Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nytt hus med 4 vinduer mot «hovedgaten». Ville dere hatt samme vinduslys i de fire vinduene eller noe annet?Nei, vi blir ikke enige her😂

Anonymkode: 7e699...014

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme vinduslys? Er det sånne lamper som henger midt i vinduet? 

Skrevet
amandine skrev (2 minutter siden):

Samme vinduslys? Er det sånne lamper som henger midt i vinduet? 

Ja er slike som henger midt i vinduet….

Skrevet

Fire vinduer i én etasje? Altså like vinduer ved siden av hverandre? Hva slags rom? 

Eller for å svare helt enkelt: Nei, det er absolutt ikke nødvendig verken i det hele tatt å ha vindusbelysning, eller å ha i alle vinduer på en fasade. 

Anonymkode: 8bda1...73e

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Da er mitt svar ‘ingen’. Finnes det lenger, altså? 

Anonymkode: 8cb46...0a1

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Enkelt svar herfra også, nei det hadde jeg aldri valgt!!

Skrevet

Åj er det så uvanlig altså?🙈Naboene her har🤷🏼‍♀️hva har dere?Blir det ikke veldig mørkt uten?

Skrevet

Er det ett rom? Jeg ville hatt like i samme rom. Men ellers tror jeg ikke jeg har tenkt på mulighet av sånt lys annet enn til advent.

Anonymkode: 190bb...dc2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Åj er det så uvanlig altså?🙈Naboene her har🤷🏼‍♀️hva har dere?Blir det ikke veldig mørkt uten?

Mørkt? Man har jo lys inni rommet? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

De eneste her som har er de over 80..

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

https://www.homeroom.no/ellos-home/vinduslampe-bellora/1593104-01 Bare et eksempel så dere ser hva jeg ca.mener🤷🏼‍♀️

Jeg synes den er fin. Og jeg synes også ideen er fin.  Men jeg har ikke sett noen ha sånne på veldig lenge, litt kult at du tar det i bruk igjen synes jeg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

https://www.homeroom.no/ellos-home/vinduslampe-bellora/1593104-01 Bare et eksempel så dere ser hva jeg ca.mener🤷🏼‍♀️

Jeg skjønner hva du mener, men det har jeg ikke sett hos noen under 80 år, tror jeg. 

Men hvis dere går for det vil det fort bli for mye med likt i alle vinduene, vil jeg tro. Hvilke rom hører vinduene til?

Skrevet

Om du liker det og din mann ikke kan dete vel inngå et kompromiss? Like lamper men litt forskjellig ellers? Naboene våre har like lamper i tre vinduer, i tillegg har de klin like pyntegreier plassert helt symmetrisk i vinduskarmene. Jeg får en sånn barnslig lyst til å flytte på ting hver gang jeg kikker bort. Lampene du linket til er jo enkle i uttrykk, så de kan jo passe med mye forskjellig. 

Skrevet

Åj er det så stor forskjell fra her vi bor ang vinduslys😂Ser rundt meg her nå og alle har en form for lys i vindu🤷🏼‍♀️😅

Hmm kanskje jeg må se litt an før jeg bestiller.

Veldig glad for innspill😅😄

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Åj er det så stor forskjell fra her vi bor ang vinduslys😂Ser rundt meg her nå og alle har en form for lys i vindu🤷🏼‍♀️😅

Hmm kanskje jeg må se litt an før jeg bestiller.

Veldig glad for innspill😅😄

Bor du kanskje langt nord? Da har du det jo mye mørkere i en lenger periode enn det jeg er vant med.

Skrevet
amandine skrev (4 minutter siden):

Bor du kanskje langt nord? Da har du det jo mye mørkere i en lenger periode enn det jeg er vant med.

Ja her er mørketida laaaaaang…Fra nå og til Mai….

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja her er mørketida laaaaaang…Fra nå og til Mai….

Da skjønner jeg at du har et annet behov enn meg, jeg har sol inn i stuen hele året. Men disse lampene gir vel ikke så mye lys, egentlig? Hva med en skjult ledlist? 

Skrevet

Jeg ville ikke hatt lys hengende i vinduet. Lyset får jeg jo ellers i rommet? Har én bordlampe i den ene vinduskarmen i stuen, det er det. 

Anonymkode: 3ee31...835

Skrevet

Jeg er enig med de andre som har svart - ville ikke hatt lamper i vinduet. Og hvis jeg måtte hatt, ville jeg ikke hatt klin like. Det er sånn som farmoren min hadde det. 

Skrevet
Iiiiik skrev (1 minutt siden):

Jeg er enig med de andre som har svart - ville ikke hatt lamper i vinduet. Og hvis jeg måtte hatt, ville jeg ikke hatt klin like. Det er sånn som farmoren min hadde det. 

For meg er det et argument FOR, ikke mot. Alt kommet tilbake. Hi ligger i front.

Gjest NotNaomi
Skrevet

Kult at du velger det! Syns det er fint jeg, og jeg tror også at det demper for innsyn. For å svare på spørsmålet, så er det tre muligheter som jeg ser det : like i alle, og det blir ganske striglet stil. Så kan du ha like i de to første, og så i like i de to neste.  Det er ryddig, men ikke striglet. Så kan du ha som venninnen min, annenhver lik. Hun bor på gateplan med seks vinduer! Hun som sa at det hindrer innsyn om kveldene, men hun har også gjennomsiktige gardiner trukket for i alle. 

Skrevet
NotNaomi skrev (17 minutter siden):

Kult at du velger det! Syns det er fint jeg, og jeg tror også at det demper for innsyn. For å svare på spørsmålet, så er det tre muligheter som jeg ser det : like i alle, og det blir ganske striglet stil. Så kan du ha like i de to første, og så i like i de to neste.  Det er ryddig, men ikke striglet. Så kan du ha som venninnen min, annenhver lik. Hun bor på gateplan med seks vinduer! Hun som sa at det hindrer innsyn om kveldene, men hun har også gjennomsiktige gardiner trukket for i alle. 

Tusen takk for et flott svar🙏❤️
Så lurt å ha to og to like.Det har jeg ikke tenkt på engang🥰

Vi bor også på gateplan og med flere 2butikker rett ved her.Veldig greit å hindre litt innsyn da😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...