Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Jeg liker bøkene til Jørgen Jæger, det er vel 10-11 bøker i serien hans nå tror jeg. Litt forfriskende med en krimserie der hovedpersonen er en hyggelig kar som verken er deprimert eller alkoholiker, og der de faktisk er opptatt av å følge protokollen. Er litt lei av "tøff politimann som er full og bryter loven, men får lov til det fordi han er så kul"- bøker. Anonymkode: 227ad...238
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #4 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg liker bøkene til Jørgen Jæger, det er vel 10-11 bøker i serien hans nå tror jeg. Litt forfriskende med en krimserie der hovedpersonen er en hyggelig kar som verken er deprimert eller alkoholiker, og der de faktisk er opptatt av å følge protokollen. Er litt lei av "tøff politimann som er full og bryter loven, men får lov til det fordi han er så kul"- bøker. Anonymkode: 227ad...238 Takk 😀😀 Anonymkode: 79ced...6e7
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #5 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Dødskammeret Anonymkode: fad5b...5bd Takk Anonymkode: 79ced...6e7
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #6 Skrevet 8. august 2022 Bøkene til Jørn Lier Horst. Bøkene til Anne Holt (hovedpersonen Hanne Wilhelmsen er mer og mer en parodi, men alt annet er bra). Anonymkode: 166da...532
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå