Anonym bruker Skrevet 6. august 2022 #1 Skrevet 6. august 2022 Har du en hemmelighet som bare du vet? Jeg har; jeg har tvangstanker. Jeg tenker enda på eksen og lurer på om han var «the one» (og jeg er gift)🥺 Hva med dere? Anonymkode: 5fd99...f1b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2022 #2 Skrevet 6. august 2022 Ja, det har. Den kommer jeg til å ta med meg i grava. Anonymkode: 68dde...895
Anonym bruker Skrevet 6. august 2022 #3 Skrevet 6. august 2022 Alle snakker om hvor flink jeg er. Alle påpeker hvor smart jeg er. Alle sier jeg er en fantastisk mor for mine barn. Mannen sier jeg må være en fantastisk person som orker å leve med han. Sannheten er at jeg ikke føler meg så fantastisk, jeg føler at jeg ikke er verdt noe, at jeg er mer til byrde enn til hjelp. At jeg ikke er verdt en ting. Anonymkode: d82af...511
Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har du en hemmelighet som bare du vet? Jeg har; jeg har tvangstanker. Jeg tenker enda på eksen og lurer på om han var «the one» (og jeg er gift)🥺 Hva med dere? Anonymkode: 5fd99...f1b Leste ett sted.. Siden dere to IKKE er sammen, så er dere ikke ment to be. 😉 Ja, det er mange hverdager som gift. Men dere kan finne gnisten igejn. Er en grunn til at dere fodtet dere. Følelsene er der, dere må bare finne de fram. 😊😊 Anonymkode: f05e3...76c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #5 Skrevet 7. august 2022 Jeg er gift og har to barn. Jeg elsker både mannen min og barna mine. Men i snart tre år har jeg hatt et seksuelt forhold til en yngre kvinnelig kollega. Jeg er 37 år, hun er 24. Anonymkode: c715c...f7a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #6 Skrevet 7. august 2022 Ja, jeg var prostituert, så begynte jeg å drive en plass selv. Jeg savner tiden med de andre jentene, praten, festene, reisingen. Det at jeg jobbet og drev gjorde at jeg klarte å spare penger så jeg veldig ung kjøpte hus og hytte. Jeg er gjeldsfri. Anonymkode: 782e7...dc0
Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #7 Skrevet 7. august 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Leste ett sted.. Siden dere to IKKE er sammen, så er dere ikke ment to be. 😉 Ja, det er mange hverdager som gift. Men dere kan finne gnisten igejn. Er en grunn til at dere fodtet dere. Følelsene er der, dere må bare finne de fram. 😊😊 Anonymkode: f05e3...76c Godt mulig det kan stemme❤️ Vi kjempa mye imot, jeg og eksen. Gjorde det samvittigheten sa. Det ulmer enda…🥺Han ville gifte seg med meg.. Anonymkode: 5fd99...f1b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #8 Skrevet 7. august 2022 Jeg har lenge hatt tanker å finne en elsker. Savner å ha sex med en annen å savner spenningen. Men jeg elsker kjæresten min å er livredd for å miste han,så det blir nok bare med tanken. Anonymkode: b3bda...a1a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #9 Skrevet 7. august 2022 Som bare jeg vet? Ja, flere. Men det er bare småtteri som forelskelser og sånt. Ser mange her nevner ting som flere enn bare de vet… Anonymkode: 15a9d...c98
Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #10 Skrevet 7. august 2022 Ja, min hemmelighet er navnene på alle som misbrukte meg i barndom og ungdom. Anonymkode: ad897...dc6
Anonym bruker Skrevet 7. august 2022 #11 Skrevet 7. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, min hemmelighet er navnene på alle som misbrukte meg i barndom og ungdom. Anonymkode: ad897...dc6 😭😭😭 Anonymkode: 782e7...dc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå