Gå til innhold

Dere som har hatt bursdag på rush

Anbefalte innlegg

Vi vurderer å ha bursdagen på rush men jeg er alenemamma så har ikke all verdens penger. Ser det kommer på 2000 kr for 10 unger med en time hopping som er grei pris. Men leser at kunder er misfornøyd når de har hatt bursdag å det 1 times hopping,for da blir det en hel time på bursdagsrommet noe ungene synes var kjedelig.

Hva er deres erfaring? 1.5 time ned hopping eller 1 time i bursdag? Å spiser barna før eller etter hopping?

Anonymkode: 54c32...f1a

Fortsetter under...

Jeg hadde aldri i verden hatt bursdagen der om det var smått med penger. Pengesluk og er bare med å på bygge oppunder presset om å ha kulest mulig bursdager. Ta med engangsgrill og pælser til sjøen eller et sted og ta med ballspill og leker til ungene. Det har vi gjort, koster omtrent ikke noe og ungene elsker det. Fått masse skryt fra foreldre som som syns disse bursdagene er topp. Kommer på maks fem hundre kroner ant inkludert.

Anonymkode: 93e1e...854

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde aldri i verden hatt bursdagen der om det var smått med penger. Pengesluk og er bare med å på bygge oppunder presset om å ha kulest mulig bursdager. Ta med engangsgrill og pælser til sjøen eller et sted og ta med ballspill og leker til ungene. Det har vi gjort, koster omtrent ikke noe og ungene elsker det. Fått masse skryt fra foreldre som som syns disse bursdagene er topp. Kommer på maks fem hundre kroner ant inkludert.

Barnefaren har sagt han kan betale halvparten så jeg klarer fint å betale 1000 kr :)

Er det dumt å bestille bursdagen en mandag? Da har de tilbud om at barna kan hoppe 1.5 time men vi betaler bare for en time. Tenkte da eventuelt fra 17.30- 19.30. Barna blir 11 år i år. Det er ca en halvtime å kjøre hver vei.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hehe vi bor i Bergen å har knapt hatt noe annet vær enn regn,så utebursdag er ikke aktuelt. Det hadde ikke burdagsbarnet likt når de aller fleste dagene så regner det. Å nå når de er så store så er det ikke grillebursdag de ønsker.

Annonse

Vi har hatt bursdag der en gang. Jeg husker faktisk ikke hvor lenge de hoppet.

Tiden på "bursdagsrommet" gikk helt fint. Vi hadde bestilt pizza og hadde med kake selv. Så fikk de popkort og saft. Det tar litt tid å samle alle ungene etter hoppingen, få de inn på rommet og få satt seg osv. Vi hadde med tegnesaker også, Dekte bordet med et stort ark og så de brukte de endel tid på å tegne mellom pizza og kake:)

Anonymkode: aa4e3...1b5

Vi har hatt selskap i en annen trampolinepark, det vi kunne velge hvor lenge barna skulle være i bursdagsrommet. Veldig bra - først hopping, deretter mat og kaker, og hopping igjen. Ingen dødtid! En time i bursdagsrom kan bli vel i overkant, tenker jeg. 

Anonymkode: f366f...daf

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Vi har hatt på rush, leos lekeland og svømmehallen. Er mest fornøyd med lekeland og svømmehallen. Ble litt kjedelig på rush etter at hopping var ferdig 

Anonymkode: 8f27a...ad1

Leos lekeland er blitt barnslig nå så der vil han aldri lenger. Å har en gutt som er livredd i vann så svømmehallen er ikke populært her. Men takk for gode tips :)

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Leos lekeland er blitt barnslig nå så der vil han aldri lenger. Å har en gutt som er livredd i vann så svømmehallen er ikke populært her. Men takk for gode tips :)

Skjønner det ja. Er jo viktig at de er trygge i vann når de skal feire bursdagen i svømmehallen 😉

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hva med bowling? Vi var i en bursdag på bowling og lasertag. Det var en suksess 😉

Bowling syns han er veldig gøy,vi var der senest igår :)

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Her i huset har både Rush og lekeland vært populært, men siste bursdagen var med laserspill. Det var visstnok helt rått, og mange av gutta har fulgt i våre fotspor 😀

Anonymkode: d7894...16d

Ja laserspill var første valg her også men her vi bor var det sinnsykt dyrt når vi blir 10 personer. 3000 kr å da er det bare pølse og saft de får av mat.

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Ja laserspill var første valg her også men her vi bor var det sinnsykt dyrt når vi blir 10 personer. 3000 kr å da er det bare pølse og saft de får av mat.

Det var dyrt. 

Jeg er glad for at mine er tenåringer og ferdig med å feite bursdag ute. Nå inviterer de ett par venner hjem på pizza og har fifa kveld 😉

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det var dyrt. 

Jeg er glad for at mine er tenåringer og ferdig med å feite bursdag ute. Nå inviterer de ett par venner hjem på pizza og har fifa kveld 😉

Ja 3000 kr synes jeg er for dyrt. Heldigvis elsker både han og de i klassen rush også,å de var jo hvertfall 1000 kr rimligere.

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Oi, det var en tusenlapp mer enn samme antallet barn her. Hvis ungen liker Rush drar dere dit. Begge mine barn har kost seg der i både egne og andre sine bursdager ☺️

Anonymkode: d7894...16d

Kan anbefale Framnes Gård ved Kalandsvatnet. Gutten min elsket det. De hilste på dyrene, lekte, skjøt med pil og bue osv. Vi ordnet mat selv. 

Rush er også gøy da! Du skriver at det er en halvtime å kjøre. Vet ikke hvilken retning du kommer fra, men det er trampolinepark i Åsane også. Flip Zone mener jeg….

😀

Anonymkode: 8ac77...08d

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kan anbefale Framnes Gård ved Kalandsvatnet. Gutten min elsket det. De hilste på dyrene, lekte, skjøt med pil og bue osv. Vi ordnet mat selv. 

Rush er også gøy da! Du skriver at det er en halvtime å kjøre. Vet ikke hvilken retning du kommer fra, men det er trampolinepark i Åsane også. Flip Zone mener jeg….

😀

Anonymkode: 8ac77...08d

Ja den gården er kjekk,har vært der mye når jeg jobbet i barnehage med ungene :)

Vi kommer fra Os :)

Ikke sikkert det er noe alternativ, men sønnen vår har hatt bursdagsfeiring på Rush sammen med en kompis. Da ble det ikke så dyrt, og gutta syntes bare det var gøy å feire sammen.

Kanskje det er best å spise etter at de har hoppa - de er ganske gira på å hoppe når de kommer. Jeg husker ikke at vi kunne velge før eller etter (Oslo). 

De er ganske slitne etter en time, altså, hos oss var det flere som ga seg litt før, så jeg tenker at det holder helt fint. 

the amazing spidermamma skrev (45 minutter siden):

Ikke sikkert det er noe alternativ, men sønnen vår har hatt bursdagsfeiring på Rush sammen med en kompis. Da ble det ikke så dyrt, og gutta syntes bare det var gøy å feire sammen.

Kanskje det er best å spise etter at de har hoppa - de er ganske gira på å hoppe når de kommer. Jeg husker ikke at vi kunne velge før eller etter (Oslo). 

De er ganske slitne etter en time, altså, hos oss var det flere som ga seg litt før, så jeg tenker at det holder helt fint. 

Jeg kan jo høre med noen av de andre foreldrene om de kunne tenke seg å ha bursdagen til barnet der,så kan vi dele på utgiftene. Vet flere andre i klassen har gjort det.

Vi har hatt det på rush. En time hopping er nok synes jeg. Da er de utslitte. 

Jeg ville hørt med andre i klassen om å gå sammen. Det er veldig vanlig i ungene mine sine bursdager. Gutten min hadde sammen med to kompiser før ferien. Nå skal han på bursdag der 4 gutter har slått sammen. 

Anonymkode: db701...a15

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Vi vurderer å ha bursdagen på rush men jeg er alenemamma så har ikke all verdens penger. Ser det kommer på 2000 kr for 10 unger med en time hopping som er grei pris. Men leser at kunder er misfornøyd når de har hatt bursdag å det 1 times hopping,for da blir det en hel time på bursdagsrommet noe ungene synes var kjedelig.

Hva er deres erfaring? 1.5 time ned hopping eller 1 time i bursdag? Å spiser barna før eller etter hopping?

Hva med å høre om noen vil feire sammen og spleise på prisen? Det er vanlig her vi bor!

Anonymkode: 7ee79...2a4

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hva med å høre om noen vil feire sammen og spleise på prisen? Det er vanlig her vi bor!

Anonymkode: 7ee79...2a4

Ja det kan jeg prøve. Men barnefaren har sagt at han kan betale halvparten så det ordner seg uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...