokse. De kjøper som oftest brukt. Vanligvis gir de rundt 200 for en jeans, men de kunne nok betalt opptil 800 om det var "den perfekte" buksa.

Skrevet

Ca 15 stykker. 

Anonymkode: 1f4f7...c0a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Mine tenåringsjenter har sluttet å vokse. De kjøper som oftest brukt. Vanligvis gir de rundt 200 for en jeans, men de kunne nok betalt opptil 800 om det var "den perfekte" buksa.

Har du noen merker/butikker du anbefaler? Til gutt.

Skrevet

Har 6-7, men det er vel bare 3 som brukes 

Anonymkode: 433db...a4d

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (4 timer siden):

Levis og CK har gutta mine. Kjøpte 3 Levis til dem hver nå. Kjøper de litt lange så de holder så lenge som mulig. Sist kjøpte jeg rett før skolestart i fjor.?

Du har tydeligvis god råd du? 

Anonymkode: aaa41...6a8

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Du har tydeligvis god råd du? 

Anonymkode: aaa41...6a8

Hm, gutta får bukser av meg når det trengs og når de kun går i jeans og det er Levis det går i så får de det. 3 bukser i året synes jeg er innafor. I år var jeg heldig på pris. Vi handlet 3 bukser og 2 gensere på salg ( pakkepris) og prisen kom da på 210euro. På Levis outlet. En 512 og to 511 til dem hver. Det er de modellene de bruker. Synes det var en god pris og prøver å kjøpe på salg eller outlet når det er mulig. Her fikk vi over 50% rabatt på klærne. 

Skrevet

Akkurat nå har han 3 som passer på lengden. Den ene kom i hus i går. Bestilt på Zalando i merket Weekday. Fordelen var at han kunne velge lengde. Dessuten var den på salg.

Skrevet
On 8/9/2022 at 3:14 PM, Anonym bruker said:

?

Anonymkode: 3789a...4d3

kjøpte 2 nye nå til skolestart,men han er mest glad i joggebusker

Anonymkode: c37ba...dc1

Skrevet

Av alle unyttige ting å vite… 

Jeg teller ikke mine tenåringers klesplagg. De må holde orden på sånt selv. 

Anonymkode: 61b75...d62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...