Gå til innhold

Kjøp av bunad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattera er temmelig sikkert på type, farge stakk og at hun vil ha sterke farger i mønster. Er usikker på farge på vest. Går det ann å kjøpe det meste, men vente med vesten? Den trengs vel ikke før til montering,tenker og litt i forhold til å dele opp utgiftene eller pleier det være rabatter dersom alt kjøpes samla?

Anonymkode: 61832...a74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo hvor lenge dere tør å vente da, hvis dere skal ha den til en bestemt dato. 

Hvilken bunad skal hun ha? 

Anonymkode: 2e140...b87

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Spørs jo hvor lenge dere tør å vente da, hvis dere skal ha den til en bestemt dato. 

Hun begynner på ungdomsskolen nå. Har fått ei til å sy og ei til montering. Ho som skal montere vil ha den etter neste sommer. HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jelsa bunad

Skrevet

Hun som skal brodere trenger jo ikke blokaden,  for det er brokadeliv?

Jeg hadde kjøpt stoffet til stakken om det var mulig å dele opp, for det stoffet må vel kjøpes med påregnes mønster som hun broderer etter

Så hadde jeg kjøpt brokadestoffet neste sommer. Husfliden har alltid salg på bunadstoffer i juli, gjerne når det er en eller annen lokal salgskampanje, sommeråpent, nattåpent e.l. 20% er ganske mye på så dyre ting.

Bunadsølv er det gjerne salg på to ganger i året, etter 17.mai og etter jul.

Hilsen hun som har flere døtre

Anonymkode: 37d23...aef

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hun som skal brodere trenger jo ikke blokaden,  for det er brokadeliv?

Jeg hadde kjøpt stoffet til stakken om det var mulig å dele opp, for det stoffet må vel kjøpes med påregnes mønster som hun broderer etter

Så hadde jeg kjøpt brokadestoffet neste sommer. Husfliden har alltid salg på bunadstoffer i juli, gjerne når det er en eller annen lokal salgskampanje, sommeråpent, nattåpent e.l. 20% er ganske mye på så dyre ting.

Bunadsølv er det gjerne salg på to ganger i året, etter 17.mai og etter jul.

Hilsen hun som har flere døtre

Sorry autokorrekt, skriver med mobilen 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...