Gå til innhold

Hvor mye brus drikker dere i familien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og sukkerbrus eller sukkerfri? 

Anonymkode: fa7c7...992

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukkerfri og lite. Dvs kanskje en 1,5 liter i helgene. 

Anonymkode: 25212...19e

Skrevet

Pepsi max hver dag. 

Anonymkode: 700af...170

Skrevet

Vi er seks stykker, yngste er 13 år og tåler ikke sukkerfrie produkter. Jeg drikker aldri brus, mann og ungdommer drikker 2-4 glass hver i uken sånn ca. Mannen og eldste sukkerfri, de andre med sukker. 

Anonymkode: 049d2...0d2

Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)

Drikker brus ca fire ganger i året tipper jeg, og da til potetgull med dipp. Da blir det Pepsi Max, ellers blir jeg veldig semska i munnen av brus. 

Endret av NotNaomi
Skrevet

Vi har brus med sukker hver lørdag.

Anonymkode: bfaed...846

Skrevet

Jeg og gubben hver dag. Ungene i helgene som regel sukkerfri

Anonymkode: 8b911...654

Skrevet

Vi drikker vanligvis ikke brus, og har ikke gjort det de siste 3 årene, av hensyn til ungenes tannregulering. 
Det har likevel blitt litt nå i sommer.. Jeg liker ikke brus. Drikker Farris. 

Anonymkode: 83404...2f3

Skrevet

Vi har aldri brus i hus til vanlig. Vi er ikke glad i det rett og slett. Men må kjøpe inn til bursdager o.l. Da kjøper vi begge sorter. Må jeg drikke brus velger jeg sukkerfritt, det samme gjør barna. Den med sukker, er jo grusom, man blir klissen og ekkel i munnen etterpå og man klarer ikke drikke seg utørst for sukkersmaken er så intens. Bare lyst å skylle munnen etterpå. 

Skal sies at vi er lite glad i søtt her i huset. Syltetøy og sjokoladepålegg osv blir ikke spist. Lørdagsgodteriet er salte ting, chips, ostepop o.l. Unntaket er is, der er mann og barn ivrige. Mens jeg synes det og er for søtt. 

Anonymkode: 44507...bff

Skrevet

Jeg kjøper to 1.5 litere med sukkerbrus til helga, også kjøper jeg en 4 eller 6pk med cola uten sukker når det er tomt.

To voksne og fire barn, drikker brus til middag fredag og lørdag. Ungene drikker ikke noe ellers, jeg tar et glass en og annen kveld.

Anonymkode: f1303...a4e

Skrevet

Mannen drikker Cola Zero hver dag. Ungene har dessverre begynt å drikke mye også, jeg selv drikker ikke. Sukkerfritt men likevel er det jo ikke sunt.

Selv liker jeg boblevann, har en sodastream. Jeg putter som regel en sitronskive i flasken, syns det smaker friskere.

Jeg har regnet på det, det over 500 kroner hver måned på brus. Det er mye mener jeg.

Anonymkode: ca7c8...342

Skrevet

Kjøper 1,5 liter Pepsi Max fredag og lørdag. Deler den til middag. 1 voksen, fire store barn. 

Anonymkode: eebfe...90f

Skrevet

Lite brus, men en del øl. Jeg og mannen drikker øl hver dag, alt fra 4 - 8 halvlitere. 

Anonymkode: a6ee6...87e

Skrevet

Mannen og jeg drikker daglig sukkerfri brus. 2-åringen får av og til i helgene eller til middag hvis vi har brus, men han  vil blande den med vann. 

Skrevet

Jeg liker ikke brus. 15 åringen min drikker brus 1-2 ganger i måneden, da drikker han brus med sukker, liker ikke sukkerfri brus. Vi har aldri hatt mye brus i hus, siden jeg ikke liker det. Og vi er begge veldig glad i vann.

Anonymkode: 51186...a52

Skrevet

Mye. Med sukker. For det meste cola. Kjøper 6 brett i Sverige i mnd, og det er akkurat nok

Anonymkode: 1616f...946

Skrevet

Voksne pepsi max hver dag. Ungene liker ikke kullsyre og drikker mest vann.

Anonymkode: e0f8f...390

Skrevet

Jeg drikker for mye cola (med sukker). Sønnen får ikke cola, men elsker brus. Holder forbruket hans nede, men er jo et vanvittig dårlig forbilde. 

Han er heldigvis veldig glad i vann og velger ofte det fremfor brus. 

Anonymkode: 469a4...265

Skrevet

Sukkerfri og lite. Dvs kanskje en gang i måneden.

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Og sukkerbrus eller sukkerfri? 

Anonymkode: fa7c7...992

har blitt for mye i ferien, men vi drikker ikke brus på hverdager,men i helga får barnet 1 brus og jeg kjøper enten 1 liten sukkerfri eller vann/farris med smak

Anonymkode: 9c806...723

Skrevet

Har ett brett med 24 colabokser i ca 2 uker. Vi er to voksne og ett barn. 

Anonymkode: cda46...05e

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (2 timer siden):

Mannen og jeg drikker daglig sukkerfri brus. 2-åringen får av og til i helgene eller til middag hvis vi har brus, men han  vil blande den med vann. 

Hvorfor i alle dager gir dere en toåring brus?? 

Anonymkode: eaf60...998

Skrevet

Sukkerfri, ca 6 liter i uka vil jeg tro. Av det drikker vi voksne 5 liter 🙄

Anonymkode: 739e4...89e

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Hvorfor i alle dager gir dere en toåring brus?? 

Anonymkode: eaf60...998

Fordi han har smakt og liker det, og fordi vi drikker det.

Skrevet

Jeg drikker brus, pepsi Max, ca fem ganger i uka. Min største last, jeg er avhengig. 
Mannen og barna drikker brus i helgene. 

Anonymkode: 698cc...b4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...