ulenissen Skrevet 10. august 2022 Forfatter #51 Skrevet 10. august 2022 Takk for gode innspill! Har bestemt meg for prøvetime i butikk for å finne ut hvilke størrelse jeg bruker og hva som faktisk kler meg- for å så finne noe lignende på Finn eller en nettside. Fått mange gode tips til nettsider og er mindre frustrert i dag! Sikkert ikke heeeelt innenfor å bruke brudebutikk når intensjonen ikke er å kjøpe, men kjenner at det driter jeg litt i.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #52 Skrevet 10. august 2022 Denne syns jeg var fin Anonymkode: fdc02...4f3
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #53 Skrevet 10. august 2022 ulenissen skrev (9 timer siden): Takk for gode innspill! Har bestemt meg for prøvetime i butikk for å finne ut hvilke størrelse jeg bruker og hva som faktisk kler meg- for å så finne noe lignende på Finn eller en nettside. Fått mange gode tips til nettsider og er mindre frustrert i dag! Sikkert ikke heeeelt innenfor å bruke brudebutikk når intensjonen ikke er å kjøpe, men kjenner at det driter jeg litt i. Jeg vet det er maaange som gjør det! Absolutt innafor! Anonymkode: 9b7c6...6b8
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #54 Skrevet 10. august 2022 Bare ikke kjøp fra Kina 😂😂 Anonymkode: fdc02...4f3
Anonym bruker Skrevet 10. august 2022 #55 Skrevet 10. august 2022 Jeg kjøpte en hvit sommerkjole til 1.000 kr. Ble så fin atte 🙂 Anonymkode: df1a4...f33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå