Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Hvis forholdet er blitt dødt og du vurderer brudd, har du da i tankene å få en ny partner? Eller er det mer det å komme unna den du har, få være alene/fri? Føler man seg mislykket om man forblir alene? Tenker folk rart om deg da? Jeg har lyst på å bryte ut, har ikke noe ønske om ny mann, men vil heller ikke leve resten av livet alene.. Anonymkode: e763a...c4a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Jeg er i min første uke som enslig etter mange års ekteskap. Dessverre gikk det skeis med oss. Ingen tanker om en ny mann i dag, men som deg ønsker jeg ikke gå livet ut alene. Selv om jeg tror det kommer til å skje. Tykk og stygg som jeg er. Anonymkode: b8fd4...8fb
Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Jeg er i min første uke som enslig etter mange års ekteskap. Dessverre gikk det skeis med oss. Ingen tanker om en ny mann i dag, men som deg ønsker jeg ikke gå livet ut alene. Selv om jeg tror det kommer til å skje. Tykk og stygg som jeg er. Anonymkode: b8fd4...8fb Er det din x som har sagt at du er stygg og tykk? Min mann sier vi krangler; du får aldri en som meg hvis vi går fra hverandre Anonymkode: 71f52...b48
Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 Har opplevd begge deler. At jeg ville ut fordi jeg var forelsket i en annen, og at jeg ville ut fordi jeg ikke hadde det godt i forholdet. Anonymkode: 226f5...28d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #5 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Er det din x som har sagt at du er stygg og tykk? Min mann sier vi krangler; du får aldri en som meg hvis vi går fra hverandre Anonymkode: 71f52...b48 Neida, jeg har speil🙈 han er egentlig veldig snill og grei, men har noen utfordringer det ble for vanskelig å leve med. Anonymkode: b8fd4...8fb
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #6 Skrevet 8. august 2022 Jeg har aldri ønsket meg noen ny partner. Har vært alene siden våren 2013. Nå er jeg vel blitt for gammel, så da blir det vel «når du blir gammel og ingen vil ha deg, sett deg på taket og la kråka ta deg» Anonymkode: 59b00...834
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #7 Skrevet 8. august 2022 Nå er jeg gift på nytt og har null planer om å skilles. Men jeg trives ikke så godt alene, trives best sammen med noen. Det betyr ikke at jeg ikke kommer til å klare meg alene, det har jeg gjort helt fint, det er bare litt stusselig å være singel. Anonymkode: f3d98...291
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #8 Skrevet 8. august 2022 Er alene, vært det i 7 år og trives med det. Tenker at om jeg skulle ha lyst på en livsledsager i en alder av 70, så ordner det seg. At man er for gammel er tull, jeg skal da ikke på nattklubb å finne en på 35. Anonymkode: cc41c...d65
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #9 Skrevet 8. august 2022 Jeg ville vært alene. Hvertfall særboer om jeg skulle funnet en my mann. Anonymkode: 70c46...98e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #10 Skrevet 8. august 2022 Både og. Jeg har vurdert å gå fra mannen flere ganger, da for å slippe et vedheng som en mann kan være. Samtidig drømmer jeg om en god armkrok, en å dele de gode samtalene med og reise på tur med. Så jeg er delt. Anonymkode: 4a5ea...c46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå