Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #26 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): De får like dem de vil. Nå opplever eksens nye dame samme greia, så det nok ikke jeg som var problemet. Good riddance. Anonymkode: 63b67...321 Men da skjønner du nok at din erfaring med all slags rare familiekonstellasjoner neppe er relevant for særlig mange. Hi beskriver en helt annen situasjon enn den white trash gjengen du beskriver. Anonymkode: a13de...42e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #27 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Men da skjønner du nok at din erfaring med all slags rare familiekonstellasjoner neppe er relevant for særlig mange. Hi beskriver en helt annen situasjon enn den white trash gjengen du beskriver. Anonymkode: a13de...42e Hvorfor tror du det? Tanken om å utelate fars partner samtidig som man inviterer eksen hans er jo en slik white trash-tankegang som går i strid med all skikk og bruk. Anonymkode: 63b67...321
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #28 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor tror du det? Tanken om å utelate fars partner samtidig som man inviterer eksen hans er jo en slik white trash-tankegang som går i strid med all skikk og bruk. Anonymkode: 63b67...321 Om konfirmanten vil invitere en som var en viktig del av hennes oppvekst, så gjør hun det. Hvirvidt hun vil invitere fars nåværende partner er også opp til henne. Ikke noe white teash i det (forresten ord uten innhold i norsk sammenheng). Anonymkode: d75cc...636
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #29 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Om konfirmanten vil invitere en som var en viktig del av hennes oppvekst, så gjør hun det. Hvirvidt hun vil invitere fars nåværende partner er også opp til henne. Ikke noe white teash i det (forresten ord uten innhold i norsk sammenheng). Anonymkode: d75cc...636 Altså, drama. Anonymkode: 63b67...321
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #30 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor tror du det? Tanken om å utelate fars partner samtidig som man inviterer eksen hans er jo en slik white trash-tankegang som går i strid med all skikk og bruk. Anonymkode: 63b67...321 Kan du vise hvor i skikk og bruk det står at man skal invitere fars kjæreste nr xxx? Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Altså, drama. Anonymkode: 63b67...321 Bare blant bermen. Anonymkode: a13de...42e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #31 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Kan du vise hvor i skikk og bruk det står at man skal invitere fars kjæreste nr xxx? Bare blant bermen. Anonymkode: a13de...42e Man inviterer par, ikke ekser. Det bør konfirmanten lære til neste gang hun skal invitere i selskap, for eksempel bryllup eller dåp. Sånn at hun slipper å drite seg ut ved å invitere far uten partner og alle andre med partner. Med farens eks som rosinen i pølsa 😁 Anonymkode: 63b67...321
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #32 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Man inviterer par, ikke ekser. Det bør konfirmanten lære til neste gang hun skal invitere i selskap, for eksempel bryllup eller dåp. Sånn at hun slipper å drite seg ut ved å invitere far uten partner og alle andre med partner. Med farens eks som rosinen i pølsa 😁 Anonymkode: 63b67...321 Hun inviteres jo ikke i form av fars eks, men som en person konfirmanten føler en relasjon til. Det er konfirmanten som er hovedpersonen her, hvordan kan du mene at hennes ønsker ikke skal veie tyngst? Anonymkode: a13de...42e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #33 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hun inviteres jo ikke i form av fars eks, men som en person konfirmanten føler en relasjon til. Det er konfirmanten som er hovedpersonen her, hvordan kan du mene at hennes ønsker ikke skal veie tyngst? Anonymkode: a13de...42e En femtenåring er et barn som har mye å lære. Hvis hun vil invitere hele klassen i selskapet, skal man gjøre det? Selv om man elsker barna sine, så trenger man ikke å hoppe hver gang barnet sier hopp. Anonymkode: 63b67...321
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #34 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Kan du vise hvor i skikk og bruk det står at man skal invitere fars kjæreste nr xxx? Bare blant bermen. Anonymkode: a13de...42e Heldigvis så sitter ikke du med fasiten. Anonymkode: 30b8b...d7f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #35 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): En femtenåring er et barn som har mye å lære. Hvis hun vil invitere hele klassen i selskapet, skal man gjøre det? Selv om man elsker barna sine, så trenger man ikke å hoppe hver gang barnet sier hopp. Anonymkode: 63b67...321 En femtenåring må få bestemme gjestelisten i sin egen konfirmasjon. Hva er så ille med dette? Hvorfor har du så sterke følelser for hva denne familien gjør? Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Heldigvis så sitter ikke du med fasiten. Anonymkode: 30b8b...d7f Så da har du link til hvor det står at fars kjærest nr XX må inviteres? Anonymkode: a13de...42e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #36 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): En femtenåring må få bestemme gjestelisten i sin egen konfirmasjon. Hva er så ille med dette? Hvorfor har du så sterke følelser for hva denne familien gjør? Så da har du link til hvor det står at fars kjærest nr XX må inviteres? Anonymkode: a13de...42e Du svarer ikke på om du hadde invitert hele klassen i familieselskap hvis konfirmanten ønsket det. Hva med resten av selskapet? La konfirmanten stille i kirka i joggebukse? Ha Grandiosa som middagsmat på festen? Anonymkode: 63b67...321
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #37 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): En femtenåring er et barn som har mye å lære. Hvis hun vil invitere hele klassen i selskapet, skal man gjøre det? Selv om man elsker barna sine, så trenger man ikke å hoppe hver gang barnet sier hopp. Anonymkode: 63b67...321 Igjen bekreftes det hvorfor du er på mann nr tre - minst. Du argumenterer jo som en sur fireåring som får beskjed om å gå innerst på fortauet hvor det er tryggest, og deretter hyler "så da skal jeg gå i brennesla da! Du vil at jeg skal gå i brennesla og hundebæsjen!" De færreste tar den formen med seg inn i voksen alder. Anonymkode: 3d44e...85b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #38 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Igjen bekreftes det hvorfor du er på mann nr tre - minst. Du argumenterer jo som en sur fireåring som får beskjed om å gå innerst på fortauet hvor det er tryggest, og deretter hyler "så da skal jeg gå i brennesla da! Du vil at jeg skal gå i brennesla og hundebæsjen!" De færreste tar den formen med seg inn i voksen alder. Anonymkode: 3d44e...85b Ingen hyler, bortsett fra den bitre miss personangrep. Har du kun hatt to sexpartnere i løpet av ditt 50 år gamle liv? Virtuell klem sendes. Det kommer lykke til deg også, bare tenk positivt! Anonymkode: 63b67...321
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #39 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Du svarer ikke på om du hadde invitert hele klassen i familieselskap hvis konfirmanten ønsket det. Hva med resten av selskapet? La konfirmanten stille i kirka i joggebukse? Ha Grandiosa som middagsmat på festen? Anonymkode: 63b67...321 Hvorfor skal jeg svare på det? Det har ingenting med problemstillingen i hi å gjøre. Man trenger ikke å trekke inn all verdens tenkte hva-hvis. Anonymkode: a13de...42e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. august 2022 #40 Skrevet 8. august 2022 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Og… inviterer man fars nye kjærestes foreldre? Konfirmanten vil helst ikke ha stemor der, men det må vi jo Anonymkode: 1e894...302 Nei, stemors foreldre blir enda lenger ut. Vi inviterte heller ikke min samboers familie. Hadde de kommet så hadde de utgjort en tredjedel av hele selskapet, så det hadde blitt helt skjevt😅
Iiiiik Skrevet 8. august 2022 #41 Skrevet 8. august 2022 Min eldste inviterte sin ekssvigermor og hennes to barn i sin konfirmasjon. Faren var OK med det, det samme var jeg. Jeg skulle jo ønske at det førte til at dama anstrengte seg litt for å opprettholde kontakten i etterkant, nå har hun sklidd helt vekk fra jentas liv. For min datter tror jeg det var viktig å si "Du har vært viktig for meg", og jeg tror hun ønsket seg det samme tilbake, det fikk hun dessverre ikke. Faren hadde dermed to ekser (meg og denne dama som hadde vært i konfirmantens liv i 13 år) og sin nåværende i konfirmasjonen. Mulig det stresset ham, og jeg vet det stresset mine ekssvigerforeldre litt, men for resten av selskapet var det helt uproblematisk. Alle andre tenk-hvis-scenarier er irrelevante, jeg har oppdratt et barn som skjønner at konfirmasjon ikke er klassefest.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2022 #42 Skrevet 8. august 2022 Hva sier faren til dette? Anonymkode: 796e5...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå