Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Er det innafor å redigere bort noe på eks.brudebilder? Med redigere mener jeg «smoothe» ut huden når fotografen har tatt bilde slik at det ser ut som om man er mye mer rynkete enn man er🤷🏼♀️Eller fjerne en flekk på huden…ikke til noe ugjenkjennelig altså… Anonymkode: 6ac2a...63b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Er det innafor å redigere bort noe på eks.brudebilder? Med redigere mener jeg «smoothe» ut huden når fotografen har tatt bilde slik at det ser ut som om man er mye mer rynkete enn man er🤷🏼♀️Eller fjerne en flekk på huden…ikke til noe ugjenkjennelig altså… Anonymkode: 6ac2a...63b Fotografen KAN ikke få deg til å se ut som om du er "mye mer rynkete", altså. Ikke med mindre han setter seg ned og tegner inn nye rynker. Det kameraet fanger opp, er kun det som fins der. Skaff flatterende lys i stedet. Å retusjere og gjøre huden glattere ser alltid unaturlig ut. En flekk som ikke skulle være der kan du ta bort, men en føflekk er det rart å redigere ut. Anonymkode: bcc41...e8b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Fotografen KAN ikke få deg til å se ut som om du er "mye mer rynkete", altså. Ikke med mindre han setter seg ned og tegner inn nye rynker. Det kameraet fanger opp, er kun det som fins der. Skaff flatterende lys i stedet. Å retusjere og gjøre huden glattere ser alltid unaturlig ut. En flekk som ikke skulle være der kan du ta bort, men en føflekk er det rart å redigere ut. Anonymkode: bcc41...e8b Har to forskjellige som har tatt bilde og særlig det ene bildet gjør jeg noe med ansiktet i tillegg til at sola treffer rett på ansiktet slik at sminken nesten virker «kakete» på meg, noe den ikke var…Jeg har ikke mange rynker, men her vistes det mer enn normalt😂 Anonymkode: 6ac2a...63b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå