Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Søsteren min hadde leid hytte i Trysil men får ikke dratt, så hun spurte om jeg ville bruke den. Ingen av oss er kjente der. Hva kan være fint å gjøre der? Drar uten barn. Liker å gå fjellturer og på oppdagelsesjakt i fjell og skog. Midten av september. Anonymkode: a947e...41a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #2 Skrevet 8. august 2022 Mange turmuligheter i Trysilfjellet. Stolpejakt. Klatrepark. Sykling er det også mange varianter av. Rafting i Trysil elven. Hotell med basseng. Freesbeegolf. Anonymkode: ffe9c...c38
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #3 Skrevet 8. august 2022 Er du glad i tur i skog og fjell, så er du midt i smørøyet i Trysil! Anonymkode: 2d905...94b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #4 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Er du glad i tur i skog og fjell, så er du midt i smørøyet i Trysil! Anonymkode: 2d905...94b Ja, det skjønner jeg. Men aner jo ikke hvor jeg må dra for å finne gode turstier, fine plasser osv. Tviler på at alle perlene ligger rett utenfor hytta. Anonymkode: a947e...41a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #5 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Ja, det skjønner jeg. Men aner jo ikke hvor jeg må dra for å finne gode turstier, fine plasser osv. Tviler på at alle perlene ligger rett utenfor hytta. Anonymkode: a947e...41a https://www.trysil.com/ Anonymkode: 2d905...94b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #6 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): https://www.trysil.com/ Anonymkode: 2d905...94b Takk, men jeg tenkte på tips fra lokalkjente. Disse sidene sier ikke så mye. Anonymkode: a947e...41a
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 1. Skagsvola er et supert turmål. Fantastisk utsikt! 🏞 2. Sykkeltur rundt Trysilfjellet med et cafestopp på veien bruker vi å gjøre endel når vi er der (hvis hytta deres er på Trysilfjellet Sør kan dere starte fra Skihytta, eller ta med syklene med i stolheisen fra bunnen av bakken). Mange fine stier for sykkel.🚴♀️🚴♂️ 3. Det er golfbane i Trysil hvis dere liker det🏌️♀️⛳️ 4. Det er basseng og bowling på hotellet 🎳🏊 5. Klatrepark 🧗♂️ 6. shopping i Trysil sentrum👜😎 7. Kjøre eller gå rundt å glane på alle de gigantiske «hyttene» som har poppet opp siste årene 😁😜 Anonymkode: 41602...2f9
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Takk, men jeg tenkte på tips fra lokalkjente. Disse sidene sier ikke så mye. Anonymkode: a947e...41a De sidene gir deg all informasjon du trenger om Trysil!! Anonymkode: ffe9c...c38
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #9 Skrevet 9. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): 1. Skagsvola er et supert turmål. Fantastisk utsikt! 🏞 2. Sykkeltur rundt Trysilfjellet med et cafestopp på veien bruker vi å gjøre endel når vi er der (hvis hytta deres er på Trysilfjellet Sør kan dere starte fra Skihytta, eller ta med syklene med i stolheisen fra bunnen av bakken). Mange fine stier for sykkel.🚴♀️🚴♂️ 3. Det er golfbane i Trysil hvis dere liker det🏌️♀️⛳️ 4. Det er basseng og bowling på hotellet 🎳🏊 5. Klatrepark 🧗♂️ 6. shopping i Trysil sentrum👜😎 7. Kjøre eller gå rundt å glane på alle de gigantiske «hyttene» som har poppet opp siste årene 😁😜 Anonymkode: 41602...2f9 Dette. Og så kan dere kjøre til Långflon på Svenskehandel🥂🍬. Husk også å sykle i Gullia. Trysil er supert. Skulle kosa meg der i minst 14 dager både med og uten barn. Anonymkode: 3d3a6...f25
Anonym bruker Skrevet 9. august 2022 #10 Skrevet 9. august 2022 Stolpejakt er faktisk kjempefint for å finne turstier og se seg om på steder man ikke er kjent. Last ned ut appen og se på turstier der. Anonymkode: a138e...c84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå