Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Dattera er temmelig sikkert på type, farge stakk og at hun vil ha sterke farger i mønster. Er usikker på farge på vest. Går det ann å kjøpe det meste, men vente med vesten? Den trengs vel ikke før til montering,tenker og litt i forhold til å dele opp utgiftene eller pleier det være rabatter dersom alt kjøpes samla? Anonymkode: 61832...a74
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #2 Skrevet 8. august 2022 Spørs jo hvor lenge dere tør å vente da, hvis dere skal ha den til en bestemt dato. Hvilken bunad skal hun ha? Anonymkode: 2e140...b87
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #3 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Spørs jo hvor lenge dere tør å vente da, hvis dere skal ha den til en bestemt dato. Hvilken bunad skal hun ha? Anonymkode: 2e140...b87 Hun begynner på ungdomsskolen nå. Har fått ei til å sy og ei til montering. Ho som skal montere vil ha den etter neste sommer. HI Anonymkode: 61832...a74
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #4 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Spørs jo hvor lenge dere tør å vente da, hvis dere skal ha den til en bestemt dato. Hvilken bunad skal hun ha? Anonymkode: 2e140...b87 Jelsa bunad Anonymkode: 61832...a74
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #5 Skrevet 8. august 2022 Hun som skal brodere trenger jo ikke blokaden, for det er brokadeliv? Jeg hadde kjøpt stoffet til stakken om det var mulig å dele opp, for det stoffet må vel kjøpes med påregnes mønster som hun broderer etter Så hadde jeg kjøpt brokadestoffet neste sommer. Husfliden har alltid salg på bunadstoffer i juli, gjerne når det er en eller annen lokal salgskampanje, sommeråpent, nattåpent e.l. 20% er ganske mye på så dyre ting. Bunadsølv er det gjerne salg på to ganger i året, etter 17.mai og etter jul. Hilsen hun som har flere døtre Anonymkode: 37d23...aef
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #6 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hun som skal brodere trenger jo ikke blokaden, for det er brokadeliv? Jeg hadde kjøpt stoffet til stakken om det var mulig å dele opp, for det stoffet må vel kjøpes med påregnes mønster som hun broderer etter Så hadde jeg kjøpt brokadestoffet neste sommer. Husfliden har alltid salg på bunadstoffer i juli, gjerne når det er en eller annen lokal salgskampanje, sommeråpent, nattåpent e.l. 20% er ganske mye på så dyre ting. Bunadsølv er det gjerne salg på to ganger i året, etter 17.mai og etter jul. Hilsen hun som har flere døtre Anonymkode: 37d23...aef Sorry autokorrekt, skriver med mobilen 😉 Anonymkode: 37d23...aef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå